automoto.ee foorumid

Täisversioon: vw 1.9 D , siduriketta m66dud.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Alustan juttu siis päris algusest ..

Sidur libiseb , aga ketas maksab 1800(!!!!) eeku. See ju lausa röövimine.
ladu 24 annab 2hte m66tu. Vanema 1.9D 48kw , ja uuem alates 1997 47kw.
Aga autoks on 1994 vento ja 47kw.
Kumb siis läheb?

Tegelt seoses sellega tuli mul väga hea idee , et vanal kettal on ilmselt katted katski , siis v6iks ju uued panna? Sellisel juhul jääks heal juhul remondi eelarveks äkki isegi 0.Vene masinate katteid veel siit-sealt saada. Hlvemal juhul tuleks mingid katte vb. osta.

Aga ma ei saa asja ennem lahkama hakata , kui juba jupid olemas oleks , et saaks kohe kokku tagasi panna.
Seega oleks vaja teada , milline ketas seal sees käib ja millised on umbkaudsed katete m66dud.
Kui Sa seda 1800 krooni järgmise (vähemalt) 60 000 kilomeetrit muretu kulgemise eest paljuks pead...siis pole konkreetse auto pidamine nähtavasti Su jaoks kui majanduslikult üle jõu käiv tegevus enam mõistlik.

Jah, kahtlemata annab sinna mõne vene masina sidurikatted peale istutada või mingil muul moel see ketas reanimeerida. Aga kui see järgmise mõne tuhande peale lõplikult otsad annab ja kogu protsessi otsast peab alustama... siis on see kondoomi pesemise ja lappimisega võrdväärne saavutus.

Auto omamine ei ole sunnitud kohustus. Küll aga kannab asjalik autoomanik oma sõiduvahendi eest hoolt.

A.
Nuujh , see on tore , et k6ik muretsevad , et ma tyhja tööd teen, aga autot on vaja juSmile.

Selle 1800 eeku, mis hetkel puudu on paneks hoopis kuhugile teise kohta.
Teaks m66tu , sebiks katted homme , ostaks m6ned needid . Tunnike kast maha , tunnike nikerdaks niisama ja veel tunnikese pärast saaks minna juba kummi vilistamaToungue(tegin nalja.)
94a. Vento pole tõesti see auto kuhu investeerida.
Pigem tuleks remonti teostada võimalikult odavalt.
Ise vaevan pead 95 a 626 e esi sillaga.
Sel aastal toodeti neid kahe erineva siduriga, ühe puhul ketta läbimõõt 210, teisel 200 mm. Täpsemaid mõõte ei tea.
Vaata ka http://www.autoosad.ee/ lehele, seal terve kpl selle 1700 kanti, ketas ca 1000.
Kui sidur juba korralikult libiseb, ei pruugi ketta/katete vahetamisest suure tõenäosusega tolku olla. Kui hooratta ja korvi tööpinnad liigselt kulunud, kumerad või libiseva siduri kuumus survevedru(de)le liiga teinud, ei aita muu, kui uus komplekt. Ilma sisse nägematta ei tea sa selle kohta ka midagi, mis seal sees toimunud on.
Kui selle masinaga pikemalt sõita tahad, ära hakka seal mingit jama aretama, vaid mine ikka kindla peale välja.
(06-09-2009, 22:25 PM)CORRADOg60 Kirjutas: [ -> ]Sel aastal toodeti neid kahe erineva siduriga, ühe puhul ketta läbimõõt 210, teisel 200 mm.

Varuosakataloog annab 1Y mootori siduri mõõduks 200 mm. Orig. sidurikomplekti varuosakood on kas 068198141EX (mootorinumbrini 301 956; millegipärast on see jah niimoodi imelikult mootorinumbri järgi antud) või siis 067198141AX (alates mootorinumbrist 301 957). Kettad on mõlemal täpselt ühesugused, erinevad on sidurikorvid. Uuemale variandile vastab ladu24.ee valikust näiteks see (kui veidi otsida, siis saab selle pisut odavamalt kah kätte).
(06-09-2009, 21:17 PM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]60 000 kilomeetrit muretu kulgemise eest paljuks pead...

