automoto.ee foorumid

Täisversioon: abi vaja iz jupiter 3
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
1.et siis selline probleem et kui masin käima panen ja mootor suht soe juba hakkab sealt käigukasti kohalt kuskilt midagi kolksuma kuid ma ei ole aru saanud mis asi see on kas keegi oskab aidata?

2.kas kegi on näinud et 350cc pannakse peale 125 karpa (ma ostsin siis mul oli peal) nüüd üks teada olev vanamees ütles mulle et pane m karpa tüüsid sisse et pidi sama olema mis 350 karpa.kas see vastab tõele?

3. et siis kas kellegil on müüa iz jupiteri dokumente mul üks kuri kaval mõte aga ise asi kas mul see ka korda läheb!
omal doke pole aga kui ostan teised tokid kusagilt ja siis tahan arvele võtta et kas saan?
üks asi veel et kui keegi teab siis võik ka seda öelda palju see bensiini 100km peale võtab?
(13-09-2009, 09:48 AM)temru29 Kirjutas: [ -> ]1.et siis selline probleem et kui masin käima panen ja mootor suht soe juba hakkab sealt käigukasti kohalt kuskilt midagi kolksuma kuid ma ei ole aru saanud mis asi see on kas keegi oskab aidata?

Käigukasti kohalt... Kahtlane jutt, sest käigukasti kohal otseselt asub õhupuhasti ja karburaator.
(13-09-2009, 09:48 AM)temru29 Kirjutas: [ -> ]2.kas kegi on näinud et 350cc pannakse peale 125 karpa (ma ostsin siis mul oli peal) nüüd üks teada olev vanamees ütles mulle et pane m karpa tüüsid sisse et pidi sama olema mis 350 karpa.kas see vastab tõele?


üks asi veel et kui keegi teab siis võik ka seda öelda palju see bensiini 100km peale võtab?

Düüsid vöivad küll samad olla, kuid karburaatori ava, kust öhk sisse läeb (siiber käib ülesse alla), on 125ccm karbal väiksema läbimööduga. Arvatavasti on soovitud kütusekulu vähendada, kuna maksimumkoormust pole mootorist soovitud välja saada. Suuremate düüside panekuga ja sama avaga karba jättes läeb küttesegu liialt rikkaks. Karbadel on markeerig külje pääl, selle järgi saab tabelist vaadata, kui suur on ava läbimööt. Mul kodo on kuskil see tabel, vöin otsida, kui soov on. Koju läen 22. -l sept.

Küttekulu oli mul originaalkarburaatoriga 6 l /100 km kohta, kuid ma olin "raske käega". Saab ka vähemaga hakkama.
(13-09-2009, 11:46 AM)indrek1000 Kirjutas: [ -> ]
(13-09-2009, 09:48 AM)temru29 Kirjutas: [ -> ]1.et siis selline probleem et kui masin käima panen ja mootor suht soe juba hakkab sealt käigukasti kohalt kuskilt midagi kolksuma kuid ma ei ole aru saanud mis asi see on kas keegi oskab aidata?

Käigukasti kohalt... Kahtlane jutt, sest käigukasti kohal otseselt asub õhupuhasti ja karburaator.

nu selle all ma mõtlesin et käigukastist tuleb see kuid pole aru saanud et mis asi see on. vabandan enda valesti väljendamise eest
(13-09-2009, 13:48 PM)overspeed Kirjutas: [ -> ]
(13-09-2009, 09:48 AM)temru29 Kirjutas: [ -> ]2.kas kegi on näinud et 350cc pannakse peale 125 karpa (ma ostsin siis mul oli peal) nüüd üks teada olev vanamees ütles mulle et pane m karpa tüüsid sisse et pidi sama olema mis 350 karpa.kas see vastab tõele?


üks asi veel et kui keegi teab siis võik ka seda öelda palju see bensiini 100km peale võtab?

Düüsid vöivad küll samad olla, kuid karburaatori ava, kust öhk sisse läeb (siiber käib ülesse alla), on 125ccm karbal väiksema läbimööduga. Arvatavasti on soovitud kütusekulu vähendada, kuna maksimumkoormust pole mootorist soovitud välja saada. Suuremate düüside panekuga ja sama avaga karba jättes läeb küttesegu liialt rikkaks. Karbadel on markeerig külje pääl, selle järgi saab tabelist vaadata, kui suur on ava läbimööt. Mul kodo on kuskil see tabel, vöin otsida, kui soov on. Koju läen 22. -l sept.

