automoto.ee foorumid

Täisversioon: K: GAZ 69 raami keevitamine?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Küsin, kas saab keevitada GAZ 69 raami?...Gaz 69 raami ühes kohas on pehme raam...mõtlesin et teen raami ümber metalli juurde siis keevitama?!?

Ootan teie pakkumisi ja soovitusi
Raam tuleks kõigepealt näiteks liiva- või haavlipritsiga puhtaks lasta nii roostest kui ka... nojah, ikka roostest. Seejärel uurida välja vahetamist vajavad kohad ning metallifirmas, mille jõud 2 mm- st plekist üle käib, lasta lõigata paraja laiusega ribad, osa paenutada täisnurga all profiilideks ( mõõdud saate raamilt ) Nüüd siis valmis detailide järgi kõlbmatu välja lõigata ja uus asemele. Niimoodi taastatud raamist ei saa arugi, et on paigatud. Külasepa moodi rasket rauda juurde- peale keevitada küll ei tohi.

Terv. Veteran.
Veteraniga täiesti nõus. Igasugune lappimine sedasi, et keevitame katkise või pragunenud koha kinni, lõppevad tavaliselt natukese aja pärast uue remondiga.
Katkine või praoga koht lõika välja, valmista sama paksust materjalist asendustükk. Seda asendustükki ära ka liiga väikest tee, siis jääb kaks keevituskohta üksteisele liiga ligidale. Kinnikeevitamisel kasuta oskustega keevitaja abi! Igasugune harjutamine sellises kohas teeb asja ainult halvemaks. Materjal keevita korralikult läbi mõlemalt poolt! Siis puhasta õmblused käiaga nii, et keevituskohta märgata ei oleks. Kindlasti pinni keevituse kohad üle, sellega muutub keevitustsoonis metalli kristallide struktuur ühtlasemaks ja uued praod tekivad väiksema tõenäosusega.

Igasugune jutt sellest, et auto raami ei tohi üldse keevitada, unusta ära. Kui on õigesti keevitatud, ei juhtu midagi hullu. Allpool toodud lingilt näeb ühe Land Cruiseri projekti, kus tagumine raamipool on minu poolt täielikult uus tehtud, ja juba hulk aastaid tagasi.
http://www.unicweb.ee/Projektid/index.ph...6&topic=74
Tänan soovituste ja pakkumiste eest