Olen siis müüd õnnelik Opel Ascona omanik
Maksma läks 7kilo ja väljalaskeaasta 87! Mootor 1.6 ( Lahja
aga parandatav viga
). Kerel roostet peaaegu et pole ja sisu on ka heas korras! Auto on täiesti stock
, nii et kohe tuunima!
Ps! Kui kellegi on mingeid soovitusi auto arendamiseks, siis andku teada
Õnnitlen! Ascona 1,6 on üsna mõistlik sõiduriist. Mu tuttaval on ka üks selline.Vastu on hästi pidanud, võibolla sidur on natuke väsinud. Kiirendus piisav.
Opelile peaks tuning juppe piisavalt olema saada.
EDIT: neid 1,6 mootoreid tehti erinevate võimsustega, mõned olid küllalt head
Igatahes on mida tuunida
Alguses tahaks mingi velje saada ja siis veits kleepsutuuningut ja veits sprayga seest jne! Ühesõnaga veits odavad pervotuuningut
Rohekas. Hiljuti värvitud!
Jäi veel lisamata et kere on 5d ( Luukpära ); kaasa sain 8 velge ( Kahjuks plekk ) ja ka 8 kummi ( 4 tükki neist naelkummid ); mingi raadio 4 kõlariga ka
Kuna valuvelje ostmine jääb rahalise seisukorra tõttu ära tasub äkki värvida plekkveljed valgeks??? Natuke vist läheb ikka ilusamaks?
Valgeks väevitud plekkvelg oli kunagi 80-date lõpus / 90-ndate alguses kõva sõna. Siis olid kõigil kõvematel \"tuuninguautodel\" sellised all, laiaks kah veel keevitatud
Päris kenad veljed saab siis kui keskmine osa auto värvi (või siis mustaks) teha ja äär kroomisprayga üle lasta (või siis kuskilt need nikeldatud rõngad (neil on niikuinii mingi ilusam nimi kah, aga ei tule meelde preagu) välja sebida, mis velgedele peale käivad).
To pppp: üsna head mõtted. Kui pole pappi alguses lajatada, saab niimoodi ka stock välimust isikupärasemaks. Veljed mõjuvad auto välimusele üsna kõvasti.
Arvan, et valge oleks ikkagi parim?
Värvi seda värvi, mis endale meeldib.
Ise värviks ehk isegi hõbedaks vms. Ei tea ka nüüd nii täpselt.
Müüdud raibe: Õli hakkas mootorist tilkuma ja sai õnneks kellegile kiiresti sama rahaga pähe määritud! Kahju raisk, sest hakkas teine juba meeldima
nuux
Tsitaat:Kõigepealt postitas selle: evolution
Müüdud raibe: Õli hakkas mootorist tilkuma ja sai õnneks kellegile kiiresti sama rahaga pähe määritud! Kahju raisk, sest hakkas teine juba meeldima nuux
kiired otsused
no leiad midagi muud, pole hullu
Ei häda
Raipe võib saada väga edukalt ka 100K EEK eest ja kallimalt.
Võid olla suur asjatundja, aga vahel ikka natuke orki lendab (või ka kõvasti).
Selles suhtes Lada vms on natuke rahulikum ost - kui kere pole kõver ega mäda ning mootor ei kolise, ei tohiks suuri kulutusi kaela kukkuda. Ehk siis kätemäärimist natuke
EDIT: aga muidu oli tehnika korras, äkki ainult klapikambrikaane tihend jooksis?
No auto täna igatahes suitses kõvasti ja mootorist õli tilkus ja esimese reaktsiooni kohaselt müüsin ära! Sain õnneks sama raha tagasi, mis maksin
Kui on tegemist nõ. \"vähese\" suitsemisega, siis aitab mingi kalli sünt. õli kasutamine - ta põleb nii puhtalt, et peaaegu ei suitse. Ise tegin sama lükke kuni viitsin
rõngad vahetada ja uue kaane panna (teine kaan on ette valmistatud). Miinus see, et sünt on kõvasti kallim mineraalist, aga seejuures sünti kulub mineraalist vähem. (See jutt kehtib siis, kui ennem on miskit mineraalõli kasutatud).
Seega: synteetiline õli on \"way to go!\"
EDIT: kui rõngad vahetusse, siis soovitan alati ka saaled vahetada
Kas siis oleks äkki võimalik see lada ostmise topic uuesti avada?