automoto.ee foorumid

Täisversioon: bagi
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist!
Mul on selline idee et talve jooksul ehitada endale korralik bagi...
Keevitus, metall ja mõned varuosadki olemas...aga kui mootori peale mõelda siis esimene idee oli panna mingisugune kaherattalise mootor..
võibolla mingi 600cc
kui keeruline oleks see mootor ümberehitada bagi jaoks ja kuidas kujundada kere..kas osta mootor ära ja mootori järgi või pole sel vahet..ise kardan et kui ehitan kere valmis siis võib ees oodata palju ümber lõikamisi ja muid mölle et mootor ilusti sisse ehitada..
oodatud on ka muud ideed mootori osas ja isegi mootori pakkumised!
No raami hakkad ehitama ikka olemasolevate komponentide järgi, muidugi on võimalik ka pärast tehnikat külge aretada, aga nagu juba isegi aru said, eeldab see päris kõvasti ümberehitusi. Ja ega siis ainult mootorist ei piisa, olemas võiks olla kogu käiguosa, veermik, roolisüsteem jms.
Mootori võiks võtta mingilt vanalt võimsa mootoriga autolt - nii saab lisaks mootorile ka veermiku, pidurid ja palju muud.

Näiteks http://www.mobile.de lahti võtta ja detailotsingut kasutades hakata autosid otsima kasvava mootori võimsuse (alates 110 kw, alates 147 kw, alates 185 kw) ja hinna (kuni 1000 eurot) järgi.

Alates 110kw/150hj on väga palju autosid hinnaga 300 euro klassis.

Alates 147kw/200hj on mõistlik valik bmw 535/735 hinnaga 500+ eurot.

Edasi tulevad juba V8 mootoritega Audi V8 (nelikveoline), bmw 740, või V12 mootoriga bmw750 hinnaga 1000 euro ümbruses.


Kui mootor ja muud vajalikud detaildi on ära võetud, siis saab alles jäänud keredetailid mõnele varuosadeks maha müüa - nii tuleb mootor sisuliselt nulliga kätte.
okei...
võibolla oleks tõesti kõige lihtsam osta kohe mingi auto ja siis ehitada valmis kere ning lõpuks tõsta kõik möll lihtsalt ümber bagile...aga ma kardan et üle 100 kw mootorid jäävad natuke liiga suureks...
millest tuleks siis alustada? kõigepealt tasuks vist osta auto millelt saaks kõik varuosad ja selle järgi ehitada bagi?
algajal on oluliselt lihtne teha bagi sapika mootorile, taga mootor, õhk jahutus. Pole miskite radikate, kardaani vedamist. Küll on seal vaid tühipaljast 40hobust, kuid kui panna sinna lääne karburaator peale on see üks paras püss. Samuti leidub sapakaid veel küll, mis doonoriks võtta. Leiab ka erinevalt tervikosasi, veermikud , mootorid ja käiguosad. Ilmselt tuleb odavam kui miski läänetehnika peale ehitada, ning kindlasti ka lihtsam..
Jaksu ehitamisel,
Joosep.
Ükekohaline hobibagi on paras teha bike´i mootori peale(1100cc./120 ja + kw)
Tehnika on küll kallis, aga see eest kerge!!!
Bagi võiks olla ikka selline, et kui rattad taevapoole on, siis jõuad üksi ümber keerata.

Need v8 ja v12 mootorid unustage ära. Ise olen nende bmw mootoritega ikka väga palju kokku puutunud ja bagi peale selline tehnika ei sobi.
-Mõne offroad kolli jaoks aga küll.
Mina vaataks pigem mõne esiveolise kergema-väiksema auto poole, neid peaks ka toorikuks piisavalt võtta olla. Saaks suhteliselt hea kaalujaotusega auto, mootor jääks vedavate rataste kohale või isegi telgede vahe piiresse.
asjalik idee on ehitada bagi sapikast..kõik nagu olemas ja suurt tööd olla ei tohiks...samas nagu mainitud sai siis jõudu on tõesti ainult 40 kw mis on natukene vähesevõitu...
kaherattalisest tuleks korralik pill aga kulukas projekt..ja seal oleks vaja päris suurt ümber ehitamist!
Samas lihtne variant oleks teha esiveoline bagi mõnest suvalisest natuke vanemast autost..aga kas FWD bagi on ikka õige asi?...kas oskab keegi öelda veel mõnda asjalikku autot peale sapaga ja porche millel tagaratta vedu ja mootor ka pagassis?Wink
Saab ju kasutada suvalist esiveolise auto mootorit.Lihtsalt mootor jääb juhi
seljataha.
Üle tagasilla rippuv mootor ei mõju ka juhitavusele hästi ja kui reeglid teljevahet ei piira siis 45 lisasentimeetrit pole ju suur lisa.
Ja Sapaka mootorit mis tehasest 40 KW oleks ma ei tea.
Küll aga on 40 hj mootor.
40/1,36=29,41 KW
Ma soovitaks mõnest Audist teha. Mootor pikuti ja jääb tagasillast ettepoole.
idee oli mul esialgu teha selline masin nagu tarko pildil on
et juhi kabiin oleks natuke piklikum nagu formelil.. et istun praktiliselt kahe ratta vahel ja jalad lebavad pedaalidel esi telje juures.. ning mootor jääks pmst perse alla ja ulatub veits taha poole..pikkus võiks olla masinal ligi 2 meetrit ja laius meetri jagu...jääks kuskil kuupmeeter ruumi mootori jaoks ka...
aga milline mootor ja muu süsteem võtab ainult kuumpeeter ruumi seda ma küll ette ei kujuta..jääbki kas mingi sapika mootor või tõesti mingi vanema audi A3 e mootor ..halba asi on see et neid väikseid 1.2 audi mootoreid toodeti ainult TDi küttel...mootor on küll mõeldud vedama enda all olevaid rattaid mis tähendab et eie tohiks olla suurt maagiat see enda tagarattaid vedama panna aga kui hästi see liigub?
(31-08-2009, 09:56 AM)baku Kirjutas: [ -> ]vanema audi A3 e mootor ..halba asi on see et neid väikseid 1.2 audi mootoreid toodeti ainult TDi küttel...mootor on küll mõeldud vedama enda all olevaid rattaid mis tähendab et eie tohiks olla suurt maagiat see enda tagarattaid vedama panna aga kui hästi see liigub?
Sapika mootor on hea oma lihtsuse poolest, õhkjahutusega.

Sinna ei olegi palju võimsust vaja, ma vaataksid mootorratta mootorite poole. Kergemad, väiksemad, kannatavad rohkem pöördeid.
(30-08-2009, 22:38 PM)baku Kirjutas: [ -> ]kas oskab keegi öelda veel mõnda asjalikku autot peale sapaga ja porche millel tagaratta vedu ja mootor ka pagassis?Wink

Põrnikas, maailma levinuim bagidoonor Smile?