automoto.ee foorumid

Täisversioon: Paak ja raam
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mis liikuri paak ja mis raam.Huvilistele saadaval. Paagi mõõdud690x380x285. http://live.hot.ee/gallery/show_gallery_...id=1410951 http://live.hot.ee/gallery/show_gallery_...id=1410956
Raam on meesterahva jalgratta oma, katkine, vanaaegne!Rolleyes
Identifitseerimiseks on kaks peamist suunda - 4 - punktikinnitusega silt ja spetsiifiline raamitagaosa, kuhu kinnitub tagaratas.
Sellistest siltidest tuleb meelde üks Opeli variante, aga raami tagaosa ei ole justkui sobiv ja läti Ozolnieks, mille sildi sõber Illi123 täna läti laadalt soetas, eks neid ole teisigi muidugi.
Üldiselt lenksu pöördepiduri puudumine raamitoru sees viitaks, et tegu pole saksa asjaga aga ka eespoolmainitud Opelil puudus ta ka sellisel kujul. Ülemine hargilaagri kauss ka spetsiifiline...Rolleyes
Muidugi võiks alati jalgrattaraamide identifitseerimise juures lisada raaminumbri ja selle asukoha, aga ei viitsi seda kogu aeg korrutada, seda võiks teha mõni tugevama närvisüsteemiga mees (näit. Valdo)Smile
(06-09-2009, 21:06 PM)kass Kirjutas: [ -> ]Raam on meesterahva jalgratta oma, katkine, vanaaegne!Rolleyes
Identifitseerimiseks on kaks peamist suunda - 4 - punktikinnitusega silt ja spetsiifiline raamitagaosa, kuhu kinnitub tagaratas.
Sellistest siltidest tuleb meelde üks Opeli variante, aga raami tagaosa ei ole justkui sobiv ja läti Ozolnieks, mille sildi sõber Illi123 täna läti laadalt soetas, eks neid ole teisigi muidugi.
Üldiselt lenksu pöördepiduri puudumine raamitoru sees viitaks, et tegu pole saksa asjaga aga ka eespoolmainitud Opelil puudus ta ka sellisel kujul. Ülemine hargilaagri kauss ka spetsiifiline...Rolleyes
Muidugi võiks alati jalgrattaraamide identifitseerimise juures lisada raaminumbri ja selle asukoha, aga ei viitsi seda kogu aeg korrutada, seda võiks teha mõni tugevama närvisüsteemiga mees (näit. Valdo)Smile
Ma tean, aga ei leidnud mingit raaminumbrit .
Ozolnieksil kausikujuline mutter ja ülivõimsad numbrid sildi ülal, muhvi küljes.
(07-09-2009, 10:48 AM)einz15 Kirjutas: [ -> ][quote='kass' pid='232669' dateline='1252260418']

Muidugi võiks alati jalgrattaraamide identifitseerimise juures lisada raaminumbri ja selle asukoha, aga ei viitsi seda kogu aeg korrutada, seda võiks teha mõni tugevama närvisüsteemiga mees (näit. Valdo)Smile
Ma tean, aga ei leidnud mingit raaminumbrit .
[/quote

Ka selline info on alati soovitav lisada!
Tekkis ka minul selline kahtlus omi vanu silmi kissitades ja pilte läbitungival pilgul põrnitsedes!
Muidugi rohkem tarka ma ikkagi kosta ei oska selle raami kohta.
(06-09-2009, 21:06 PM)kass Kirjutas: [ -> ]Raam on meesterahva jalgratta oma...

Üldiselt lenksu pöördepiduri puudumine raamitoru sees viitaks, et tegu pole saksa asjaga...

Sugugi kõikidel "sakslastel" polnud seda pöördepidurit. Enamikel, tõsi küll, oli. Ja pöördepidur oli ka paljudel "taanlastel", "inglastel", "lätlastel", "prantslastel" jms.