Rapiks natuke seda liini kah.
Kui lord tahab veits kibedamat sõitu teha, aga ei kannata tuule vihinat ja ei taha loobuda oma Rollsi luksusest, siis läheb ta mõistagi Bentley salongi.
Tegelt ei tohi mingil juhul ära unustada Bentley osa autospordi algusaegadel, tehase võidusõidutiim on muu hulgas ka Le Mansi sõite kinni pannud.
Hiljuti nägi ilmavalgust sportsedaanide vaieldamatu kuningas- Arnage T, lähemalt saab autost lugeda-vaadata spets lehelt (nii kalli auto puhul ei saa ka ses osas latti alla lasta- tase ikka kõva imo):
http://www.newarnage.com
Katsun edaspidi ka sellest margist miskit puhuda, vaevalt neid siinmaal elusuuruses väga tihti kohtab, olgu siis juttugi vähemalt.
Kunagi sattus mulle ühes ajakirjas ette müügikuulutus, müüdi sellist asja nagu Bentley Turbo R farmariversiooni, ehk siis Estate`i inglisepäraselt.
Mitte et oleksin kohe ostma tormata tahtnud, vaid et tehasest pole sääraseid kunagi välja veerenud.
Tehtud oli auto eritellimusel mingis Inglise kerefirmas (neid on minuarust seal tuhandeid- meil on Silwi
). Tellijaks keegi emiir või jumal teab kes Lähis-Ida tüüp, maksma läks nali talle 240K £ (:o), sai selle raha eest muidugi maksimumi- lisaks täiuslikule kere-ehitusele veel neliveo, mootor jäi stock (6.75 litre turbo
), nipet-näpet iluvigureid tehti ka veel.
Müüdi autot 150K £-ga, sõitnud 2000 miili.
Uus praktiliselt.
Pildi leidsin ka:
veel: tehtud auto 1991, müüdi 2001. Kümne aastaga veits üle 3tuhande kildi.
Kutt väga kaugel ei käinud
Bentley on kuulub kindlasti \"autoaadli\" kategooriasse. Väljendab kindlasti konservatiivsust ja luksust. Tugev külg on luksusliku ja raske auto juures sportlikkus, mis ei jää alla paljudele sportautodele.
Kindlasti üks huvitavamaid autosid
Turbomootorite moment on Bertleyl samuti olnud alati tugevast klassist. Samas ei oleks eriti esinduslik kuulata kõrgepöördelist mootori ulgumist ja tunda jõuetut kohaltvõttu. Seega: suurt töömahtu ei võida miski. Suur töömaht ja turbo (kompressor) on veelgi võimsam kombinatsioon
te kõik loete kindlasti TM ja Autolehte
või noh kui ei loe, siis asjast teate ikka. igaljuhul ühes neist oli kunagi ühe uue ja hullvõimsa bentley kohta jutt ...
VW on ikke asja hästi paika pannud. see pole ju normaalne kui pea kolme tonnine auto kiirendab 0-100 alla viie sekundi ... ja 90 - 120 on 2 sek ... või mis.
pole miskit öelda - karm masin
SELLESTSAMAST ongi juttu jah
Kust leheneegridki omi lugusid võtavad. Interneedist ikka.
Võib juhtuda, et te ei saa oma Bentley/Rollsi taltsutamisega hakkama ja kriibite tiiva ära või veeretate ta sootuks üle katuse.
No problemo.
Lutonis Inglismaal on olemas selline koht:
Koha nimi on
S.C. GORDON LTD., Rolls Royce`i volitatud kereremontija.
Saidilt selgub ka see, et RR`del-Bentley`del on kabiinis eriline odöör ja ka see, et uuematel kipub see kaduma minema. Selle vastu on muidugi rohi- eriline parfüüm, millega istme/uksepolstrite sisekülgi töödeldakse.
Nii on lood.
http://www.rrab.com on koht, kus palju infi rolssidest-bentleydest
Kõik mudelid, mis iial tehtud, teh. andmed, pildid.
Lisaks veel mõned veidrused, mida ühekaupa valmistatud.
P.S. iga lehekülje all on karmid kopiraidi-read. Silma torkavad sõnad \"strictly prohibited\", \"civil law remedies\" ja \"criminal penalties\".
Ma ei hakand pilte rebima igaks juhuks.
:keersilm
no sain selle farmari-Bentley pildi ka tagasi!
Kutt Inglismaalt oli nii lahke ja saatis minu härda palumise peale. Kuigi mainis, et võttis oma lehelt kogu Weird-RR teema maha mingite kopiraidi-jamade pärast.
edit: kaduma on läinud see pilt
Kahju et interjööri aroomi pildilt ei tunne
Kui ma nüüd õieti arvan ja see ümmargune asi täpselt armatuuri keskel (kahe punase lambiga) on tõepoolest koht, kust bensupaake saab ümber lülitada, siis on see minu jaoks uudis küll.:o
Ma arvasin, et ainult Jaguaridel on nii.
Loll mina.:yes
Tsitaat:Originally posted by Jansa
Kui ma nüüd õieti arvan ja see ümmargune asi täpselt armatuuri keskel (kahe punase lambiga) on tõepoolest koht, kust bensupaake saab ümber lülitada, siis on see minu jaoks uudis küll.:o
Ma arvasin, et ainult Jaguaridel on nii.
Loll mina.:yes
Näiteks Tðaikal on isegi piduritorud topelt. KGB autod on üldse huvitavad
Krt ei oska kohe öelda, ei pannud erilist rõhku nende kahe pun. lambi tundmisele. Äkitse Uhti teab rohkem pajatada, oli see RR nimelt Tartus estfieldiisa juures remondis.
Bentley plaanitseb kõva kammbäkki \"päris\" sportautode sekka.
Jubeda nimega tulevikuplaanidest lugeda
SIIT.
No näedsa siis- üks kena Silver Spirit ootab uut väärikat omanikku:
KLIKKA KÄBEDALT SIIA!!
Ehkki mitte mingi haruldus ega kõva kollektsioneerimisväärtust omav mudel, on tegu siiski sõidukiga, mis ka tutika S-mersu omaniku kahvatama paneb. Sellistes autodes on mingi hing või aura või kurat teab mis, mis aukartust tekitab.
Hind: 35000 EUR
NB rool ka ikka õigel pool ja puha.