60kkm ja siduri vahetus??? Mis moodi teie sellise tulemuse saavutate???

Kogu elu jooksul kõigil autodel kokku ühel ketas vahetatud ja see libises juba ostes.

Dad.
(07-09-2009, 12:17 PM)dad Kirjutas: [ -> ]
(06-09-2009, 21:17 PM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]60 000 kilomeetrit muretu kulgemise eest paljuks pead...

60kkm ja siduri vahetus??? Mis moodi teie sellise tulemuse saavutate???

Kogu elu jooksul kõigil autodel kokku ühel ketas vahetatud ja see libises juba ostes.

Dad.
Hea kui auto eluea juures korra vahetatakse..
(07-09-2009, 12:07 PM)pppp Kirjutas: [ -> ]
(06-09-2009, 22:25 PM)CORRADOg60 Kirjutas: [ -> ]Sel aastal toodeti neid kahe erineva siduriga, ühe puhul ketta läbimõõt 210, teisel 200 mm.

Varuosakataloog annab 1Y mootori siduri mõõduks 200 mm. Orig. sidurikomplekti varuosakood on kas 068198141EX (mootorinumbrini 301 956; millegipärast on see jah niimoodi imelikult mootorinumbri järgi antud) või siis 067198141AX (alates mootorinumbrist 301 957). Kettad on mõlemal täpselt ühesugused, erinevad on sidurikorvid. Uuemale variandile vastab ladu24.ee valikust näiteks see (kui veidi otsida, siis saab selle pisut odavamalt kah kätte).

Vabandust, ei viitsinud ise enne kataloogi vaadata... Autoosad.ee lehel näitab ka tugevdatud varianti 210mm. Ju see info seal siis võib olla ebatäpne. Varuosakataloog tõesti 210mm sidurit ei näita.
Kui kallilt need mehed kettale uued katted panevad? Ei tule odavam?
Hinna kohta saab siit mingit aimu (konkreetsel juhul muidugi läks ilmselt parim neil pakutav kraam sinna sisse). Teemaalgataja vaevalt et oma ketast pealinna saatma hakkab...
Teeks ise=)
kunagi ladal sidur libises ja kuna katted olid niisama saada , siis sai pullipärast proovitud ja sai täitsa heaSmile

Korra tuttaval oli rekord caravan , tollel sai ka sidur otsa , siis ta t6i vale ketta .Aga kuna asi juba laiali oli , siis ma pulli pärast v6tsin mingi suvalise ketta kyllest katted (m66dult sobisid) , puurisin neile uued augud ja neetisin kylge. Imekombel töötas see auke täis ketas väga hästi ja söitis tolle eluea löpuni.

See 210 on siis ketta välism66t?

Sellest ma parem ei räägi , kuidas too vw sidur libisema hakkas.
Kui sa häkkida tahad, siis tuleks ikkagi asi lahti võtta ja vaadata mis nägu on siduriketas ja korv. Kui asi on tõesti kulunud katetes, siis võid kattevahetusega piirduda.

No ja kui vahepealset asja tahta, siis võid ju www.vwklubi.ee pealt mõne kasutatud veel töötava ketta hankida.
(08-09-2009, 12:42 PM)Mahno Kirjutas: [ -> ]Kui sa häkkida tahad, siis tuleks ikkagi asi lahti võtta ja vaadata mis nägu on siduriketas ja korv. Kui asi on tõesti kulunud katetes, siis võid kattevahetusega piirduda.

No ja kui vahepealset asja tahta, siis võid ju www.vwklubi.ee pealt mõne kasutatud veel töötava ketta hankida.

Jh , seal juba kuulutus yleval. Pakuti 300 eek eest ketast , aga praeguseks ma pole veel suutnud tuvastada , mis ketas mul sees on.

S6ber peaks kohe kohe tooma torxid , siis saab ehk poolteljed lahti v6tta.

