automoto.ee foorumid

Täisversioon: V501m Vända laagrid.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sai naljapärast 1 kärr ostetud .
Aga mingi jama oli , et käima läheb hästi (vändast ikkaSmile),
aga minekut ei ole.Madala pöördega sureb s6ites välja ja tesega vastu tuult ka ei s6ida.
hakkasin syydet keerama ja siis avastasin , et magneeto loksub , vända laagrid läbi.

Niisis et : Mis m66duga laagrid seal käivad? Kas peaks ka selle kummir6nga uue panema? Kas teiselpool käib ka selline kumm?

Kas saaks need laagrid kuidagi kätte ilma mootorit pooleks v6tmata?

Ja yks eriti loll kysimus, mis asjasse ei puutu ;D : Kui tagurpidi lykata , kas sis peaks mootor tagurpidi ka käima minema?
Peast laagrimõõtusid ei tea. Kummirõngas käib ainult väljaspool. Kui see kummirõngas veel elastne ja ilma pragudeta on, siis ei näe vajadust tolle vahetamiseks. Laagrit saab vahetada ainult mootorit poolitades.


Seda tagurpidi käima panemise nalja proovi järgi. ütle mulle kaa, kui õnnestus Big Grin
Vändalaagrid ülilevinud 203 mõõtu. Nende vahetamiseks mootori lahtivõtmisest ei pääse.
No aastaid tagasi , kui sellistega sai s6idetud , siis läksid küll tagurpidi käima.
S6ita muidugi niimoodi oli kyll eriline kunst.[/php]
(26-07-2009, 21:13 PM)Killer666 Kirjutas: [ -> ]Kui tagurpidi lykata , kas sis peaks mootor tagurpidi ka käima minema?
(26-07-2009, 22:38 PM)Killer666 Kirjutas: [ -> ]No aastaid tagasi , kui sellistega sai s6idetud , siis läksid küll tagurpidi käima.
Ise küsid, ise vastad?

Kui juba laiali võtad vaheta need "kummirõngad" ehk rõngastihendid ehk rahvakeeles simmerid ka ära. Aastake tagasi maksid vist 13 või 23kr tk. 2t moto peab ka alt tihe olema nii et need kummirõngad mängivad väga suurt rolli kas mootor üldse töötab - nii et pane ka need uued kui juba laiali on.
Sai see elukas lahti lahutatud.
Mootor tundus seest veel ysna viisakas , aga selgus , et aint laagrite vahetusega ei pääse.

Selgus , et peal oli ainult 1 r6ngas (!) , teine oli puudu. Kolb ise oli soonteta , aga loksus s6rme otsas . Samuti oli kolvis m6ra. Hetkel veel kokku ei saanud panna , kuna kasris tahab 1 hammaks freesimist saada.

Aga kuna nyyd on aega selle kokkupanekuga , siis küsimus :;

Kas mootori pooled v6ib panna kokku ainult silikoniga? Tegin tihendi ka valmis juba, aga m6tlesin , mis saaks , kui ei panekski tihendit?

Yhelt simmerilt oli vedru puudu.. Ilmselt siis selle ning r6nga pärast ta edasi ei tahtnud liikudagi.
Nyyd tuleb hakata veel kolbi otsima , uut ei raatsi vast osta.
igaks kümneks juhuks võiks ju sinna tihendi vahele teha siis jääks võllid ja hammasrattad ühe kauguse peale, kuigi olen näinud ka tehase poolt värviga kokku pandud mootoreid.
See, et vaid üks kolvirõngas oli, tähendab, et eelmine omanik jagas matsu. Kui panna kulumata mootor kokku ühe ja täpse lukuvahega rõngaga, lippab paremini, sest hulka energiat jääb kolvi silindris liikumisest üle... Võidu sõideti ikka ühe rõngaga, oli veel nn. L- rõngas.

Terv. Veteran.
Süüde hästi varajane siis läheb vändast ka tagurpidi käima Toungue



EDIT: Veteran, kas Sa oskad öelda kui suur see täpne lukuvahe on?
(29-07-2009, 10:56 AM)tanel. Kirjutas: [ -> ]Süüde hästi varajane siis läheb vändast ka tagurpidi käima Toungue



EDIT: Veteran, kas Sa oskad öelda kui suur see täpne lukuvahe on?

Sõber Toomas arvas, et 0,15 või veidi vähem, ise pole selles liigas tugev...
Terv. Veteran.