automoto.ee foorumid

Täisversioon: Milline tsikkel valida?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere

Mu essa postitus, nii et ei tea mis välja tuleb aga....
...probla selles et oleks plaan osta mingi tsikkel. Ta ei pea olema midagi unikaalset. Kubatuur võiks olla kusagil 175-350.
Asjaga on plaan selline, et proovida lihtsalt üks asi enam-vähem ära korrastada(uus värv, amordid korda jms)
Endal seisab kuuri all dnepr K-650 mis vajab ka taastamist kuid mille kallale ei taha korraga hüpata, enne mõni lihtsam pill.
:yes
Igasugu Iz-e on näiteks palju. Kui tahtmist on siis võta mõni 56 või Planeta ette, need sellised mõnusad potsuvad masinad. Iz-idele on juppe kah odavalt ja külluses saada ning nõu oskab anda vast iga teine mees.
Aga mida arvata voshodidest? Asi selles et klassivennal on ja siis oleks kellelt nõu küsida, kuigi ega jah neid iz-i teadjaid ka just vähe pole:keersilm
voshodi osad suht kallid ja haruldased ;P minu arust
Planeta ja 56 jt. veidi varase süüte puhul kipuvad käivitamisel \"tagasi lööma\", parim oleks ehk Jupiter (2-silindrit) leida, aga neid on ikka vähem saadaval, kui Planetasid ja muid. Smile Kaaluvad muidu umbkaudu sama palju ~ 160kg.

Samas Planeta ja vanemad, on parem ehitada, remoda: käigukasti saab kätte ilma mootorit maha võtmata jne.

Jawadega on see probla, et osad kipuvad suht kallid olema tihti.

Ikka vast võimsam ratas soovitav, 350cm3
Tere jälle!

Ma ei tea miks aga nagu kiuste leidsin selle mida pole konkreetselt soovitatud.
Nimelt IZ jupiter III. Mis arvata.
Taga olevat krossi kumm, elektrisüsteem vajab korrastada. Enam vähem vist???

Samas ka pakutakse Voshod 2-de. Aga sellel kõrgemad amordid, forsseeritud mootor. Nii et see jääb vist algajale kehvaks. Ja nagu öeldud jupid ka kallid.
Või mis arvate?:???
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: musti911
Ma ei tea miks aga nagu kiuste leidsin selle mida pole konkreetselt soovitatud.
Nimelt IZ jupiter III. Mis arvata.
Taga olevat krossi kumm, elektrisüsteem vajab korrastada. Enam vähem vist???

Kas ta on sõidukorras? Tähtis, et mootor ikka veel \"vitamiine\" sisaldaks: oleks tarvitamiskõlbulik. Dokumendid on sellel isendil?

JUP on hea ratas. Smile

homeend

mina soovitaks soojalt just uunikumisuse pärast VANA JAWAT. otsi mingi DOK-ga masin ja tee ta TEHNILISELT korda. igasugu välimuse pärast jõuab alati muretseda. tean küll neid mehi, kes oma masinat pidevalt ilusamaks teevad ja lakuvad, aga üle 5 km sikkel korraga ei sõida. alustuseks võib vana jawa ost olla küll kallis, aga kui putitad siis ikka vahepeal leiad raha et mõni uus jupp osta.
kindlasti peaks su ostetav sikkel olema ikka 350 cm3 või üle. mina nt ostsin kevadel planeta 5 ja isa ütles, et vana jawaga (millega ta ise kunagi pikalt liikus) võrreldes ei anna planetat üldse võrrelda (kiirendus, kiirus). izid on reeglina ka paras kirvetöö. loomulikult on vastupidavuse osas izil plussid, aga ma ei tea inimest, kes oleks oma raha eest ostetud sikliga aktiivset lõhkumistööd (kummi vilistama ja nokka rebima ja mida veel, ex) tegema akand. eriti siis uunikumiga.

