automoto.ee foorumid

Täisversioon: K: ford fiesta esiratta laager
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
kas keegi on teinud laagrite vahetust antud isendile? Auto on 91 aasta 1.8 diisel ja laagriteks on kaks rullkoonuslaagrit(maksid 500eeqSad).nüüdseks on nad vahetatud aga kas keegi oskab neid õieti pingutada, kas käib sama süsteemiga mis lada Nivalgi või käivad korraliku jõuga kinni.Asjaga suht kiire

tarkuseterade eest ette tänades: Meelis
Kui on lihtsalt 2 koonuslaagrit siis keerata kuni lõtku kadumiseni ja 1/3 mutri kanti peale,sest koonuslaagrit ei saa ju jõuga kinni keerata.
Kui kahe laagri vahel on distantspuks,siis reguleeritakse selle pikkusega laagreid ja mutter peab kinni olema.
aga käändteljs on võru tehase poolt sees, et laagrid välja ei jookseks ja võru laius 1 cm ja sinna toetavad laagri välimised saaled. Mõõtes laagreid, lähevad sisemised saaled kokku... ulmeSmile. Ei julge katseeksitusmeetodit kah kasutada, sest et 500 eeq ei ole masu ajal väike rahaSmile see auto on sakslaste karistus muule euroopale.
panin joonise kah, mille ma paintiga kokku soperdasin, ehk aitab
Tõmba aga julgelt kinni. Ei saa ju veovõlli õrnalt kinni keerata. Selle sisemise puksi mõte ongi selles, et laagreid üle ei pingutaks. Ja kui laagrid kuluvad, peale enam pingutada ei saa. Lähevad jälle uued alla. Autodata annab pingutusmomendiks 205-235 Nm. Olen vahetanud Escortil, põhimõte sama, toimib siiani.
aitäh tarkuseterade eest sain asja toimima nagu kord ja kohus.