automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kuidas kaitsta Volga rooli?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

villi65

Spetsialistid, andke nõu, kuidas konserveerida talveks Volga rooliratast ja teisi heledaid detaile ( ukse käepidemeid,
armatuurlaua nuppe- ja lüliteid ). Teatavasti võivad need seistes hapuks minna. Lugu nimelt selles, et ühest garaaþiboksist jääb kahele masinale väheks, seega tuleb \"Temake\" talveks lageda taeva alla jätta. Julm, kuid paratamatu. Kuidas kogu autot ületalve õues säilitada? Soovitage!
Tean vaid seda, et tuleks rooli varjata päikesekiirte eest. Tänan ette väärtusliku info eest.
Panen kaastunde äratamiseks pildikese ka juurde.
Ei oskagi muud soovitada kui et... kata
armatuurlaua osa paksu riidega kinni.

Detailid on (vähemalt Pobil) karboliidist
ning venekeelses Pobi foorumis
on korduvalt juttu olnud et parim viis nende
taastamiseks on väljavahetamine. Et ei
pidavat saama liimida, kuumalt painutada ega
muud sellist.

Ma ise ei ole proovinud neid ringi \"mudida\",
aga olen tähele pannud, et neil
sõiduriistadel, mis lageda taeva all seisnud,
kipuvad nad tõmbuma kõveraks ja minema nn
\"karvaseks\".

Halba ei tee ka kogu auto koormakatte alla
panek.


Parimat,

Valdo
ma ei lubaks küll sellist iludust lahtise taeva all hoida, rendi 4-ks kuuks kasvõi garaaz kuskilt. pakuks ise aga mul pole garaazi Sad
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: nymmik
ma ei lubaks küll sellist iludust lahtise taeva all hoida, rendi 4-ks kuuks kasvõi garaaz kuskilt. pakuks ise aga mul pole garaazi Sad
tollane valge-elevandiluu plastmass on sellise koostisega (mõnede arvates lausa orgaanilise koostisega), et laguneb päikese ja niiskuse toimel väga jõudsasti. Ka kipub ta kergesti hallitama minema, sest talvel koguneb auto salongi palju niiskust. Ma paneks ette, et kui kuiva garaazhi ei leia, võiks rooli talveks kasvõi tuppa viia ja mingi poolpidune asemele kruvida.
Kui sa Volgat ei saa garaaþi panna (ise väites et süda tilgub verd), siis mis asi see veel on mis sul seal garaaþis ON

villi65

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: morris
Kui sa Volgat ei saa garaaþi panna (ise väites et süda tilgub verd), siis mis asi see veel on mis sul seal garaaþis ON

SIERRA!! Käin 8 km. kaugusel tööl ja kurinahk ei jõua selle ajaga soojakski minna, kui juba kohal olen. Volgale on sellest tallist ka vähe abi: betoonpõrand, niiskus ja puudulik ventilatsioon ( mingi primitiivne tuulutus annaks küll aretada aga küte on probleem)
> betoonpõrand

... kaetakse vaipkattega. Mis nt miskist
kontorist on (euro)remondi käigus välja
heidet.

> niiskus

... eemaldub ruumist, kui niiskustõkkega
põrand vms üle mögida.

> ja puudulik ventilatsioon

....muudetakse läbi lae/katuse ventilatsiooniava
ehitamisega.


Parimat,

Valdo


P.S. Mina hoiaksin Sierra asemel küll 21
garaazis.
Sierra peksaks küll kohe välja - kobedat volgat väljas hoida on lausa kuritegu. Sellised kurvad kogemused et kui auto jätta välja mingi katte alla seisma, siis hakka igalepoole see pagana kondents vesi tekkima ja see teeb juba suurt paha (paneb isegi sambla auto peale kasvama kui ikka aaastaid väljas katte all - värvi keerab metsa ja rooste vohab nii mis mühiseb)
Küll sa kannatad selle külma kah ära. Ma usun et päris mitmed siinkäijad jõuavad tööle või koju külma autoga (mõni ka ilma autota). Aga Sierra eelistamine Volgale on kuritegu mida su auto sulle ei andesta. Olgu need tingimused nii halvad kui tahtes on ta vähemalt katuse all ja neli seina ümber.
Tsitaat:Olgu need tingimused nii halvad kui tahtes on ta vähemalt katuse all ja neli seina ümber.

