automoto.ee foorumid

Täisversioon: Auto sureb välja.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Autoks:
VW Passat 1989, sedaan
1,8 ja täispritsung

Auto jõnksutas sõites, nagu ei saaks kütet kätte.
Peale mõningat sõitu (võibolla 300 km) keeldus üldse käima minemast.
Isegi sõidu ajal suri välja, käiguga käima lasta ei õnnestunud. Kui auto oli veerenud vabakäigul ja käimata ca kilomeetri jagu, siis läks käima uuesti ja sõitis edasi. Sellist nalja tegi ta mul mitu korda.
Kuni siis üks moment ei läinud enam üldse käima. Alguses korraks läks, tegi mõne takti ja jälle kõik.

Sai vahetatud bensiinipump (lammutusest). Sõitis mõne kilomeetri, jälle kõik jokk. Enam käima ei lähe. Peale mõningat seismist (pool tundi?) Nõustub jälle kuidagi käima minema, ja on nõus sõitma ca pool kilomeetrit, jälle jokk.

Panen peale kolmanda bensiinipumba (lootuses, et äkki sattusin peaaegu surnud pumba otsa). Vahetan ühtlasi ka igaksjuhuks bensiinifiltri. Sõidan 20 km, keset sõitu maanteel sureb välja. Veereb vabal käigul ja surnud mootoriga kilomeetri, läheb uuesti käima. Siis sõidab ilusti mind sihtpunkti ca 20 km. Pärast tagasi ka (40 km) ilma probleemideta.

Sümptomid ilmnevad nii peaaegu tühja, kui ka ääreni täis oleva paagi puhul.

Bensiinifiltri vahetusel, nägin, et keegi oli seda kunagi vahetanud, kuid vahele oli pandud mitte õige filter, vaid selline väiksem plastmassjublakas (mida olen näinud võrridel, dnepritel jms ida tsiklitel enne karburaatorit)

Oskab keegi pakkuda, mida võiks kontrollida?
Passatil peaks bensiinifilter olema kuskil auto all, suht paagi juures. Selline plekist kopsik, umbes nagu sellel pildil:
[Pilt: 136403-main_Full.jpg]

Kas selle filtri vahetusest ikka käib jutt? Sümptomid viitavad nagu küll sellele, et seesama filter umbes.
Täpselt seesama filter sai vahetatud.
Lihtsalt mainisin, et eelnevalt oli sinna topitud vale filter.
Sümptomid jahh, aga sai uus filter ja mitut pumpa juba proovitud.

Kus asub passatil bensiinipumba relee (tean, kus releed asuvad, aga milline on bensiinipumba oma)
Abiks oleks miskine pilt ja punane ring ümber.
Kas releega võib olla selline lugu, et toimib ja ei toimi?
Lõhnab kangesti ummistuse järgi. Võta voolik enne pihusteid lahti ja pane pump lööma, vaata kas ikka tuleb seda kütet korralikult ja pikalt.
Seda paagi õhutuse ummistust oled juba kontrollinud?
Kolleegil oli kunagi sama korporatsiooni teise brändi ja teise mootoriga sarnane jama. Süüdi oli miski pöörete andur: kui ajule öeldi, et mootor ringi ei käi, ehkki tegelikult käis, andis see pumbale igati loogilise korralduse lõpetada peale andmine. Kuna tahhomeeter peaks olema sama anduri taga, peaks ka selle osuti vigase anduriga liikuma hüppeliselt mitte sujuvalt nagu igal muul juhul.
On ette tulnud sarnane anomaalia ühe chrysleriga. Suremine oli küll sõltuvuses mootori temperatuurist(Nagu natuke jahtus, -toimis jälle)
Sai ka kõik pumbad-filtrid ära vahetatud, kuid ei miskit(Kuumalt kadus hoopis säde....)Siis sai erinevaid diagnosti firmasid katsetatud, aga tulemus oli ümmargune null!
Esindus aitas. -Seekord oli vigane nukvõlli andur....
(15-07-2009, 21:54 PM)karlarnold Kirjutas: [ -> ]Kolleegil oli kunagi sama korporatsiooni teise brändi ja teise mootoriga sarnane jama. Süüdi oli miski pöörete andur

Seal on vaid Halli andur jagajas. Kui see jupsima hakkab, siis on ka säde kadunud.

Bensiinipumba relee asub pesas nr. 12, relee nr. on tavaliselt 67 või 80.
Tahhomeetrit üleüldse sellel aparaadil pole. Selle asemel on kell.
Paagi õhutus ei ole ummistunud, kontrollitud.
Täna sõidetud jällegi ca 100 km, jõnksutas küll, aga välja ei surnud.
Korra keeldus käima minemast.
Igastahes, kui ta käima keeldus minemast, siis sai kuulatud ka bensupumpa.
Ei löönud. Paar korda süüde sisse/välja, pump töötas jälle ja auto ka.

Pumbale peale tulevad juhtmed ei tohiks olla ju süüdi? Kui oleks katki kusagilt, siis oleks lühis ja tulemuseks katkine kaitse. Või eksin?

