automoto.ee foorumid

Täisversioon: Tuula T200T
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Oleks vaja tuvastada Tuula mootorist väljuvad juhtmed, peaks olema originaalvärviga, ehk oskab keegi neid kokku viia.
[Pilt: 20090619_1828.JPG]

Vasakul siis positiivse pingega juhtmed, paremal 0
Paks punane-> starter
Valge (+)->
Valge ->
Must ->

Või keegi vaatab oma rolleri pealt, mis releeregulaatori klemmile mis värvi juhe läheb.

Kas Tuula T200T mootoril on käigukastis tagurpidikäiku jaoks 'ümberlüliti', ehk teoreetiliselt on olemas 4 käiku mõlematpidi ühesuguse ülekandearvuga (ja vastupidavusega)? Oleks mõte paigaldada mootor tagurpidi ühele projektile. Vahepeal mõtlesin teha vahele lihtsalt ühe võlli veel, aga siis lugesin kuskilt tagurpidikäigust.

Kuskilt vene raamatust jäi silma mingi jutt käiguindikaatorlambist, kas lüliti on mootorisisene või töötab käigukangi asendi muutumisest?

Esimesed kokkupuuted Tuula mootoriga, ei ole jõudnud veel lahti võtta asja. Sellest ka küsimused.
Tuulal tagurpidikäiku pole, on Muraveil mis kasutab Tuula mootorit. Kuid tagurpidikäik lahendatakse seal reduktoris, ehk siis käigukastis teda pole. Ning siis on tõesti nii ederpidi kui ka tagurpidi 4 käiku Smile
Käiguindikaatorlamp näitab neutraali ehk vabakäiku ja lülitatakse käigukastis.
Endal oli küll tuula hiljuti lahti aga, peast ei julge öelda. Mul on olemas tuula raamat koos elektriskeemiga, aga hetkel jaanipäev tulemas ja ei ole kindel kas ma jõuan enne selle nädala lõppu korra sinna garaazi, muidu võiks raamatust pildi teha. Kui selle nädala lõpuni või järgmise nädala alguseni saad oodata siis võin aidata.
(19-06-2009, 19:41 PM)yllar21 Kirjutas: [ -> ]Või keegi vaatab oma rolleri pealt, mis releeregulaatori klemmile mis värvi juhe läheb.

Vaatasin Muravei pealt, kuigi seal värvid pisut teised- punane, 2xmust (üks jämedam) ja hall. Tähiseid hämaras relee pealt ei näinud, aga punane kinnitus alt vasakpoolse otsa külge (tähis- C), mustad alt parempoolse külge (tähis-ЯШ; jämedamal on kaitse vahel) ja hall ülemise parempoolse külge (tähis- Ш).

Edit: Lisasin tähised. Pildi pealt pole näha kas nendel juhtmetel on klemmid otsas, aga klemmide järgi olid mustadel silmustüüpi klemmid ja hallil harktüüpi klemm.

(19-06-2009, 19:41 PM)yllar21 Kirjutas: [ -> ]Kuskilt vene raamatust jäi silma mingi jutt käiguindikaatorlambist, kas lüliti on mootorisisene või töötab käigukangi asendi muutumisest?

Pildil oleval mootoril on see lüliti puudu- asub see veohammasratta kõrval.
tänud vastamast

janis, kiiret ei ole. Pilt oleks küll kasulik.
Pole vaja midagi oodata. Vaata neid.
[attachment=30323][attachment=30324]
Või otsi siit, biblioteka alt:
http://www.motoroller.org.ru/index.php
Elektriskeemid võivad tiba erineda üksteisest vastavalt modifikatsioonile ja ajastusele. Seda t200t pandi peamiselt muraveidele, et võid nende alt ka julgesti otsida. Edukat remontimist!
Tom.

PS. Ise otsin turistile kandilist silindrit.