automoto.ee foorumid

Täisversioon: Probleem käsipiduriga (Moskvitð)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!

Plaanis osa võta Autolehe testist ja enne seda ülevaatusele minna. Autol vaid üks probleem, nimelt nõrk käsipidur.
Oskate ehk nõu anda,mida teha. Tross on pingul, klotsid( ise samuti korralikud) reguleeritud (kui peale keerata siis võtab kuidagi aga väga kehvalt ja samas käivad vabakäigul klotsid vastu. ja kui vähemaks keerata, siis ei käi vastu ja pidur ka eriti ei võta).

Sellega on kiire!
Mis värvi katted piduriklotsidel on ? Kui punased siis nendega ongi üks jama teise järel.
Tumepruunid, samas pidurid võtavad väga hästi.
Trummlite, trosside seisukord ? Kui sõidupidur korras otsi viga piduriklotside seisupiduri hoobadest, trossidest (uued?) kuni käsipidurikangini. Röhkem soovitada hetkel ei oska. Enda omal kõik uus ainult need punased katted mis soojast peast hakkavad vilistama, sahisema , kohisema ja pidureid pole mis pole.
Sa võidki neid pidureid reguleerima jäädagi,mina proovisin omal ajal neid nii ja naa modifitseerida ja tuunida,et oleks efektiivsem,aga ei.Korraks sain,nii et kui tõmbasid siis Mõlemad rattad said plokki,aga varsti andis üks ratastest järele ja nii see asi jäigi.....Aga kui tuleb mingi hea idee seda asja parandada siis anna teada!
Vale jutt - mosse seisupiduri saab käima küll. Kaks eksemplari käima aetud... Tõsi, nii pehmeks hooba ei saa, kui uutel Jaapani sõiduautodel, kuid hoova täitsa mõistlikult käima ja vähemalt kruusal lohisema saab tagarattad küll.

Kas ülemine klotsidevaheline hoob on õigetpidi? Seda saab kahte pidi panna - üks on mõeldud uute klotside jaoks ja teine kulunutele. Kui sõidupidur võtab ja trossid liiguvad, siis peab probleem olema klotse liigutavas ajamis.

Kas seisupiduri hoob klotsi küljes liigub vabalt?
Kas trossid ja põhjaalused hoovad ikka liiguvad vabalt ja takistusteta?

Trumli kulumine ja klotside kehv kate paistab välja ka sõidupiduri töös. Kui esipidurid ikka väga palju enne tagapidureid võtavad, siis on muidugi ka sõidupidur nigel. Siis tasub uutest klotsidest ja vaähimagi kahtluse korral, ka trumlitest alustada.

Aga kõigepealt tasuks uurida, kas mainitud hoob on õigetpidi ja kas kõik hoovad-trossid ikka näpuga tõmmates liiguvad.
lisaks hoovale on seal klotsi küljes mingi eksentrik,millest toruvõtme ja kruvikeerajaga läbi trumlis oleva augu saab timmida klotsiajamit .(nim.käsiajami reguleereksentrikuks).Edu.
Moskvitsi kahjuks ei tunne, äkki on Ziguliga sarnane ehitus käsipiduril?
Zigullil oli selline viga, et ilmselt mitte just uute pidurikatete ja kindlasti ka juba kulunud piduritrumliga trossi tagasitõmbavad vedrud tõmmati trossiga keerd-keeru kõrvale kokku enne kui hoovastik piduri täielikult peale lükkas. Paar keerdu vedrudelt maha ja asi töötas.

Terv. Veteran.
Sain korda. Rattad võtavad blokki ja tuju heaWink
Panen siia ühe lingi teistelegi lugemiseks kes muidu mosseklubi foorumis ei käi http://mosseklubi.planet.ee/foorum/viewt...?f=9&t=351
(11-07-2009, 14:36 PM)motoblokk Kirjutas: [ -> ]Sain korda. Rattad võtavad blokki ja tuju heaWink

Palun kirjuta ka teistele, mis Su mure lahendas.
Mis ma siis tegin?

1. Tõstsin auto üles ja rattad küljest
2. Võtsin auto alt käsipiduritrossid lahti, et nad lõdvad oleks
3. Eemaldasin trummlid
4. Võtsin trossid lahti ja võtsin pidurikilbi juurest tulevast torust koos vedruga välja
5. Venitasin vedru pikemaks ja määrisin trossid Litol-iga
6. Panin trossid koos vedrudega uuesti külge
7. Määrisin hoovastikku ja kõike nii, et käiks nagu kellavärk
8. "Mängisin" natuke eksentrikuga
9. Sobitasin trummlid uuesti peale
10. Pingutasin trossid
11. Ja pidurdabkiToungue