automoto.ee foorumid

Täisversioon: voshod läks põlema
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lõin, esimene kord viskas ainult leegi õhupuhastaja august välja, teise laksuga korra põrises ja läks juba terve karbuss põlema, tuli oodata kuni terve karbussitäis bensiini maha põles. Õnneks jäid tähtsamad juhtmed terveks, palun õelge kuidas on võimalik, et mootoratas läheb karbussist põlema Sad
Süüde vale.Endal juhtus kunagi motoblokiga sama lugu õnneks oli kõrval autost tulekustuti võtta Wink
(25-07-2009, 12:06 PM)madmax Kirjutas: [ -> ]Lõin, esimene kord viskas ainult leegi õhupuhastaja august välja, teise laksuga korra põrises ja läks juba terve karbuss põlema, tuli oodata kuni terve karbussitäis bensiini maha põles. Õnneks jäid tähtsamad juhtmed terveks, palun õelge kuidas on võimalik, et mootoratas läheb karbussist põlema Sad
Väga lihtne.'

Eeldan et puudus 6hupuhasti?

Lööd vänta , siis on näha , et karbussist pihustub ka kuigipalju bensiini välja.
Kui nyyd sul on segu liiga lahja v6i syyde varajne , siis ta lööb leegi välja karbussist. Ja juhul kui sul on eelnevalt bensiini sealt välja tulnud , siis lähebgi p6lema.

Näiteks kui uputad , siis ju isegi tilgub suts bensiini karbussi alla.

Mul p6les vashood ja pool paaki bensiini ka ära korra.
ma ei usu, et süüde vale on sest, kui töötas siis töötas korralikult võttis tuurid üles korralikult jne, aga enne seda kui põlema läks peksis tohutult õhupuhastaja august bensiini välja, ise usun, et karbussiga oli mingi jama.
õhupuhastaja puudus mul küll jah. Kuid segu liiga lahja kindlasti ei olnud, sest küünal oli koguaeg täiesti märg ja igaltpoolt kust sai ajas bensiini välja, aga süüde võis varane küll olla.
(25-07-2009, 12:11 PM)madmax Kirjutas: [ -> ]ma ei usu, et süüde vale on sest, kui töötas siis töötas korralikult võttis tuurid üles korralikult jne, aga enne seda kui põlema läks peksis tohutult õhupuhastaja august bensiini välja, ise usun, et karbussiga oli mingi jama.
õhupuhastaja puudus mul küll jah. Kuid segu liiga lahja kindlasti ei olnud, sest küünal oli koguaeg täiesti märg ja igaltpoolt kust sai ajas bensiini välja, aga süüde võis varane küll olla.

Segu lahja , siis sytib ka liiga vara v6i siis syyde natukene varajane.
Kui ta suts varajane on , siis läheb ka ilusti pöördesse.
nõel on mul täiesti alla lastud ja tüüsekruvi ka täiesti kinni aga ikka saab palju kätte, kuid süüde on siis varane kui tagasi annab koguaeg ?
keera süüde õigeks lolBig Grin
Mul läks endal Jawa 634 põlema. Sad
Bensupaak lekkis niiet võtsin maha ja tegin epoga üle lekkiva koha, hommikul oli epo kuivanud ja leke läinud, panin paagi peale, süüde sisse, pumpasin peale ja andsin vänta 5-6 korda. Hakkas 3-4 korral lubama ja paukuma ja põmaki, karpa juures leek väljas. Kähku kraan kinni ja vee järele Smile Tulekustutit mul ju pole Toungue
Veega on muidugi eriti arukas põlevat bensiini kustutada.
[/sarcasm]
Nagu ma ütlesin, et tulekustutit ei olnud ja vesi oli käepärast, ma arvan et otsustasin õieti, parem kui jawa alles mitte maha põlenud.
Maal töökoja juures sõitsid mehed ka vasotiga ja kohapeal tuuritades lõi ka karpast leegi välja.Kohe haarati kõrvalt gaailõikaja pits ja lasti hapnik peale ja punn põhja .Mootor kogus tuure ,alguses tuli sumpast kärbse suminat ,siis sääse pirinat ja kõige lõpuks sula alumiiniumit.
Pärast oli ilus ja vaikne augustiõhtu
Kui ma umber 11-ne olin, sain endale mingi 50cc mopeedi räbala, geneka poolne kaan puudus. Algul sõitis, aga mõne päeva pärast sõbraga muudkui lükkasime ja lükksime, aga käima ei läinud.Siis läksime lükkasime hästi järsu mäe otsast alla, aga ikka ei midagi, siis pukasime natuke mäe peal, ma peksin paarkorda vänta, sõber pistis järsku jooksu ja ütles midagi, siis tundsin midagi kuuma jala juures ja vaatasin et mopp põleb, tulin maha, natuke aega vaatasin veel ja siis panin kah jooksu. Kustutada ka kuidagi ei andnud, kuna mõlemal olid lühikesed pksid jalas ja särki polnud seljas millega oleks saanud ehk kustutada ja kodu lähedalt olime ka umbes kilomeetri kaugusel. Paak oli kah just natuke aega tagasi täiesti täis pandud. Ilmselt läks kuskilt kenekas põlema, sest seal oli see leek algul. Terve esiots koos mootoriga põles ära, tule leek oli 10m kõrgusele lennanud kui paak oli põlema läinud, rääkisid need kes seal suht lähedal olid olnud.