automoto.ee foorumid

Täisversioon: M 410
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Olen üritanud netist pikalt vastust otsida küsimusele, et millisel tehnikal põhineb 410. Ehk oskab siin keegi seletada täpsemalt, kuidas saaksin 407-st liba 410 teha. Vaatamata, et 410-t toodeti ikka märkivisväärselt palju, siis ometi peaks ju migeid dokumentatsioone kuskil levima.
See auto peaks (vist) põhinema GAZ 69 sildadel ning käigukastil. Mootor oli "Moskvitði" enda oma.
Mõningaid andmeid(ma ei tea, kui 100% tõeseid) leiab siit: http://www.autogallery.org.ru/m410.htm
Oleksin kohe kirja pidanud panema need vihjed:
Radio type: A-8M
Gearbox: 3x2 speeds + 1x2 rear, since I 1960 - 4x2 speeds + 1x2 rear
Ratios of 3 speed gearbox: I - 3,53(3,1), II - 1,74, III - 1,00, rear - 4,61(4,71)
Distribution box ratios: high - 1,15, low - 2,68
Differential ratio: 5,14 (4,62), bevel gear with two satellites
Front suspension: 2 longitudinal semielliptical springs + 2 hydaulical shock-absorbers acting in one direction
Rear suspension: 2 longitudinal semielliptical springs + 2 hydaulical shock-absorbers acting in one direction
(01-10-2009, 13:02 PM)Sm. Volgahuviline Kirjutas: [ -> ]See auto peaks (vist) põhinema GAZ 69 sildadel ning käigukastil.

69-lt oli pärit vaid vahekast. Kui veel GAZ-ide tükke selle masina küljest otsida, siis roolikarp oli Pobi oma.

Kui "liba" see 410 peab olema? Lihtsalt kaugel nagu 410 välja nägema?
Pobedalt pole selle auto küljes küll midagi. Vahekast on alumiiniumkorpusega ja spetsiaalselt selle auto jaoks tehtud. Esimesed 410'ned olid M402 baasil, hilisemad 407 agregaatidega (M410N). Tava 407'st 410 teha väga raske, sest põhi teistsugune, samuti esilonzeronid, esipõll ja muud ninadetailid.
Olen Sidoroviga nõus,omal olemas M-410,et sellel masinal ei ole GAZ-69 agregaate.Kere väliselt küll sarnane M-402,407- mega aga see on ainult väline.Tegelikult on poolraam üle terve auto pikkuse,käigukasti-kardaani tunnel laiem ja kardaanitunnel nurgaall viltu,esisild lehtvedrudel,poolraami otstes veokonksud jne,jne.
Kas kellelgil on andmeid ka kere nr-de kohta,minu omal puudub mootor ja ma ei tea kas see on M-410 või M.410 H.
Nii esi, kui tagatiiva rattakaared peaks ka veidi suuremad olema, aga et terve põhi teistmoodi on, siis selle peale poleks tulnudki. See ju niipalju kõrgem, et kas tõesti ei mahtunud neliveo tehnika teisiti alla, et tuli terve põhi ringi ehitada.
Wana-kolga tsiklitallis on minu meelest üks 410 näituseruumis olemas - võtke ühendust ja saate lähemalt uurida.
Leidsin 407, 410Н, 411, 423Н ja 430 varuosakataloogi (algul viskab mingi reklaami ette, sellele saab paremalt ülevalt nurgast "zakrõtj" panna):
http://zanuda.offtopic.su/viewtopic.php?id=833
Seda sirvides tuleb tõdeda jah, et masinal kõik puha omad agregaadid (majanduslikult võis päris mõnus häving olla nii mitmete uute juppide väljatöötamine nii piiratud koguses toodetud sõiduki jaoks; aga eks 1/6 planeedist käisid need asjad tol ajal veidi teistmoodi...).

M-410 kohta kah veel üks raamatuke:
http://zanuda.offtopic.su/viewtopic.php?id=369
M410N (müüja väitel) näikse Maarjamaal müügis olevat (lõpus link müügikuulutusele, kus ka kontakt):
http://foorum.mosseliiga.ee/index.php?ac...topic=6353
M410N (müüja väitel) näikse Maarjamaal müügis olevat (lõpus link müügikuulutusele, kus ka kontakt):
http://foorum.mosseliiga.ee/index.php?ac...topic=6353

--------------------------------------------------------------------------------
See sammune auto on hetkel kah müügis. Eile õhtul uurisin ka hinda ning omaniku vastus kõlas nõnda:
orienteeruv hind on 60 000 kanti
Vot sellised lood selle kollase autoga!
Arvan, et tipptoppkorras auto eest on normaalne hind, aga mitte vanarauahunniku eest, mis selles seisundis iga aastaga järjest odavamaks muutub.
Üks M410 sildadel kere, millel keretööd tehtud, seisis vähemalt mõnda aega tagasi Maardus ühe autovaruosadega kaupleva poe müügisaalis. Samas kõrval oli ka M401. Pood asub vana narva mnt-l Puukeskuse lähedal. Selline kollase ja valge plekiga üle löödud maja Tallinna poolt tulles vasakut kätt. Kuna tegu poega, siis arvan, et ka asukohta pole mõtet varjata.
410 + paar mitte väga tihti esinevat mosset veel Wink
(27-01-2010, 23:42 PM)k2rpman Kirjutas: [ -> ]410 + paar mitte väga tihti esinevat mosset veel Wink
???
(28-01-2010, 10:09 AM)Veteran Kirjutas: [ -> ]
(27-01-2010, 23:42 PM)k2rpman Kirjutas: [ -> ]410 + paar mitte väga tihti esinevat mosset veel Wink
???

Ehk mõeldi siin seda kuulutust: http://mosseklubi.planet.ee/foorum/viewt...f=13&t=767
ups. unustasin lingi lisada Big Grin

aga need samad jah [/align]