automoto.ee foorumid

Täisversioon: mis mootoril viga?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sebisin omale 95a omega. Mootoriks tal siis see bmw 2.5 td 96kw.

S6itsin siis sellega , mootor käis ilusa vaikse häälega. Milegipärast soojalt käivitus vaevaliselt (see vist mingi pumba viga). Sain siis sellega peaaega 100 km täis s6idetud , siis m6tlesin , et proovin kuidas sellega möödas6itu teha on. Vajutasin sport nupu alla ja vajutasin gaasi p6hja.
Tahhomeetrit ma ei vaadanud igatahessain möödas6idetava k6rvale , kui järsku v6ttis hinge kinni , vaatasin peeglisse ja nägin seal paksu süsimusta tossu pilve. Nagu meenuks et oleks nagu näinud et tahhomeeter näitas täispöördeid(aga v6ibolla ma kujutasin seda ette).
Igatahes hakkas eest mootorist mingi kärin kostuma. Vajutasin pidurit , aga koguaeg kui pidurit lahti lasksin , siis nagu kiskus nagu tuure juurde.
Sain siis teeserva ja suretasin auto välja. Vedasin sleppis koju ja proovisin käivitada , läks käima , korra viskas sysimusta ja siis jäi ilusti käima.
Natukene nagu 6rnalt lonkas.

Vaatasin 6li , seda oli yle normi k6vasti ja oli liiga vedel..
1)Kas sel mootoril on piiraja?
2)kas v6is juhtuda , et kast ei vahetanud käike ja ajas kuidagi mootori yle lubatud pöörete?
3 )Kuda ja kust on satunud diisel 6li hulka? (see oli seal juba ennem , sest sooja mootoriga kontrollides algul arvasin ,et 6li on kuum jaq sellepärast vedel.)
4) millised v6ivad olla selle mootori kahjustused?
4) kas seda mootorit on ka m6ne bmw peal?
Sümptomid viitavad sellele,et mootor läks nn"lõhkuma". Sellist asja pidi nende mootoritega ikka juhtuma kui nad hõredad on.
Soovitus selline,et tee ära mootori rem. ja naudi murtut sõitu.Harvem varjant on selline,et pump õhtal ja ka ülemäära kulunud.
Olen näinud bmw-d mille mootor läks "lõhkuma" kohapeal tuuritades.
(09-08-2009, 13:58 PM)hundu615 Kirjutas: [ -> ]Sümptomid viitavad sellele,et mootor läks nn"lõhkuma". Sellist asja pidi nende mootoritega ikka juhtuma kui nad hõredad on.
Soovitus selline,et tee ära mootori rem. ja naudi murtut sõitu.Harvem varjant on selline,et pump õhtal ja ka ülemäära kulunud.
Olen näinud bmw-d mille mootor läks "lõhkuma" kohapeal tuuritades.

Kui tegu intercooleriga motoga, ei pea mootor ise tingimatta hõre olemagi. Lõhkuma läheb selline mootor ka külmale poolele õli poetavast turbost tulnud õliga, mis intercooleri alumisse ossa koguneb ja mingil hetkel hagu andes õhuga koos mootorisse surutud saab...
Kulunud pumba esimene sümptom ongi tavaliselt selle moto puhul raske sooja mootori käivitumine. Mõne aja pärast ei taha selline masin enam ka külmalt hea meelega käima minna...
Kuigi selline diisliga segunev õli vihjab suure tõenäosusega kohvile motole ja/või kuseva(te)le pihusti(te)le.
(09-08-2009, 13:58 PM)hundu615 Kirjutas: [ -> ]Sümptomid viitavad sellele,et mootor läks nn"lõhkuma". Sellist asja pidi nende mootoritega ikka juhtuma kui nad hõredad on.
Soovitus selline,et tee ära mootori rem. ja naudi murtut sõitu.Harvem varjant on selline,et pump õhtal ja ka ülemäära kulunud.
Olen näinud bmw-d mille mootor läks "lõhkuma" kohapeal tuuritades.
Kas seoses selle l6hkumisega on nyyd midagi l6hutud v6i see on selleise nähtuse nimetus?
Ma arvan , et see on ilma intercoolerita .olen piilunud igaltpoolt vahele ja vist pole , aga l6dvikud on ka nii lollis kohas , et täpselt aru ei saa.

Kas seda pumpa annaks asendada m6ne muu bmw pumbaga? näiteks e28 524td mehhaanilisega?
Kui keps terekätt ei ulatanud siis peaks piisama mootori remondist,vajadusel kolvid+puurimine.Kindlasti rõngad,saaled,raamsaaled jne.Muidugi tuleb üle kontrollida kepsud ja vänt.
Vilel vaata piki ja ristilõtkud üle,ja nagu foorumi kaaslane kirjutas,et poleks külmal poolel palju õli jne.
Pumba sobivuses kindel pole uuri spetsialistide käest,pihustid soovitan ka üle kontrollida.
Kokkuvõtteks võin öelda et remont saab kulukas olema,piilu kasutatud mootoreid ja kui kasutatud mootori võtad siis võta spetsialist kaasa kes surved ja muu üle vaatab.
Mootorid peaksid olema neil samad E34 525 ja E39 525ga. 105kw
Kas seda pumpa annaks asendada m6ne muu bmw pumbaga? näiteks e28 524td mehhaanilisega?

Ei. 2.5-el on EDC pump ja peaks veel olema uuem variant (tagasivoolu tuts tulemüüri poole (vanal pumbal on tuts peal püsti)).
sama küll , aga de forseeritud 96kw !! uuri www.omegaclub.org
Leidsin vist oma kysimusele vastused.
6li on ära solkinud ilmselt lekkiv pumbaotsa tihend , käivitumise probleem on tingitud imselt kulunud plunserist ,ning pumbast. Tekkinud must suits ja detonatsioon ning imelik hääl ilmselt lekkivast turbost. Lahkasin l6dvikuid ja seest olid nad 6lised. Samuti on katki kuskilt mingi turbo toru v6i 6igemini see metalist toru(mitte 6litoru), mis jookseb kollektoris kuhugi klappi.

Teema v6ib minupoolt ammendatuks lugeda. 6k. eest oleks saada komplektne mootor koos pumbaga , aga lian kellegi , kes tahab sellega ise edasi tegeleda.
(11-08-2009, 14:14 PM)Killer666 Kirjutas: [ -> ]... Samuti on katki kuskilt mingi turbo toru v6i 6igemini see metalist toru(mitte 6litoru), mis jookseb kollektoris kuhugi klappi.

EGR (Exhaust Gas Recirculation).