automoto.ee foorumid

Täisversioon: Krossi IZ Planeta Sport K-16
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6
Hetkel pole aega rohkem tsikliga tegeleda.

Vahepalaks:

Ons kellelgi infot selliste amortide kohta, mis alljärgneval pildil ?

Tööpöhimöte, jooniseid, kuidas lahti käib, kas öli sees ja kui palju, jne ?

[attachment=43790]

p.s. need amordid natuke off topic, sest need ei lähe sellele krossikale kuna kinnitused ei klapi, kuid uurin poisi quadi tarvis, aga ei hakand eraldi teemat tegema.
Seekord sai asjad pakitud ilma haagiseta:

[attachment=43803][attachment=43804]

[attachment=43805][attachment=43806]
Hehe see lada sõitis Kuressaares ringi Wink
Silinder ootab juba nädal aega kenasti laua peal, et talle uue tihendi teeks ... no mitte ei leia seda aega Toungue

[attachment=44036]

Eelmine tundus olema millimeetrine. Kas uus teha ka 1 mm vöi 1,5mm ?
Leidsin aega nokitseda pisut:

[attachment=44073]

[attachment=44074]

[attachment=44075]
Töötab taas.
Tahtsin ette proovida 13 ketihammasratast, kuid kui sinna simmerikorpuse jaoks, kuhu kett vasta käima hakkaks, vaheseib teha piisavalt paks, siis jäi hammakas ülivähe nuutidel kandma. Seega 14 jääb väikseimaks mida ette mahub panna. Ka 14-ga kett höörus örnalt simmeri pesa, kuid mitte hullult.
(23-07-2013, 01:52 AM)overspeed Kirjutas: [ -> ]Töötab taas.
Tahtsin ette proovida 13 ketihammasratast, kuid kui sinna simmerikorpuse jaoks, kuhu kett vasta käima hakkaks, vaheseib teha piisavalt paks, siis jäi hammakas ülivähe nuutidel kandma. Seega 14 jääb väikseimaks mida ette mahub panna. Ka 14-ga kett höörus örnalt simmeri pesa, kuid mitte hullult.

14 hammast on jah kõige väiksem, mis ilma ümberehitamiseta peale läks.
Sai ostetud üks vajalik pump ... ja see ei ole rehvide pumpamiseks:

[attachment=44835]

Hetkel on tsiklil meeletu probleem "täis-tömbamisega". Peale öhulekke likvideerimist silindri aluse tihendiga, kartsingi et see probleem tuleb, sest ajasin karba ju rikkaks öhulekkega.

Jäin ise mötlema, et vöibolla peaks öhufiltrit puhastama, pole seda juba aastaid tehtud Toungue
(01-06-2013, 09:57 AM)motamees Kirjutas: [ -> ]
(01-06-2013, 04:59 AM)kass Kirjutas: [ -> ]... mis asi see duroplast ka on...
Prilllaudi ja Trabante nii kallist materjalist küll ei tehta. See on valge kangis materjal, mis on ka hästi treitav. Kuuma-, õli-, kulumiskindel. Tehakse igatsorti pukse ja muid vidinaid, mida rauast ei pea treima.
Nime pole kirjakeeles isegi trehvanud. Meil kutsuti seda fturoplastiks. Mõni treimise jäänud siiani kodo olemas.

Jäin pisut mötlema selle üle. Duroplast ta jah ei ole, see oli vaid kuulmise järgi pakutud nii. Tegelt on ta fluoropolümeer, kas FLUOROSINT plast
vöi FLUOROPLAST / DuPont / Teflon / PTFE



http://www.seals.de/downloads/PTFE-Design-Handbook.pdf
Hetkel ongi tsikkel kuuris seisnud peale viimasest söidust korda tegemist. Pole aega nokitseda kuna muud tegemised kuhjund ülepea ning poja quad, millele pole siin foorumis teemat teinud seoses mittesobiliku alateema leidmisega, vötab enamuse vaba aja mis leian tehnika jaoks.

Täistömbamise mure siis vaja lahendada ja, nagu kuskil eespool mainisin, taga-amortide töö ei meeldinud mulle viimasel söidul. Töötavad küll kuid nüüd vajavad timmimist need seibid seal kolvi peal, et ta aeglasemalt välja tuleks.

https://www.storm-motor.fi/en/mp-tarvikk...uus-010mm/
(25-06-2012, 21:03 PM)overspeed Kirjutas: [ -> ]Isegi peale suuremat avariid, kus ühel hüppel mulle selga söideti ning uperkuut mölemal päris korralik oli. Väänasin sarved esirattaga uuesti paralleeli ning kihutasin edasi.

00:55

http://www.youtube.com/watch?v=B9JCpvWUEPk
Kus kohast Eestis selliseid otsikuid osta oleks vöimalik, no mitte ei mötle välja ?

[attachment=48053]
[attachment=48054]
Tööriistamarketis on ka.
(14-09-2013, 15:48 PM)overspeed Kirjutas: [ -> ]Jäin ise mötlema, et vöibolla peaks öhufiltrit puhastama, pole seda juba aastaid tehtud Toungue

Pole ammu tsiklit puutunud, pole aega söita ka olnud.
Viimasest söidust siiski mäletan, et kütusesegu oli maru rikas, peab natukse tagasi tömbama.
Aga öhufilter ... kuna ma seda pole veel kunagi pesnud, siis oleks vast aeg. Seebiveega pidavat saama pesta... :

[attachment=48745] [attachment=48746]

aga ma otsustasin minna lihtsamat teed ja kasutada prooviks siiski uuema aja filtrit:

[attachment=48747]

Peab aint raami sisse tegema ja saab proovida. Sobrasin seal Ramo kodulehel ning avastasin, et nad CZ-i meestele pakuvadki tänapäeval seda, plaan siis selline:

[attachment=48748]
Selle filtri raami tegemisega on hea harjutada kätt TIG keevitusele, saab teist öige harva muidu proovida. Natukse teooriat ja "tinistama".

[attachment=48813]

See raami tegemine vötab oodatust kauem, kuid vaikselt edeneb. Kasutan 4mm traati:

[attachment=48814] [attachment=48815]
Vahetasin veits düüse. Homme, kui ilm peab, saab proovisöidule.

omale kirjatarbeks:

Pilot: constant
Main: 280 --} 260 (270 ka olemas)
nöel: alt teine --} keskele
Vat mis juhtub, kui asjasse ei süvene ning kiiruga teha. Kuna eelmise aasta löpus vöttis poja quad enamuse mo ajast, siis oma tsiklit tegin kiiruga körvalt ... ja häbiga pean tunnistama, et maksis kätte julmalt, mootor jäi testisöidul tolle spetsiifilise "kilinaga" seisma, 2-taktilise omaniku öudusunenägu Sad

Pole siiani mootori sisse tahtnud vaadata, kuid kord tuleb see aeg ka leida. Seni tegelesin muude asjadega:

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=51546

[attachment=52865]
Sellele 2-taktilise õudusunenäole lisandub Sport Izi koshmaar-kepsu alumine laager.
Lehti: 1 2 3 4 5 6