automoto.ee foorumid

Täisversioon: opeli diislil märgid ja syyde paikka.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Nii... On kaks murelast :Omega A 2.3td ja siis rekordi 2.1 d.

Minu silma järgi on need sama tyypi mootorid.

Omegal juhtus selline lugu , et yhel ilusal päeval murdus nukv6ll pooleks. Sai siis pandud teine kaas peale , aga kuna mina lahkamise juures polnud , siis kokkupanna enam ei oska.
1) kus on märgid?

Rekordi sain vahetuskaubaks , esimesel katsel käivitus ok, teisel katsel , mis oli 10 päeva hiljem käivitus ka veel rahuldavalt. Peale veel nädalat seismist oli juba aku tyhjaks saanud. V6tsime väga heas korras suure aku ja sellega kulus umbes paar minutit , ennem , kui auto käivitus.Koguaeg nagu lubas , aga käima ei läind. Minek on ka nagu liiga uimane. Sai natukese kruvist juurde keeratud , aga siis on räme lont taga.


2) kuidas panna syytenurk koduste vahenditega v6imalikult täpseks?
.

Teine teema on aga see,et arvestades kuidas see moto on kokku laotud , siis v6ibolla ta ei peagi normaalselt funksima? Plokk 2.1 , kaas 2.3td , pump 2.3 td

Viimases hädas Rekordi päästmiseks on olemas 6nneks yhe Omega peal 2.3 D ja tavaline pump.
Tollel aga puudub kaas(mis läks td omegale) , see tähendab , et kui siis sellelt v6tta plokk ja pump , ning rekordilt plokikaas , siis peaks ilmselt asi toimima?. Aga ikkagi on sel juhul vaja teada kuidas ja mismoodi need märgid ja syyte paika saab.
http://tazavi.planet.ee/kola/Omega.pdf

see omega kohta, autodata rekordi kohta ei väida 2,1 diisli olemasolu.
(03-09-2009, 13:24 PM)taavi Kirjutas: [ -> ]http://tazavi.planet.ee/kola/Omega.pdf

see omega kohta, autodata rekordi kohta ei väida 2,1 diisli olemasolu.

Ei v2idagi , et see seal originaalmootor on.

Aga kuidas syyte saaks paika?