päris nii kah pole...
mingis vene raamatus oli garaazhide paremusjärjestus (plekile \"mõjumise\" järgi):
1)soe, ventileeritav garaazh (2p)
2)katusealune väljas (1.5p)
3)soe ventileerimata garaazh (1.0p)
4)külm ventileerimata garaazh (0.5p)

\"tabelijärjestus\" 2.-3.koha osas oli mu mäletamist mööda ikka just niipidi! Nojah, loogiline kah! Niisama väljas seismine peaks kah kusagile paigutuma, aga ei tule ette... Samas on see külm garaazh nii vähehinnatud ilmselt eeldusel, et masin iga päev sõidus - logarite-porilapakate küljes tuleb sisse niiskust; selline +paar kraadi-(sool)vesi kah masina peal-all-pleki vahel...

sõber rääkis, et isegi tänapäeval pidi (igapäevaliikuritele) vägagi soovitav olema see varjualuse-variant! S.t. arvesse võetud ka mootori aktiivsemat kulumist külmast peast. Aga eks see ole õlist kinni...

plastmassi kaitsmise koha pealt ei oska kahjuks midagi soovitada... Ütlen vaid hirmutamiseks seda, et Kurtnal küsiti juba korraliku valge rooli eest üle 2kEEK - parem karta, kui kahetseda!
Hr. 13 piisab märkis siin, et Kurtnal küsiti juba korraliku valge rooli eest üle 2kEEK - parem karta, kui kahetseda!
Rooliratta plasti seisukorraga oleme vist kõik hädas või mures. Kui gaz 21-le on isegi võimalik uut (musta) rooli leida, siis teiste vanemate markide puhul on uue otsimine mõttetu tegevus. Sestap kutsuks kõiki, kel kogemusi rooliratta taastamisel omi mõtteid ja kogemusi jagama.
Äkki saab mõndasid väiksemaid detaile näiteks valgest epo-liimist ise valada?
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: valdo


Halba ei tee ka kogu auto koormakatte alla
panek.


Parimat,

Valdo
Valdo ei soovind parimat. Koormakate on väga halb mõte. Tuulutus on halb ja tuulega liikudes rikub see värvi ära.
Teiseks on halb mõte hoida sõitvat autot sellises garaazis nagu sul on. Seal tekivad sooja mootoriga sissesõites mõningad plusskraadid ja suur niiskus. Seda teavad ju kõik mis niiskus autoga teeb. Lisaks hakkab sool intensiivsemalt autot sööma. Miinus 8 kraadi juures sool enam sööbivat toimet ei oma (ootab sooja).
Soovitused.
Kohenda seda garaazi veidi ventilatsiooni koha pealt. Volga sinna sisse. Sierra õue ja plokisoojendus peale. Vat rooli restaureerimise koha pealt ei oska midagi õelda. See nii orgaaniline et suure näljaga aitab süüa.
Sierrarile hea aku,plokisoendus,küünlad,
jne ja masin peax hästi käima minema talvel.Salongi võid panna pikendusjuhtmega 220V soojapuhuriCool
Annab kenasti sooja

maxx

päikese eest peaksid hästi kaitsma fooliumitaolise kattega päikesesirmid. katad aknad kinni, ei pääse päike pleegitama ja ei lähe salong kuumaks kah. vahataks korralikult ära, otsiks mingi keemia kroomi katseks ja olekski esialgu kõik. koormakatet ei soovita ja garaazhi soovitaks kah ainult külma ja hea ventilatsiooniga. eeliseks see, et saad nt uksed lahti hoida, et tihendid ära ei väsiks jms soovitused. ja pese kindlasti hästi puhtaks kah enne garaazhi panekut.