automoto.ee foorumid

Täisversioon: milles on probleem?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
tervist!
sai siis ostetud üks MB 100d buss! nii sõitsin koju,sain sõita heal juhul oma 2km ja auto kooles ära! käima läheb aga ei jookse nagu tuuri üles! tegu siis 2.4L diisel mootoriga! vahetasin ka küttefiltri ära,midagi paremaks ei muutunud! käima läheb,aga kui gaasi anda,siis sureb välja! kui küttepumbast küte üles lüüa siis kuidagi moodi läheb käima ka!

et milles võib see konks olla??
Kütuse etteande pumba(seesama mida käsitsi saad pumbata) sees on üks vedru, mis armastab otsi anda, kui saad vaheta mõne teise masina pealt etteande pump ära ja peaks probleem kohe kadunud olema.

Dad.
(29-08-2009, 20:36 PM)dad Kirjutas: [ -> ]Kütuse etteande pumba(seesama mida käsitsi saad pumbata) sees on üks vedru, mis armastab otsi anda, kui saad vaheta mõne teise masina pealt etteande pump ära ja peaks probleem kohe kadunud olema.

Dad.


selge! proovin ära! küte vajub lihtsalt voolikust tagasi! niikui sisma jätan,on näha,et küte vajub tagasi! aga mudu pump lööb! ja veel on näha,et õhumullid on ka vahel! äkki on viga hoopis paagis?
mõtlesin,et proovin kuskilt kanistrist otse panna ja siis sõita!

aa ja see ka et kui see vedru kutu on.kas siis veab ka õhumullid vahele?

probleem siis täpsemalt selline: pumpan kütte üles.läheb käima,sõidan mõned kilomeetrid siis kaob jõud ära ja auto sureb välja!
(29-08-2009, 20:39 PM)taurusx Kirjutas: [ -> ]
(29-08-2009, 20:36 PM)dad Kirjutas: [ -> ]Kütuse etteande pumba(seesama mida käsitsi saad pumbata) sees on üks vedru, mis armastab otsi anda, kui saad vaheta mõne teise masina pealt etteande pump ära ja peaks probleem kohe kadunud olema.

Dad.


selge! proovin ära! küte vajub lihtsalt voolikust tagasi! niikui sisma jätan,on näha,et küte vajub tagasi! aga mudu pump lööb! ja veel on näha,et õhumullid on ka vahel! äkki on viga hoopis paagis?
mõtlesin,et proovin kuskilt kanistrist otse panna ja siis sõita!

aa ja see ka et kui see vedru kutu on.kas siis veab ka õhumullid vahele?

probleem siis täpsemalt selline: pumpan kütte üles.läheb käima,sõidan mõned kilomeetrid siis kaob jõud ära ja auto sureb välja!
Kui selle vedru näol on tegemist tagasivooluklappi opereeriva vedruga, siis just selle otsalõppemine põhjustabki kütte tagasivajumist. Sõbra Land Rover Defenderiga oli sarnane jama: iga kord, kui auto oli seisnud pool tundi või rohkem, tuli tükk aega starterit "käiata", enne kui midagi juhtuma hakkas. Probleem leidis lahenduse tagasivooluklapi installeerimisega kütusetoru vahele (klapp, mis ühte pidi laseb voolata, teist pidi mitte). Jõudu tööle!
(29-08-2009, 21:24 PM)41Degree Kirjutas: [ -> ]
(29-08-2009, 20:39 PM)taurusx Kirjutas: [ -> ]
(29-08-2009, 20:36 PM)dad Kirjutas: [ -> ]Kütuse etteande pumba(seesama mida käsitsi saad pumbata) sees on üks vedru, mis armastab otsi anda, kui saad vaheta mõne teise masina pealt etteande pump ära ja peaks probleem kohe kadunud olema.

