automoto.ee foorumid

Täisversioon: M400 mootori temperatuur
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sai klaaskuulipritsiga puhastatud m400 plokk. Peale kättesaamist oli sinna jõudnud tekkida kerge roostevarjund, millele sai peale lastud roostemuundur-krunti Dinitrol RC 900. Tootja lubab sellele kuni 180 C kuumakindlust. Kas võib probleeme tekkida, kui sellisele pinnale värv peale lasta?
Vesijahutusega või siis täpsemalt vedelikjahutusega mootorite temperatuur ei tõuse ploki välispinnal tavaliselt palju üle 100 kraadi puhtalt juba sellepärast, et enne seda hakkab jahutusvedelik mootoris keema ning kui sul isegi õnnestub mootor ajada välispinnal 200 kraadi juurde, siis pole seal enam tähtsust kas on värv peal või mitte, sest selleks ajaks on mootor ise omadega õhtul, M400 mootor kõige tõenäolisemalt kinni jooksnud (testitud M400 eelkäia Opeli mootoriga).

Dad.