automoto.ee foorumid

Täisversioon: 3102 + 24
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lühike ja konkreetne küsimus asjatundjatele. Kas 3102 tehnika istub 24-le peale/vahele/alla 1:1? Pean silmas just mootorit, kkasti ja sildu.
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: wax
Lühike ja konkreetne küsimus asjatundjatele. Kas 3102 tehnika istub 24-le peale/vahele/alla 1:1? Pean silmas just mootorit, kkasti ja sildu.
*************************************************
Sobib kui pole tegemist v8 või diisel variandiga.Kui on ketaspiduritega sillaga siis piduritorudega vähe pusimist aga kõik tehtav.:bounce
Istub jah. Ketastega esisilda pandi tihti ka ringraja 24-jadele. Muu läheb kenasti. Käigukast ja tagasild on sama, mis 2410, mootor on siis veidi erinev. Elektriskeem ka ilmselt veidikene erinev.

3102 ja 24 on sisuliselt sama kandevkerega.
tänud Smile
24 ja 2410 kkast ja tagasild on kah sama?
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: wax
tänud Smile
24 ja 2410 kkast ja tagasild on kah sama?

On jah, tagasild on reduktoriga 3,9 - sama mis 2410 Volgal ja käigukast on täpselt samade ülekannetega = sama kast, sellel ajal (1982) kui hakati tegema 3102 Volgat, ei tehtudki erinevaid kaste. Uus 5-manuaal tekkis ka suht hiljuti.

Ma püüan veidi kataloogides tuhnida, aga olen suht üsnagi kindel, et klapib.

Edit: ehk spidomeetri ajam erineb? Ehk ka mitte...

Uuematel 3102-del kasutatakse 2410 surveastmega 8,2 mootorit ka... peamiselt 5-manuaalkastiga.

Edit: 24 Volga on ikka 4,1 reduktoriga.
Kas kõik 24 modifikatsioonid olid 3.9 reduktoriga?
Küsin seepärast, et tean et näiteks mossedel ei olnud. Pirukamossedel oli kiirem sild...
Tavaline 24 oli 4,1 reduktoriga.
3102 ja 2410 on 3,9 reduktoriga. See on täiesti kindel. Smile

24 oli veidi kõrgemate rehvidega ja 4,1 reduktoriga, 2410 ja 3102 madalamate rehvidega ja 3,9 reduktoriga. Mõlemil stock 14 velg. uuematel 3102 autodel 15´velg. Universaalkerega 24 ehk siis 24-02 oli ka tavalise, 4,1 reduktoriga, nagu sedaan 24. Volgal on lihtsalt jõudu kuhjaga võrreldes mossede jt.-ga, milledel pirukad ja universaalid tihti jõulisema ülekandega kokku pandi tehases.

21 oli üsna aeglase 4,55 reduktoriga ja 15´+ kõrgete rehvidega.

Edit: ma varasemas postituses hajameelselt omistasin GAZ 24-jale ka tagasilla reduktori 3,9 versiooni, aga see nii pole. GAZ 24 on ikka 4,1 nii universaalil kui sedaanil. GAZ 2410 ja 3102 on 3,9 reduktoriga.
Põhimõtteliselt peaks ka 3102 nina minema ilma suuremate valudeta 24-jale külge Smile

Ka uuemate nina (kandevkere sisuliselt ju muutumatu alates GAZ 24-jast nii sedaanidel kui universaalidel)

[Pilt: WR84603.jpg]