Dad.


selge! proovin ära! küte vajub lihtsalt voolikust tagasi! niikui sisma jätan,on näha,et küte vajub tagasi! aga mudu pump lööb! ja veel on näha,et õhumullid on ka vahel! äkki on viga hoopis paagis?
mõtlesin,et proovin kuskilt kanistrist otse panna ja siis sõita!

aa ja see ka et kui see vedru kutu on.kas siis veab ka õhumullid vahele?

probleem siis täpsemalt selline: pumpan kütte üles.läheb käima,sõidan mõned kilomeetrid siis kaob jõud ära ja auto sureb välja!
Kui selle vedru näol on tegemist tagasivooluklappi opereeriva vedruga, siis just selle otsalõppemine põhjustabki kütte tagasivajumist. Sõbra Land Rover Defenderiga oli sarnane jama: iga kord, kui auto oli seisnud pool tundi või rohkem, tuli tükk aega starterit "käiata", enne kui midagi juhtuma hakkas. Probleem leidis lahenduse tagasivooluklapi installeerimisega kütusetoru vahele (klapp, mis ühte pidi laseb voolata, teist pidi mitte). Jõudu tööle!


no aga kas on kindel et minul ka selline viga on? päeva ajal näiteks küte tagasi ei vajunud! läksin poodi ja enam autoga koju ei saand Big Grin no käima läheb aga tuuri ei võta üles! eks homme vaatan seda etteande pumpa! loodan et on ikka selle viga! aga käsitsi kütet üles lüües pump toimibki?? ja veel Küsimus: et kust see õhumullid sinna vahele tulevad?


no sõber käias länkarit pool tundi ja sai sõita? no aga mina käian,käima läheb kohe poolest pöördest a niikui gaasi maha lasen sureb välja! käivitub ilusti,aga sõita ei saa! niikui hakkan kohalt minema sureb auto välja ja jokk!
Kui õhumullid on vahel ,siis justkui tirib kusagilt õhku vahele. Äkki mõni kütusetoru kinnitus ei ole korralikult kinni. Üldiselt ei tohiks seal õhumulle olla. Mõnikord küll juhtub, et mingi väiksem mull seisab pidevalt samal kohal ja ei sega töötamist. Aga kui mulle on palju ja nad liiguvad, siis tuleb selle põhjus üles leida.
lähen proovin kanistri seest sõita,kui enam ära ei koole,siis on viga kuskil paagis või kütte torus.

aga kas käsitsi kütust üles lüües,saab kudagi aru et see vedru seal katki on?


aga kas nii ei või olla,et pele küttefiltri vahetust jäi õhk süsteemi,ja nüüd ringelab seal küttesüsteemis?
võtsin etteande pumba lahti,pesin korralikult läbi, eelmisel omanikul oli küte ka otsa saanud enne seda janti! nüüd tundub hetkeks korras olema vist! no käima läheb ja töötab väga hästi,aga kui kauaks seda ei tea! loodan et jääbki ilusti tööle! 3 uut voolikut panin ka! ja klambrid peale!
nii,sõitsin ja auto kooles jälle ära! kaasa võtsin igaks juhuks autopumba! võtsin kütte sisselakse toru otsa pumba küljest lahti ja paagi korgi lahti,lõin oma 50 matsu sisse ja panin tagasi! ja ennäe imet auto läks kohe käima! samas hakkas ka käsipump palju raskemalt lööma kui ennem!

et kas viga siis ikkagi etteande pumbas või kütuse voolikus/paagis?
Pane paagis sisse tulevale voolikule läbipaistev filter vahele ehk on torud läbi roostetanud ning kisub õhku vahele.

Dad.
(30-08-2009, 21:17 PM)dad Kirjutas: [ -> ]Pane paagis sisse tulevale voolikule läbipaistev filter vahele ehk on torud läbi roostetanud ning kisub õhku vahele.

Dad.

küttetorud on plastikust,mitte metallist! ise arvan et paagi sisene filter jamab! homme kaen järgi! võtan paagi maha ja puhastan korralikult ära! igatahes kindel on see, et viga on kas paagis või sisi etteande pumbas! kaldun arvama ikkagi et paagis !
nii vaja oleks ka vahetada siduriketas,buss aga on esisveoline!
on ehk kellelegi kogemust antud isendi siduri ketta vahetamisega?
kuda saab kõige kiiremini ja lihtsamalt asi aetud??
Su kütteprobleem meenutab yhe teise isendi probleemi,kus diislikunnid käisid ja targutasid masina ümberWinkLõpuks selgus, et paagi õhutus.Lihtsalt hermeetilises süsteemis ei saa kusagilt õhku lisana ja vaakum nn põhjustabki koolemise.Ja kui hästi läheb, kakubki lisaõhku kusagilt, kus annab imeda.Aga süsteemi töös on anomaaliad.

Siduri ketast saad vahetada nii, et pead ikka lahti võtma siduri.Soovitav on ketta paksus ennem välja uurida, et just see läheb.On ennemgi neid uuesti lahti kautud.
Autot läbi telefoni ja neti eriti ei remondi.