automoto.ee foorumid

Täisversioon: M-407 küljeklaasi dekoratiivraami eemaldamine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas keegi oskab seletada, kuidas oleks mõistlik M-407 uste klaasiava ümber olev alumiiniumist dekoratiivraam kätte saada nii, et see ka pärast kasutatav oleks. Paisatab, et ta millegagi kinni polegi, kuid mädand klaasi harjastihendid on selle tugevalt vastu ukseplekki kinni surunud. Samuti on tal väike serv, mis painutatud väljapoole, vist selleks, et haakuks kuskile. Välja tirides alumiiniumist raam deformeerub krgesti ja siis pole sellega enam midagi teha.
Kuidas üldse ja mis järjekorras oleks õige ust lammutada, et detailid ka hiljem kasutatavad oleksid? Eelkõige esiust.
Kõigepealt tuleks klaasid eemaldada. Tõstetav küljeklaas vabastada trossist ja lasta alla ukse sisse, olles eelnevalt eemaldanud muidugi akna alumise piiraja. Aknatõstuki trossisüsteemi eemaldama ei pea.Eemaldada akna pealmine-külgmine harjastihend. Nüüd alles asuda kolmnurkakna maha monteerimisele, selleks eemaldada kõik kruvid, osa võivad uksetihendi all peidus olla. Kui aknad eemaldatud, saab allas nüüd liistu kallale minna. Liistul on kolmnurkakna läheduses roostevaba plekist liistu lukk-kate.See suruda ühele või teisele poole mööda liistu kõrvale ja saabki hakata liistu otsast harutama. Soovitaksin liistu välja kangutada, minnes järjest tõstetava klaasi suunas, kuna vastupidisel liikumsel tuleb vastu kolmnurkakna teravnurk ja alumiiniumist liistu võib seal väga kergelt vormist välja ajada. Las see nurk jääb kõige viimaseks. Tagasipanek vastupidises järjekorras.
Julget pealehakkamist!