automoto.ee foorumid

Täisversioon: mopeed "Riga 1"
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere.
Kui teema on vales kohas vabandan, kuna "ostu-müügi" teema reeglid olid kole karmid, ei julgenud sinna kirjutada.

Nimelt seisab garaaþis üks mopeed Riga 1 Jawa 552 mootoriga. Paberid on olemas, komplektsusest on puudu küljekarpide kinnituskruvid, pump ja see sussklapi hoob ja tross. Kahjuks ei ole enam isendil originaalvärv.
Valmistamisaasta peaks olema 1966 ja läbisõit 100km ringis.

Huvitaks, mis võiks sellise masina müügihind olla, ruumi ta mul eriti ei võta ja taastamist ka suurt ei vaja nii, et päris ära kinkida ka ei tahaks.
Hinda muidugi ei tea öelda, kasutan juhust, et niisama targutada. Kas Riga 3 tootmine ei alanud mitte 1965? Või toodeti veel Riga 1 edasi koos Riga 3-ga (vist mitte?)? Ja kas Jawa mootorid ei olnud mitte Riga 1 tootmise alguses (tootmisse läks vist 1960)? Või ei jõudnud Ðauljai tehas mootoreid toota lihtsalt niipalju kui vaja?
Kui ainult 100 km sõitnud, siis vast niisama lihtsalt uut (Jawa) mootorit poleks Ð-mootori asemele pandud?
Ja kui 100 km sõitnud, siis oleks võinud ka kusagil kuivas hoida, et poleks tulnud üle värvida, aga see niisama norimiseks öeldud.
Eks spetsialistid - asjatundjad nõuavad hindamiseks kohe pilte, videot ja mootorihääle salvestust, Vanameister valdo aga ei väsi kordamast (vist ka täna oli mingis hinnateemas), et pane osta punkt eesse, siis saad õiglase hinna. Mingi tõetera selles ilmselt on, aga päris nõus ei tahaks selle väitega ka olla.
Kõige paremini teavad mopeedihindu noored spetsialistid , näit. foorumis vanaisavokkSmileRolleyes, aga kui nii vähe sõitnud ja komplektne, siis mõni tuhat võiks ikka hind olla, iseasi kas keegi osta tahb, oleks oma värviall, siis kuhugi kollektsiooni võetaks kohe, aga kui ikka komplektne ja midagi eritiussitanud pole, siis mõnele tõsihuvilisele vb kulub ära ka.
Nii et hulga juttu aga vastust pole, nagu valimistestuudio saadeToungue.
Miks tal üks või teine mootor on, ei oska kahjuks öelda.
Mina olen sõiduriista hoidnud viimased 15 aastat kuivas, sain ta aga koos kuuriloguga vanaonult.
tere,et mul siis samasugune isend,originaal värvi all,ilus roosa teine.Aga nagu ikka käigukastis väike rike,aga minult tahtis üks inimene peaaegu 10000 EEKuga ära osta.Hinnad on vastavalt kuidas ostja leiad.
(29-09-2009, 21:20 PM)näkisepp Kirjutas: [ -> ]tere,et mul siis samasugune isend,originaal värvi all,ilus roosa teine.Aga nagu ikka käigukastis väike rike,aga minult tahtis üks inimene peaaegu 10000 EEKuga ära osta.Hinnad on vastavalt kuidas ostja leiad.

Oma häbematuses julgen pakkuda sõnastust, et "püüdis peaaegu osta....", mitte et püüdis vägisi peaaegu 10000.- -ga ostaBig Grin
On selliseid kangeid ostuhuvilisi küll, kes tahavad hirmsasti osta, aga kui asi tegudeni jõuab, siis - kas tuleb mõistus vähekeseks koju või lihtsalt polegi rahaToungue
samas oli siin mingi aeg tagasi tõsistel eesti meestel pappi kõvasti käes, peaaegu olime juba kusagil kuuekümne rikkama euroopa riigi hulgas, ja kui ikka asi nagu uus, siis vaatamata mingile käigukasti kalale võidi ka selline raha ilmselt välja käia, kindel oleks asi aga siis kui tehing oleks ära tehtud.

teemaalgatajale selgituseks, et minu esimese postituse mõte oli, et ilmselt asi ei ole aastast 1966 või ei ole tegu Riga 1 -ga. Mõte võib ka vale olla !
Mul 1961 aasta ja JAWA mootoriga. Pass oli kaasas. Isend täiesti rikkumatta. Otsin sellisele käiguvahetus süsteemi lenksule. Eelmisel omanikul pikali kukkund ja see silumiiniumist jublakas murdus äraSad. Kui kelelgi üle, andke märku.