automoto.ee foorumid

Täisversioon: Dnepri korvipidur ja esihargi kinnitus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Dnepr, MT11, must.
Peale laiali lammutamist, värvimist ja kokkupanemist on jäänud mõned lahendamata probleemid:
- korvipidurisse tunduvad kataloogi järgi käima samasugused klotsid-süsteemid mis tagapidurisse. Välja arvatud üks väike vedru ja selle kinnituseks vajalik plekk-klamber (pildil number kmz-8.1550671.7) . Millise otstarbega see on ja kuhu teine ots kinnitub? Korvi pidurist on olemas ainult kogu kupatust kinni hoidev alumiiniumketas, niiet ei oska ette kujutada.

[attachment=30895]

- Esihargi ja raami kinnitus sai uued laagrid+tihendid. Kinni keeratud kujul (nii, et loks oleks minimaalne) käib lenks väga raskelt. Normaalse liikumise asendis on loks juba väga suur. Kas tahavad uued laagrid sissetöötamist?
- Milline jupp on esihargi ülemiste prillide ja amortide plekist ümbrise vahel ja kas seda on kusagil mujal ka kasutuses? Pildil osa numbriga 7208157-a. Mul on see puudu. Kas on tegemist ainult iluks vajalikuga või kaitseb-tugevdab kuidagi? Hea, kui keegi saaks teha pilti sellest kohast, osade kataloog on vahel ebatäpne.

[attachment=30896]

- kas käigu ja piduripedaalide kummideks sobivad ka mõned poest saadaolevad teise masina katted? Motopoodides kahjuks õigeid ei pakuta. Pole isegi näinud ühelgi rattal neid küljes.
(31-08-2009, 16:57 PM)laurikaks Kirjutas: [ -> ]- Esihargi ja raami kinnitus sai uued laagrid+tihendid. Kinni keeratud kujul (nii, et loks oleks minimaalne) käib lenks väga raskelt. Normaalse liikumise asendis on loks juba väga suur. Kas tahavad uued laagrid sissetöötamist?

Kas sai ostetud täpselt sama tüübiga uued laagrid sisse?
Endal sai tehtud nii: kuna täpselt samasuguseid ei olnud saada, sai ostetud enamvähem samade mõõtudega uued laagrid (kodus selgusid, et uued olid diameetrilt alla 1mm jagu väiksemad). Kuna süsteem toimib nii, et ainult üks laagritaldrik toetub keskhargi sisse, siis sai kokku pandud nii, et üks taldrik sai pandud vana ja teine uus. Nii mõlema laagriga. Sobitusel pidi natuke küll ühe laagritaldriku servi natuke maha käiama, aga tehtu sai korralik ja tihke.
Lenks peaks vabalt ilma loksuta käima, tihkemaks keeramiseks on keskel punase plastikpeaga 'kraan'. Sissetöötamist laagrid ei vaja.Big Grin

(31-08-2009, 16:57 PM)laurikaks Kirjutas: [ -> ]- Milline jupp on esihargi ülemiste prillide ja amortide plekist ümbrise vahel ja kas seda on kusagil mujal ka kasutuses? Pildil osa numbriga 7208157-a. Mul on see puudu. Kas on tegemist ainult iluks vajalikuga või kaitseb-tugevdab kuidagi? Hea, kui keegi saaks teha pilti sellest kohast, osade kataloog on vahel ebatäpne.

Jupp, mis käib tulehoidja pleki ja ülemiste prillide vahel on kummitihend (nii pool cm lai). Muud otstarvet peale ilu asjal ei ole.
E: see kummitihend peaks tegelikult hoidma ka seda plekist ümbrist ülevalt kinnitatuna. Kuna alt hoiab seda plekki kinni ainult üks polt, jääb see tuleplekk ülevalt lahtiseks.
(31-08-2009, 17:26 PM)yllar21 Kirjutas: [ -> ]Kas sai ostetud täpselt sama tüübiga uued laagrid sisse?

Laagrid sama tähistusega mis vanadki. Mõlema üks pool on pinguga raami sees.
Tere,

Ei viitsi endal korvi ratast hetkel lahti kiskuda aga minu mäletamist mööda peaks see väike vedru kinnituma ühte otsa pidi plekist klambri külge ja teist otsa pidi piduri hoova külge. Asja mõte peaks olema hooba algasendis hoida.
Ma ei tea kui suur vene keele oskaja oled aga siin on üks link, kus on tehtud esihargile väike modifitseerimine. Lõtku ei tohi hargil sees olla. Raskemaks saab pööramist muuta esihargi peal olevast ümarast käepidemest pöörates (ei pruugi olla punane).
Veelkord sain oma sõnadele kinnitust, et lisavedru on mõeldud hoova algasendisse tõmbamiseks kuna ainult klotsivedrud ei tee seda piisavalt efektiivselt. Siin on kõik kirjas kuidas asi toimib ja palju muud ka. Kahjuks/õnneks jälle vene keeles (ma ei tea kas oled vene keele oskaja). Abiks võibolla eesti - vene sõnastik aga siia tuleb panna sõna algvorm. Google translate on ka mingil määral kasutatav kuid tihti tuleb osata lugeda ridade vahelt. Huvitavaid manuale leiad veel siit.
Tere veelkord,

Hakkasin täna vaatama neid postitusi ja siis tabasin, et need lingid tehnilistele viidetele ei tööta. Asi selles, et eile kui ma seda kontrollisin olin ma motokuuri sisse loginud aga täna ma seda ei olnud teinud. Kui Sul veel ei ole siis registreeru motokuuri kasutajaks (mul näiteks sama mis siin) ja siis need lingid ka töötavad kui oled sisse loginud. Tegelikult on sealt üsna lihtne need leida ka natuke otsides.