automoto.ee foorumid

Täisversioon: S-62 käigukasti üks hammakas lõhub teist hammakat
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mopeed Riga mootoriga S-62 juhtus kunagi õnnetu lugu, et tühikäigul käies jooksis 2. käik sisse, mille tagajärjel murdusid hooratta võlli 2. käigu hammasrattalt 2 hammast ja keti hammasratta võlli 2. käigu hammasrattalt 3 hammast. Sain uued osad käigukasti. Proovi sõidul käik käigud läksid sisse ja mopeed sõitis nii nagu pidi. Sõitsin 2 km kui mootor ja hakkas imelike jõnkse tegema. Mopeedi lükates iga käiguga võttis tagumise ratta loha. Võtsin uuesti mootori lahti ja nägin sellist vaate pilti, et keti hammasratta võlli 2. käigu hammasratas on hooratta võlli 2. käigu hammasratta hambad ära lõhkunud. Mootorit kokku pannes jätsin seibid panemata mis käivad laagri ja hammasratta vahele, et kas seibide ära jätmine põhjustas seda lõhkumist või millest see tingitud oli? Kellel leidub hooratta võlli siis andke teada.
Hei,
Mis põhjusel sa ned seibid panemata jätsid? Üldiselt, kui kuhugile on ikka seib mõeldud, siis ei tasuks neid ära võtta eriti veel mootoris. Noh muidu jah hää küll sadula kinnitusele võid ju jätta seibi panemata, see on rohkem oma asi. Kas sa vahetasid kogu selle kupatuse välja? Et äkki lihtsalt need uued hammakad ei klapinud vanadega mingid modifikatsioonid võibolla. Tundub nagu see hammakas oleks olnud liiga kaugel või midagi. Üldiselt küllaltki müstiline.
Vabandan, et arvamust avaldan, sest pole ise mootorit lahti tahtnud võtta ja siiani pole selleks olnud vajadust. Edu tööl ja loodame et teistel targemaid nõuandeid on.

Parimat,
Joonas
Küsimuse lugemine võtab küll silme eest kirjuks, kuid ehk on laager / pronkspuks kulunud, et võllid ei liigu nii nagu peavad ja lõhuvad üksteist?
Pildilt jääb mulje, nagu oleks tegemist karastamata hammasrattaga. Proovige viiliga! Seibide panematajätmist näeb ka pildilt-- hammasrattad pole kogu laiuses hambumises olnud. Seibidega tulevad hammasrattad niimoodi kaika rihtida, et hambumine mistahes käigu puhul toimuks AINULT vastava paarilisega ja ei oleks võimalik hammasratta riivamist vale h-rattaga. Seda saab enne karteripoolte kokkupanekut läbi mängida:


Terv Veteran.PS: Lugege uute h-rataste hambad üle, et ei oleks tegu mingi modifikatsiooniga!
Saab uue võlli ja siis paneb seibid ka omale kohale. Seibid jäid ära selle pärst, et ei mäleta kus seibid asetsesid varem. Sellel hammaka lõhkuja hammakal on kuidagi kahtlaselt suur lõtk sees, et see vajab ka vahetust.
Tekib suur küsimus, et kust saab sellele mootorile käigukasti osi ja kas neid on üldse saada?
Praegu ei mäleta, kas mul vedeleb ð-57 või ð-62 mootor töötoas. Kui on ð-62, siis võid tolle mingi raha eest omale kaubelda. Mul teda vaja pole.