automoto.ee foorumid

Täisversioon: Diisel mootori õli temperatuur?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Oskab keegi öelda palju on keskmine(normaalne) õli temperatuur turbo diislil, konkreetsemalt jutt vw sharannist.

Tänades, Joosep!
Minul 1,9 turbodiisel ja automaatkast, kompuuter näitab 92-96 C kraadi.
mul on manuaal ja maanteel kisub temperatuur 100ga sõites pea 110...
linnas 100c.
õli temperatuu ongi tavaliselt jahutusvedeliku omast kõrgem. kui jahutusvedeliku temp normis siis pole probleemi. kui sa aga mõtlesid jahutusvedelikku,siis see ikka pisutkõrge.
õli keemispunkt oli vist 120 kraadi,nii ,et jah,kui jahutusvedeliku temp on sünkroonis termostaadile etteantud kraadiga või nats kraad peale on asi ok.enne kui õli keema läeb,lendab sul plokikaanetihend ja muud pehmemad materjalid mootorilt.Rolleyes
aga mis võiks põhjustada seda liikset kuuma õli?
jahutusvedeliku temp on normis, külla aga stabiilselt 100ga sõites tõuseb õli temp 110c peale, seda tühja autoga, koormaga veel enam...
surved mõõdetud, korras, turbo äsja vahetatud ei muutund ka midagi... olgugi et vana lasi õli läbi ja oli omadega väga rape...
lisaks on kütusekulu viimaselajal topelt, kmpuuter näitab ikka vanu numbreid, kuid nüüd maantesõidul arvestasin 10l sajale välja, kuigi see oli tavalislet 5l kanti
(05-08-2009, 15:36 PM)Jossu Kirjutas: [ -> ]aga mis võiks põhjustada seda liikset kuuma õli?
jahutusvedeliku temp on normis, külla aga stabiilselt 100ga sõites tõuseb õli temp 110c peale, seda tühja autoga, koormaga veel enam...
surved mõõdetud, korras, turbo äsja vahetatud ei muutund ka midagi... olgugi et vana lasi õli läbi ja oli omadega väga rape...
lisaks on kütusekulu viimaselajal topelt, kmpuuter näitab ikka vanu numbreid, kuid nüüd maantesõidul arvestasin 10l sajale välja, kuigi see oli tavalislet 5l kanti

Kas tollel autol õliradikas kaa? Kui on, siis otsi viga ka sealt...
Õliradikaks seda vast nimetada ei saa, pigem soojusvahetiks, kus jahutusvedelikuga õli jahutatakse. Ja sellega muud jama peale selle, et jahutusvedelik ja õli seal kokku saavad, juhtuda ei tohiks.
Kas jõudu on mootoril normaalselt?
mootoril jõu nõrgenemist pole täheldanud küll... samuti tosool on puhas, õliga segamini ei paista olevat, ei tossa jms
Soojusvaheti umbes.
Kolkswagenil tavaline asi.Uus jahuti 900-.
Üle 110 kraadi hakkab tavaline õli juba lagunema ja kanaleid ummistama.
kuidas kontrollida?
aga miks liigne kuum õli jahutusvedeliku temperatuurile tunda ei anna=
(06-08-2009, 00:05 AM)Jossu Kirjutas: [ -> ]aga miks liigne kuum õli jahutusvedeliku temperatuurile tunda ei anna=

Sest soojusvaheti on saasta täis ja soojuse ülekanne ei saa ju toimuda,kui
vesi soojusvahetiga kokku ei puutu.
aga kuidas võiks toimida?
teeninduse jorssidega ei viitsi enam mõtetut iba ajada, keegi midagi ei tea naguinii...
(06-08-2009, 10:02 AM)Jossu Kirjutas: [ -> ]aga kuidas võiks toimida?
teeninduse jorssidega ei viitsi enam mõtetut iba ajada, keegi midagi ei tea naguinii...
Võta maha ja pese läbi...