Kusjuures korra ma olen vahetanud natukese uuema , aga samasuguse sidurit.
Mäletan , et tolle sidurisysteem erines tavapärasest k6vasti.
Ketas käes...
Keberniiti oli poole rohkem , kui ma algul arvasin.

Esimene jama oli selle siduritrossi automaat pingutiga.Ei saand kuidagi trossi otsa hoovast lahti ja see muudgui lasi aga trossi aina rohkem pingule.
Ei saandgi aru , mis nipiga tagasi läheb.

Teine jama oli , et selgus , et poolteljed on mingi 12 kant , mitte torx. &nneks tuli lihtsam pool 6kandiga lahti. Teise poolega jebisin pool päeva ja l6puks l6in torxi j6uga sisse ja sain niimoodi kätte.

Kolmas kamm oli sidurikorviga(v6i tähendab hoorattaga?) , need poldid olid välised 12 kandidSmile L6puks leidsin mingi hiina padruni , millest sai sobiv v6ti tehtud.

Muidugi oli selleks ajaks suletud autoteenindu ja sealt ma katteid vaatama ei saand minna.
[Pilt: 1d477445256.jpg]
[Pilt: 1d477445262.jpg]
[Pilt: 1d477445265.jpg]

Peab mingi m6istliku koha leidma ,kuhu pilte panna , suurtest said kahjuks väiksed pildidSad

niinii:kettal koodid 12.1862287103 ja 068141037c SACHS
Hetkel juhe nii koos , et nyhin silmnäo roosaks tagasi ja hakkan m6tlema , mis ja kuidasSmile

Diameeter 200 , katte laius ~33 (mm)
Kas m6ne vene masina katted ei sobi? volga näiteks? V6rdlesin seda ketast audi 80 2.0 (bens) kettaga , siis silmnähtavalt on audi oma palju suurem ja tugevam . St , et paistab , et pole eriti tugev ketas?
GPD ketas , 330 eek. Myya luges hambad ära nuudil ja v6ttis väiksest karbivirnast , ytles , et seal on enamustele tavalistele autodele kettad olemas.
2000(k6ige kallim ketas)eegu sisse mahub neid kettaid siis 9heksa tykki.
Ainuke erinevus , et sel kettal on nuut natukene pikem , aga vaatasin et kastil on ka v6llil pikkust , st et peaks sobima.

Hakkab siis jälle pihtaSmile
Mul tekkis nyyd seoses sellega paar kysimustSmile
Siduri hoob on nii , et tross t6mbab teda yles ja siis peaks lahutama.

Ennem oli tross täiesti l6dvaks lastud , ja siis 6rnalt juba liigutades lahutas.

Aga nyyd , nyyd on hoob peaaegu yleval ja sis natukene veel yles ja siis lahutab , ja ega rohkem enam ylespoole ei saagi , sest sealt tuleb juba trossi kinnitus vastu.
Kas midagi on valesti? V6i on see sellest , et ketas on paksem ja kuna see sidurisysteem on seal tagurpidi.

Teine asi millest ma aru ei saanud , kuidas see siduritrossi reguleerija töötab.
Tykk aega nikerdasin , ennem kui l6dvaks sain ja täna seksisin sellega mitu raundi , ennem kui l6puks pidama jäi. Mis moodi see peaks tegelikult töötama.
Kes nende odavate GPD ketastega kaupleb? Kas neil korve ka pakkuda on?
(10-09-2009, 12:08 PM)Mahno Kirjutas: [ -> ]Kes nende odavate GPD ketastega kaupleb? Kas neil korve ka pakkuda on?

Ei tea , ma mustveest sain , seal mingi armeenlane vms. myyb neid juppe , kuskilt imepaigast tuuaxe.
Paljude kohalike odavjupimüüjate brändinimekirjas figureerib see GPD.
Tulevad need äkki sealt?
http://www.detalita.lt/37-0-prek_zenklai_en.html

Sellest uuest kettast pilte ei klõpsinud? Oli sel mingi tuvastatav varuosakood kah peal?
Lehti: 1 2