automoto.ee foorumid

Täisversioon: VW vento kolin
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Selline asi et VW Ventol hakkas ees paremal miskit kolisema, algul arvasin, et pooltelg aga " mehanik" ütles, et diferentsiaal, ütles ka et vana auto ja pole mõtet remontida, midagi ohtlikuu pole. Nüüd küsimus minust targematele, kas peaks ikkagi midagi seal ära vahetama, muidu kulub midagi täitsa ära, või las koliseb ja laguneb.

Teine anomaalia on kojameestega, toimivad ainult siis kui klaasipesu vedelikku pritsida ja enam seisma ei jää. Oskab keegi nõu anda?
Arvan et küsimustele saad vastused vw klubi foorumist.Koliseda võib seal palju asju ja veermikus ei tasu lasta koliseda midagi kuna sellel autol jupid odavad.
Tõepoolest- parim koht sellistele küsimustele http://foorum.vwklubi.ee/ .
Aga naastes asja juurde- sellise jutu peale, et kuskil paremal miskit koliseb, vaevalt keegi(kui ta just selgeltnägija pole) sulle vea asukoha ära ütleb.
Kõige kindlam ikka vana hea"oma silm on kuningas", ehk tung alla, nurk üles ja siis logistad, keerutad ja uurid, mis seda häält teha võib.
Vento remont iseenesest väga lihtne ja jupid odavad, nii et ei tahaks küll uskuda mingi "mehhaaniku" juttu, et remontida pole mõtet.
Differ võib ju ka tõesti kolksuda, aga selle kolks peaks enamasti kuuldavale tulema järsematel koormusemuutustel, mitte lihtsalt auklikul teel sõites, kus kolksudel tavaliselt kombeks endast märku anda.
(20-08-2009, 09:45 AM)CORRADOg60 Kirjutas: [ -> ]Tõepoolest- parim koht sellistele küsimustele http://foorum.vwklubi.ee/ .
Aga naastes asja juurde- sellise jutu peale, et kuskil paremal miskit koliseb, vaevalt keegi(kui ta just selgeltnägija pole) sulle vea asukoha ära ütleb.
Kõige kindlam ikka vana hea"oma silm on kuningas", ehk tung alla, nurk üles ja siis logistad, keerutad ja uurid, mis seda häält teha võib.
Vento remont iseenesest väga lihtne ja jupid odavad, nii et ei tahaks küll uskuda mingi "mehhaaniku" juttu, et remontida pole mõtet.
Differ võib ju ka tõesti kolksuda, aga selle kolks peaks enamasti kuuldavale tulema järsematel koormusemuutustel, mitte lihtsalt auklikul teel sõites, kus kolksudel tavaliselt kombeks endast märku anda.

noh jah, kolin ongi madalamatel kiirustel ja käikudel, võtsin ratta maha ja pooltelje ots lokub kahtlaselt...
Kui ikka see kolin paremalt kostub, miskit muud auto all ei loksu ega millegi muuga kahtlasega silma ei paista, ja ainus logisev osa on arvestatava lõtkuga poolassi ots, siis ise küll seaks sammud poodi uue otsa järele.