Küttekulu oli mul originaalkarburaatoriga 6 l /100 km kohta, kuid ma olin "raske käega". Saab ka vähemaga hakkama.

ega ma ära ei ütleks küll sellest tabelist ma tänan.jään ootama
Kõige kindlama vastuse saad kui lahti kisud, muidu on ainult oletused. Huvitav just, et temperatuuri tõustes tekib see. Miskit paisub ja hakkab vastu käima...?
(13-09-2009, 23:18 PM)indrek1000 Kirjutas: [ -> ]Kõige kindlama vastuse saad kui lahti kisud, muidu on ainult oletused. Huvitav just, et temperatuuri tõustes tekib see. Miskit paisub ja hakkab vastu käima...?

olen ta lahti võtnud ega saanud ari et midagi viga või katki oleks. aga kas see võimalus ka on w? et seal siduri kaane all olev kett võib kolisema hakkata?
Sobrasin nati oma multiraalis ning leidsin, et olen selle tabeli ka sisse skänneerinud. Kahjuks ei mäletanud aga seda, et sääl olid vaid uuema tüübi karburaatorid kirjas. Sul aga peaks olema vanema tüübi oma, vöi mis? Ühesönaga ... tabelist saad aimu mida mötlesin sellega, et iga markeering karbal tähendab erinevat öhuava ning düüside kombinatsiooni (düüside suuruste kohta mul infot pole). Sama möte on ka vanematel karbadel, kuid sääl vast valik palju väiksem.

[attachment=30974]
(14-09-2009, 16:35 PM)overspeed Kirjutas: [ -> ]Sobrasin nati oma multiraalis ning leidsin, et olen selle tabeli ka sisse skänneerinud. Kahjuks ei mäletanud aga seda, et sääl olid vaid uuema tüübi karburaatorid kirjas. Sul aga peaks olema vanema tüübi oma, vöi mis? Ühesönaga ... tabelist saad aimu mida mötlesin sellega, et iga markeering karbal tähendab erinevat öhuava ning düüside kombinatsiooni (düüside suuruste kohta mul infot pole). Sama möte on ka vanematel karbadel, kuid sääl vast valik palju väiksem.

tänan ex homme uurin täpsemalt
(14-09-2009, 13:42 PM)temru29 Kirjutas: [ -> ]
(13-09-2009, 23:18 PM)indrek1000 Kirjutas: [ -> ]Kõige kindlama vastuse saad kui lahti kisud, muidu on ainult oletused. Huvitav just, et temperatuuri tõustes tekib see. Miskit paisub ja hakkab vastu käima...?

olen ta lahti võtnud ega saanud ari et midagi viga või katki oleks. aga kas see võimalus ka on w? et seal siduri kaane all olev kett võib kolisema hakkata?
Kui see kett sul megalõdva on,siis võib see küll seda kolinat tekitada.See kett saab lõdvaks minna ainult siis kui see läbi on ja vajab vahetust,mingisugust pingutust seal pole ja ei peagi olema.
(15-09-2009, 20:43 PM)overspeed Kirjutas: [ -> ]http://www.hot.ee/kangro1/a.htm

selles aadressist on väga abi tänan1
(15-09-2009, 20:43 PM)overspeed Kirjutas: [ -> ]http://www.hot.ee/kangro1/a.htm

selles aadressist on väga abi tänan!
uurisin ja puurisin teada sain kust see heli tuleb ja millal.
see nii et mul vahest 1 silinder ei tööta siis kaob kolin ära ja kui hakkab uuesti tööle siis tekib uuesti see kolin.aga seda miks ta tuleb seda veel ei tea täna hakkan uurima miks 1 silinder töötada ei taha!
Kui tegu on sama rattaga, mis minult said siis seal on küll originaal karburaator peal.
(16-09-2009, 11:36 AM)madeinussr Kirjutas: [ -> ]Kui tegu on sama rattaga, mis minult said siis seal on küll originaal karburaator peal.

Nu ma ei tea käisin ühe vana mehe juures selle aku jama pärast ja ta ütles et sellel 125 karpa pealSmile

aga ikkaigist mu aku ei lae miski pärast? miks kõik juhtmed korras kondekas korras,ei mu mõistus hakka peale:S
(03-12-2009, 16:04 PM)temru29 Kirjutas: [ -> ]
(16-09-2009, 11:36 AM)madeinussr Kirjutas: [ -> ]Kui tegu on sama rattaga, mis minult said siis seal on küll originaal karburaator peal.

Nu ma ei tea käisin ühe vana mehe juures selle aku jama pärast ja ta ütles et sellel 125 karpa pealSmile

aga ikkaigist mu aku ei lae miski pärast? miks kõik juhtmed korras kondekas korras,ei mu mõistus hakka peale:S

Vaata üle harjad, harja vedrud, veendu selles, et harjad on ilusti kinni massis ja plussis ning vaata et sul poleks väga suure AH akut peal. =)