automoto.ee foorumid

Täisversioon: K-750 lenks hakkab vibama!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleem siis selles,et kui sõitma hakata ja kiirust koguda,hakkab lenks "tõmblema".Motakal on külgkorv küljes!
keera lenksu keskel olev pingutusmutter (suur must plastik vist peaks K-l olea) kõvemini kinni ja asi OK!Smile
Aitähh soovituse eest proovin!
Vibama hakkab ka siis kui korv valesti reguleeritud ja kui esimese ratta kodarad lõdvad.
Õpetlik näide videos asjast nimega tankslapper:

http://www.youtube.com/watch?v=LZ1srcQMa_0

A.
(12-08-2009, 09:09 AM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]Õpetlik näide videos asjast nimega tankslapper:
http://www.youtube.com/watch?v=LZ1srcQMa_0
A.
Hea video Smile OT kommentaarina- selleks, et tankslapist välja tulla, tuleb rakendada ootamatut juhtimisvõtet- lõpetada juhtimine. Netis leidub paar videot, kus tsikkel on juhi seljast maha visanud ning seejärel jätkab rahulikult ja sirgjooneliselt oma teekonda sadade meetrite kaupa.
Antud juhul ma pisut kahtlen selles, et tankslap probleemiks on. Vähemalt pole omal õnnestunud K650 släppima saada, kuigi läbisõitu on kogunenud päris palju ja juhtraud on reguleeritud väga "kergeks". Valesti reguleeritud korv on pannud tsikli viltu vedama ("kisub" viltu), aga arvatavasti võib ka esiratta loperdama ajada- pole ise kogenud. Kõige tavalisem põhjus on ikkagi see, et ratas on kõver või rehv pole paigaldamisel päris õigesse asendisse jäänud. Või on rehv ise ebakvaliteetne vorst. Vaheta esi- ja tagaratta asukohad ja viimati kirjeldatud probleemid saavad kas kinnitust või ümber lükatud.
Täienduseks eelmisele kirjastajale.
Kui sinu masinal on tagurpidikäik, proovi hooga lasta ja vaata kui hästi vibab st. kui korv jookseb lahku, siis võib ka sama juhtuda edaspidi sõites.
Vibama hakab ka siis kui esihargis on lõtkud suured,eriti M-72H ja K-750 milledel oli n.n.lambajalg esihark aga ka K-750M kui esihark on "pehmeks"sõidetud.
(12-08-2009, 16:05 PM)miilits Kirjutas: [ -> ]Täienduseks eelmisele kirjastajale.
Kui sinu masinal on tagurpidikäik, proovi hooga lasta ja vaata kui hästi vibab st. kui korv jookseb lahku, siis võib ka sama juhtuda edaspidi sõites.
Korvi nurgad mõjutavad ainult otsejooksu, keeramise lihtsust(valesti reguleeritud korv hakkab emmale-kummale poole kakkuma ja ühele poole keeramine on raskendatud) ja rehvide kulumist. Tee, mis zündapp soovitas, siis on probleem lahendatud. Aga Sina miilits ära soovita totrusi, niimoodi on ülilihtne rattad taeva poole keerata ja ise tsikli alla jääda.