automoto.ee foorumid

Täisversioon: Avaldage arvamust - Voshod 2?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Mul on täpselt selline ratas. Voshod 2, 175 ccm 1972a. Üks tuttav tegi selle tsikli nii maha et pidavat venelase toodangust kõige viletsam ratas olema. Äkki keegi teab seda ka kiita. Või rääkida ratta parematest, halvematest külgedest.
Egha see pole nüüd hullem kui minsk - sellel ikka pisut suurem kubatuur, kui tahad sellest ikka päris normaalset jõudu kätte saada siis soovitan peale panna vana 175-se silinder (ümara kujuga) ja jätta originaali kaan - ning veel mõni hea karpa ka nagu jawa oma või k-63,64,68. Endal on selline kokku klopsitud riist olemas, minek on tsiklil siis ikka päris kõvasti parem - teeb voshod2 kiirenduses/kiiruses vabalt ära.
ma olen ka kuulnud et seda koguaeg maha tehakse
Teadsin ühte sellist ratast. Kurdeti, et tuimavõitu. Muidu nagu 175 ikka. Smile
täitsa tip-top ratas, kui õigesti hooldada. kui osta nt väike kawa ja ilma teeninduse ja hoolduseta ruunata, hakkab ka streikima. ja jääbki omanikule mulje, et sikkel on s..t. kepsu alumine laager peab igatahes tunduvalt kauem vastu, kui minskil.
Voshodil pidi olema tüüpviga. Silinder pidi üle kuumenema, ja kuna karpa silindri küljes, siis ka see kuumeneb. Sellega seoses kuumenevad kütusedüüsid ja kitsenevad, mootor ei saa enam piisavalt kütet ette. Suuremal kiirusel ei taha õieti töötada.
Mul sellega just selline viga, neljanda käiguga sõites pole enam jõudu ja just siis, kui oled sõitnud maha mingi 2-3 km. Ehk mootor on kuum. On antud soovitusi, et pane karpa ja silindri vahele mingi paks tihend, mis kuumust ei juhi. Pole siiani hakkand proovima, päris kahtlane nõuanne. Võibolla peaks kolvirõngad ära vahetama, vanad mingi 11000 sõitnud. Ma selle tsikliga päris nõutu, õnneks teised kaks veel sõidavad.
Ilusti sätituna ja hooldatuna ei ole rattal midagi viga. Ise kulgen 1962 aasta Kovrovetsiga millel Voshodi mootor. Töötab küll ja liigub kah aga eriti kiiresti küll mitte. Mul küll natuke sisse sõitmata mootor aga normaalseks sõidutempoks jääb siiski 60-70 km/h. Aga kui kiiret pole siis täitsa mõnus 60 nega veereda, vähemalt edasi liigub.Wink
Küsimus ei ole pigem selles, et düüsid kuumusest väiksemaks jääksid, vaid kütus hakkab kuumusest karburaatoris aurustuma. Miski vaheseib on seejuures asendamatu.

175cm3 ei annagi põhjust olla masinal eriline lennuk. Pigem selline üksi kulgemise riist, nii 70-80ga.

Kõige omapärasemad on aga esimese K-175d, millel oli kolm käiku ja akusüüde, lisaks sellele veel raam K-58lt. See on tõesti selline paras võrr, et paned jalad maha ja masin jääb seisma. Samas juhitavus on selline jalgratta moodi ehk küllaltki erk.

Asp


Tsitaat:Originally posted by metsh
Voshodil pidi olema tüüpviga. Silinder pidi üle kuumenema, ja kuna karpa silindri küljes, siis ka see kuumeneb. Sellega seoses kuumenevad kütusedüüsid ja kitsenevad, mootor ei saa enam piisavalt kütet ette. Suuremal kiirusel ei taha õieti töötada.
see seib tuleks kindlasti panna, midagi halba see küll ei tee.
ja 11000 km on rõngastele juba liig. 10000 juures peaks need ikka alati ära vahetama.
Mis materjalist see seib kõige parem teha oleks. Asi võib ju ka nii olla, et, kui see seib liiga paks teha, hakkab see muid asju mõjutama. Näiteks kütuse kättesaamist.
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: metsh
Mis materjalist see seib kõige parem teha oleks. Asi võib ju ka nii olla, et, kui see seib liiga paks teha, hakkab see muid asju mõjutama. Näiteks kütuse kättesaamist.

Tekstoliit? Jawal on ka millegist sarnasest vaheseib. Smile
see seib ja ta paksus ei hakka küll mitte kui midagi mõjutama. pakun mingi mõnemillimeetrise asbestseibi. aga kindlasti on ka paremaid materjale.

karbussiga ei juhtu ka siis midagi, kui ta ka 10 mm nihkub.

mikzer

mul endal ka selline lippab mis mühinBig Grin

taavi49

mul 2 sõbral voshod2 neil lippavad küll hästi. üks võtis sumpsidest sõelad välja ja õhupuhasti karpa küljest lahti. pärast võtis noka ülesse :yes
õhupuhasti lahti ja segu lahja. ei tee mitte minekut paremaks. vast ainult juhul, kui õhupuhasti enne nii umbes oli, et sealt mingitki õhku läbi ei tulnud ja pidevalt üle uputas, nii et üldse edasi ei liikunud.
Mis sel rattal viga. Sama hea või halb kui teised vene rattad.Teed kenasti korda ja kui siis normi piires sõita kestab küll.
Kahetaktiline ratas ei saa niisama üle kuumeneda. Alati põhjus regullis. Süüde vale või küttesegu lahja. Tavaliselt kui ratas kinni kiilub arvavad paljud et õli oli vähe. Enamusel kordadel on see kindlasti lahja segu põhjus. Ma arvan et see karpa võib oma kohale jääda. Nii lühikese sõidu peale ei jõua soojus karpani väljagi. Kolme km pärast hakkab mootor alles soojaks minema.
Kevadel ja sügise poole kui ilmad juba jahedamad panid kardisõitjad ümber silindri kummiriba. Jahutas ainult plokikaan. Seal aga põõrdeid 15 000 ja võistlus kestab 15 minutit. Mis on selle kõrval 3km ja 3 000 põõret.
Ei usu minagi et sumpa sõelte väljavõtmine ja filtri mahakruttimine oleks mootori forseerimine. Ei hakka ükski ratas sellest nokka tõstma. Millegipärast poistele meeldib selliseid asju pajatada. Mis sellest et see vale on. Aga vaata kui kift.

Rando916

Kas venelane on yldse midagi head teinud va?


:haige
pesumasin riga...mugav lihtne ja peseb hästi Toungue
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Raigo
pesumasin riga...mugav lihtne ja peseb hästi Toungue

:lol:lol:lol:lol:lol
Riga heaks omaduseks on veel kiire õlle valmistamine 30min paras kraad sees juba.Wink
Lehti: 1 2 3