automoto.ee foorumid

Täisversioon: D4 sidur?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kiskusin ühe d4 lahti, kokupanemisel tahtsin vähe värskemad siduri jupid ühelt d5-lt panna, aga selle d4 siduri survetaldriku kinnitus on nii lühike, et uuemate ketastega, ei saa sidurit kokku, või kui saam siis, ei saa enam lahutada?

Teine küsimus, kõrgematel pööretel sõites, hakkab see d4 maailmalõpu häält tegema, justkui kavatseks hirmsa kolinaga algosadeks laguneda. Sad

http://pilt.delfi.ee/my_picture/7516627/
Äkk on mõni laager ära?
Pusisin tolle teise ka lahti, ja see oli lihtsalt kinni roostetanud, muidu ikka sama. Kummaline on ikka, palju seda surveplaati siis kinni peab keerama, ainult poole peale?

Kõik jupid olemas nagu peab, see varras, mingi vahejunn, teine junn, kuulid ja siis see junn mis lükkab ?
D4 ja D5 detailid -eriti siduri ja peaülekande osas - on identsed vaid esmapilgul, paljud neist on erinevate mõõtmetega. Kui ma talvel oma Gaujat ja selle D5 (1963.a.) restaureerisin, siis kiskusin lahti ka ühe tehasekomplektuses D4 (1959.a.)[/align] ning võrdlesin selle igat pisidetaili D5 omadega, tehes ka paarisfotosid.

Kunagi mõtlesin sellest põhjaliku teema teha, aga ajapuudus on seda siiani edasi lükanud Smile