automoto.ee foorumid

Täisversioon: planeta 3 käivitamise probleem
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Nonii. Planeta 3e käivitamisega on ysna suur jama. Külmast peast läheb asi vändast käima nagu mees muiste, aga kui ta juba soojaks sõidetud ning uuesti käima üritan panna, ei õnnestu see kohe mitte. Säde on olemas, kuid küünal kuiv. Seega, kala karbussis. Kakkusin karbussi igatepidi lahti ja puhkusin kõikvõimalikud augud läbi, kuid kasu ei mitte midagi. Isegi tagasilööke, mis külmast peast täitsa olemas on, pole enam. Võtsin siis tsikli käekõrvale ja üritasin käima lükata... Paar meetrit ning asi käis nagu peab.

kas on kellelgi aimu, mis võiks viga olla... ise kahtlustan, et kollektori ja karbussi vahelt pääseb ligi lisaõhk, kuid päris täpselt ei tea

aidake, kes oskab!

1) vale hõõgarvuga küünal. me kasutasime nt kartidel spetsiaalseid käivitamisküünlaid, mis soojenedes õigete vastu välja vahetati. sulgi võib selline efekt olla.
2) lisaõhku vist ei saa, sest siis ei tohiks lahja seguga ka külmast peast käima minna (siis on just rikast ju vaja).
kas peaksin seega omale mingi käivitusküünla ostma?
lisainfoks seda veel, et kui mootor kuum ja käivitada, siis küünal on kuiv, ehk siis karbussis ikakgi viga
eeeeeeei.
tahtsin sulle öelda, et sul on vale küünal, mis töötabki käivitusküünlana. kontrolli hõõgarvu ja sobivust.

muide kasutasin ühel planeta spordil ka kunagi kahte küünalt, seal ju peas kaks auku. tõstsin piibu peale soojenemist ringi. midagi nagu oli parem, aga lõpuks loobusin. kui on eriti kapriisne ja tundlik mootor, siis ehk tasub ka ära.
kas võiks viga olla selles, et äkki on silindri ja kollektorivaheline tihend läbi ning bensiin aurustub enne silindrisse jõudmist lihtsalt ära... see seletaks ka miks küünal kuiv..
Kas kellegagi ei ole võimalik proovimiseks korra karpat vahetada, et näha kuidas teise karpaga toimib?

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: JyrkaEE
kas võiks viga olla selles, et äkki on silindri ja kollektorivaheline tihend läbi ning bensiin aurustub enne silindrisse jõudmist lihtsalt ära... see seletaks ka miks küünal kuiv..

Krt, mis iganes võib olla. Kuna just kuuma mootoriga asi jamab, siis võib küll mingi \"kadu\" kuskil toimuda Sad

On karpa kindlasti korras, kraan annab kenasti peale? Siis ehk hermeetikuga laduda karpa külge... aga kollektori kinnitus silindri külge?
proovi siis nii, et alustuseks puhasta mootor korralikult väljast ära (karpa, kollektor jne). siis on kohe näha, kui kuskilt läbi tuleb. kas küünalt kontrollisid?

ja ega selle tihendi kaudu midagi suurt aurustu mitte. esiteks ei läheks ta siis külmast peastki käima ja teiseks oleks selline õlilaga taga, et saaksid kohe aru.

ära üldse enne hakka muid asju uurima, kui küünal kontrollitud!
eiei
mõtlesin selle kollektoritihendi jamaga seda, et kollektor läheb kuumaks ja siis aurustub bensiin, mitte et silindri ja kollektori vahelt. selline aurustumine ju päris võimalik, kuna vändast löömisel imeb kolb kytust aeglaselt ning lükates, esimese käiguga, teeb kolb väga kiiret imemist...
mis arvate?

põhimõtteliselt peaks võimalik olema, et liiga kuuma kollektori tõttu bensiin aurustub. aga mis siis sinu mootoris teisiti on, kui teiste omades? kas tegid remonti ja mingi tihend sai silikooniga asendatud. silikoon jätab jah vast liiga õhukese soojustjuhtiva kihi sinna.
ei ole jõudnud veel erilise remondini... talvel hakkan kõpitsema. alles ostsin asja ja nüüd hakkavad sellised nipet näpet vead ilmuma. kes teab kui vana see tihend seal olla võib.

küünla probleemi pole uurind.

mis materjal oleks soojus- ja õhukindel?
JyrkaEE:
mis ta sul täpsemalt on? sel aastal polnud kolmanda seeria planetast veel lõhnagi.
planeta 3, kere peal kirjas- god võpuska - 64. nimeks oli vist märgitud izh - p. on kahtlusi et polegi planeta 3? seesamune pildil minu oma.
uurisin nati planeta ajalugu ning selgus, et tegu ikkagi iz planeta 1-ga. vähemasti kui raam on õige.
just nii.
tegu on esimese seeria planetaga. tunduvad ka pea kõik originaaljupid küljes olevat. ainult esiporikas ja amorditorud on töödeldud ja esitulede hoidjad on hilisemast ajast (suunatulede augud on sees). mootorit ei näe täpsemalt, aga silinder (ka karter siis) on küll koos õhupuhastiga õiged.

kolmel oli teistsugune tagatuli, kandilisem paak, siledad küljekaaned, 18 tollised veljed ja mootoril mõned modid. kolmedel olid osad ka indeksiga 01, millel oli veel mõningaid erinevusi (planeta 4 mootor, teine esiporikas jne). ja külgkorv oli ka totaalselt teine.

nii et kui sa endale originaalse esiporika paned, saad suht korraliku originaali. ilmselt tuleb mõne pisividinaga siis ka vaeva veel näha.

sorru

väntvõlli tihend läbi 90 prossa kindel võta süütemäng maha ja kalla tihendile bensu peale kui ära jookseb siis on jokk sama võid teha teisele poolele aga ära näkku löö kui ma eksin
sain asja juba ammu- ammu korda. viga oli siis süütepoolis, peale mille vahetust sai kõik 5+ korda. (käivitub nii külmalt kui ka soojalt)