See halliandur näeb välja missugune ja kuidas diagnoosida, kas töötab või mitte? Samas, eeskõneleja ütles, et kui halliandur läbi, siis ka säde läinud. Mul säde olemas. (Muidugi, siis ei ole kontrollinud, kui auto käima keeldub minemast).

Uusi ideid oodates....Tamps
(16-07-2009, 18:32 PM)Tambets Kirjutas: [ -> ]Igastahes, kui ta käima keeldus minemast, siis sai kuulatud ka bensupumpa.
Ei löönud. Paar korda süüde sisse/välja, pump töötas jälle ja auto ka.
igaks-juhuks märgin, et mõnel masinal hakkab pump tööle, kui süüde sees, mõnel aga siis, kui moto ringi käib. Et Su võrdlus ikka õige oleks Smile
kui on mootori pöörlemiselt lülitav pump, võib aga ju pumba töötamine olla mitte põhjus vaid tagajärg - kust iganes relee siis ringikäimis-signaali saab (mitmetel Opelitel ilmselt väntvõlli/nukkvõlli andur, kuna pump lööb ka generaatori ja õlisurveta Wink ).

samas nagu ülal küsiti - oled ikka kindel, et kütust pole? S.t. kütuselatis pole survet (või on seal õhk)? Kui kütuselatil kontrollklappi pole, siis küünalde uurimine vast kah abiks.
(20-07-2009, 12:10 PM)13piisab Kirjutas: [ -> ]igaks-juhuks märgin, et mõnel masinal hakkab pump tööle, kui süüde sees, mõnel aga siis, kui moto ringi käib. Et Su võrdlus ikka õige oleks Smile

kui on mootori pöörlemiselt lülitav pump, võib aga ju pumba töötamine olla mitte põhjus vaid tagajärg - kust iganes relee siis ringikäimis-signaali saab (mitmetel Opelitel ilmselt väntvõlli/nukkvõlli andur, kuna pump lööb ka generaatori ja õlisurveta Wink ).

samas nagu ülal küsiti - oled ikka kindel, et kütust pole? S.t. kütuselatis pole survet (või on seal õhk)? Kui kütuselatil kontrollklappi pole, siis küünalde uurimine vast kah abiks.

Sellel aparaadil tundub ikka pump löövat siis, kui süüde sees. Seega oletan, et võrdlus õige.
Kütuselatti uurin siis homme, vaatan, kas seal on kontrollklapp olemas. Eks siis kriban siia ka, kui saan targemaks.
Soovitan diagnostikasse minna.Boral oli taoline jama paar aastat tagasi, diagnostika näitas et väntvõlli andur läbi,sai andur vahetatud ja käib tänini
kui veel ära sureb, siis võta tester ja kontrolli pumba pealt kas vool jõuab ja kas massühendus on korralik. asi lõhnab sul suhtkindlalt selle järele, et mingi kaabel on vigane. ja vanal passatil ei ole neid releesid niipalju, et seal miskit saaks sassi minna. kuna uut (vist oli kaht) pumpa proovisid, siis olen peaaegu 100% kindel, et viga on kaabelduses. mängid süütega ja korjad järjest releesid kaitsmeplokist välja. kuulda on ju kui pump enam häält ei tee.
kui relee on käes, siis kontrolli ära. võta tal kate pealt ära ja kui järgmine kord teeäärde jääd, siis lükka sõrmega relee kontaktid kokku. kui pump tööle hakkab, siis on viga releed juhtivates juhtmetes. üks läheb massi, ja teine saab kuskilt + peale.
väga vabalt saab ka relee ise jamada kui mõni külmjoode on järgi andnud. pane mõni muu relee asemele mis klemmide asetuse ja juhtimise poolest sobib ja proovi siis kah.
Umbes katalüsaator/sumbuti tekitab samasuguseid nähtuseid Smile

keera peale "pükse" sumbuti lahti ja katseta käivitamist siis.
Lõbu jätkub.
Täna avastasin, et bensupump hakkab vahepeal iseenesest tööle, kuigi sees pole süüdet ega midagi.
Seega, ikkagi kahtlustan, et relee. Proovin leida uue relee, eks proovib uuesti.
(29-07-2009, 13:23 PM)Tambets Kirjutas: [ -> ]Lõbu jätkub.
Täna avastasin, et bensupump hakkab vahepeal iseenesest tööle, kuigi sees pole süüdet ega midagi.
Seega, ikkagi kahtlustan, et relee. Proovin leida uue relee, eks proovib uuesti.

Sõbra audi80 tegi ka sõites konnahüppeid, ja hurra viga oli jagajas-mingisugune laager seal läbi. pandi uus,ja fungab.
meil külas kah ühel vanal oli täispritsega audi 80 ja tal oli bensinipaagil hädaabi kork peal(need debiilsused, mida tanklates müüakse) ja tal kah jamas see autoke, aga kui sai uue korgi peale käis nagu emasüda.