kolmpool

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: homeend
mina soovitaks soojalt just uunikumisuse pärast VANA JAWAT. otsi mingi DOK-ga masin ja tee ta TEHNILISELT korda. igasugu välimuse pärast jõuab alati muretseda. tean küll neid mehi, kes oma masinat pidevalt ilusamaks teevad ja lakuvad, aga üle 5 km sikkel korraga ei sõida. alustuseks võib vana jawa ost olla küll kallis, aga kui putitad siis ikka vahepeal leiad raha et mõni uus jupp osta.
kindlasti peaks su ostetav sikkel olema ikka 350 cm3 või üle. mina nt ostsin kevadel planeta 5 ja isa ütles, et vana jawaga (millega ta ise kunagi pikalt liikus) võrreldes ei anna planetat üldse võrrelda (kiirendus, kiirus). izid on reeglina ka paras kirvetöö. loomulikult on vastupidavuse osas izil plussid, aga ma ei tea inimest, kes oleks oma raha eest ostetud sikliga aktiivset lõhkumistööd (kummi vilistama ja nokka rebima ja mida veel, ex) tegema akand. eriti siis uunikumiga.

Kas heas või halvas mõttes ei anan võrrelda? St. Jawa jääb alla igas mõttes? Kui nii, siis kindlasti on üsna suureks põhjuseks vana Jawa madal surveaste.

homeend

ei, ma mõtsin just vastupidi. st planeta jääb alla vanale jawale. põllu peal sõitmisel aga vastupidi, sest jawa ratas ju ringi kogu aeg. kiiruse poolest aga planeta üle 130 suht harva, jawad ikka kuni 160.
otsisin ka omale kuu aega tagasi samal eesmärgil Izh Planeta 1-e. Tegelikult päris hea projektikas. parandada ka seda lihtne. tagasi ta kyll lööb käivitamisel, kuid selle nõksu saab kiiresti selgeks, et jalga eriti ära ei põrutaks. talvel on nüüd plaanis teda värvima ja putitama hakata parimal juhul teen masinale paberid ning hakkangi temaga pühapäevasõite tegema. mõnus potsuv ja rahulik masin!

kolmpool

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: JyrkaEE
otsisin ka omale kuu aega tagasi samal eesmärgil Izh Planeta 1-e. Tegelikult päris hea projektikas. parandada ka seda lihtne. tagasi ta kyll lööb käivitamisel, kuid selle nõksu saab kiiresti selgeks, et jalga eriti ära ei põrutaks. talvel on nüüd plaanis teda värvima ja putitama hakata parimal juhul teen masinale paberid ning hakkangi temaga pühapäevasõite tegema. mõnus potsuv ja rahulik masin!

Milline see oleks siis? Päris jõhkralt lööb ikka tagasi, nii mõnigi on kingatallast ilma jäänd Big Grin


Teoorias peaks olema kõige kindlam käiks isse panna ning natuke tagasi masinat tõmamta. Seejärel käik välja ning siis käivitada. Tülikas on, aga, kui esimesest matsust läheb, siis pole hullu.
Mul on käivitamise seoses meelde jäänud üks lugu Ducati müügist. Oli kaks ostjat: noor poiss ja miski vanem mees. Poiss tuli kohale, tampis ja tampis ja tampis, käima ei saanud.

Vanem mees tuli, liigutas vändast kolbi niipalju, et see oli veidi enne ülemist surnud seisu, ja lõi siis korra \"naksti\" ning asi käis.

Trikk ongi selles, et kolb peab olema nõks enne ülemist surnud seisu, ja siis tuleb vändast hoogu anda. Ja läheb käima ilma tagasi lõõmata. Niisama tampimine ei vii eriti kuhugile.

Asp
tehnika näeb välja selline, et tuleb jala ninaotsaga lüüa, et vänt tagasi lüües jala alt ära libiseks. aga jätan selle ducati müügi asja meelde..