automoto.ee foorumid

Täisversioon: KrAZ 255 B1
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
natuke sihtotstarbelist kasutamist ka sellisel kujul...

eile sai veetud 74 km sabas ühte BTR-i ja viimaks ka sama pikk maa MAZ-7310/AA-60 lennuväljade tulekustutusautot (järva-jaani).
Viimane pilt oleks nagu Marsil tehtud...või vähemalt nõukogude aegsel kosmodroomil.

A.
(16-09-2010, 09:03 AM)keelutsoon Kirjutas: [ -> ]natuke sihtotstarbelist kasutamist ka sellisel kujul...

eile sai veetud 74 km sabas ühte BTR-i ja viimaks ka sama pikk maa MAZ-7310/AA-60 lennuväljade tulekustutusautot (järva-jaani).

KrAZ'i sihtotstarbeline kasutamine
Lühikese kastiga on palju mugavam BTR-i sikutada. Kurvid saab läbida palju kõrgema keskmise kiirusega.
[Pilt: 165611385cef6d_t.jpg]
Tegelikult tahtsin selle pildiga lihtsalt tervitada ja anda teada, et kes meist siis ei sõidaks mööda Eestit ringi BTR sabas looklemas. Tere tulemast klubisse!
tänud kena video eest, kena vaadata!

jah, pikk kast mahutab rohkem aga antud juhul segab. pikema kolmnurgaga oleks ka olnud mugavam, aga tehtud sai asi ikkagi ära.
kytusekuluks tuli kokkuvõtteks liiter/kilomeeter.
btr-iga litsusin 4. käiguga, suure elukaga 3-ga.
3 tonni vett oli mahutites kastis, oleks võinud ehk neljaski olla, sest konarlikuma asfaldi peal suurt vedades ikka viskas ja tuli rooliga tööd ka teha.
no norrrmmaaalne. kui nüüd mingi suurema vaskpilliorkestri nõusse saaks talve ajal sealsamas kastis pikemalt istuma torudest "tuld" andma, oleks talveralli-2011-nel ideaalne esivanker olemas CoolCoolCool

(17-09-2010, 17:57 PM)keelutsoon Kirjutas: [ -> ]tänud kena video eest, kena vaadata!
.
kytusekuluks tuli kokkuvõtteks liiter/kilomeeter.
btr-iga litsusin 4. käiguga, suure elukaga 3-ga.
3 tonni vett oli mahutites kastis, oleks võinud ehk neljaski olla, sest konarlikuma asfaldi peal suurt vedades ikka viskas ja tuli rooliga tööd ka teha.
Kuidas see pikem kast pukseerimist mõjutas? Saaks aru kui pikk telje vahe vms?
Hia mälestus õisest söidust, veokajuhtide suvepäevadelt, kui käisib suitsuahju tuld panemasSmile
Oisu tuletõrjemasinad viidi Järva-Jaani?

Edit: Juba sain teisest teemast teada, mis ja kuidas.
kasti tagumised nurgad olid pöörangutel eriti BTR-ile vääääga lähedal.


(18-09-2010, 17:16 PM)cesium Kirjutas: [ -> ]Kuidas see pikem kast pukseerimist mõjutas? Saaks aru kui pikk telje vahe vms?
[btr-iga litsusin 4. käiguga, suure elukaga 3-ga.

Aga palju oli ka kiiruseks btr-i ning suure elukaga?
esimesega ca 50 ja teisega kuni 40.
Kas kiirust piiras kaine mõistus (pidama on ju ka vaja saada) või jäi siiski jõust vajaka?
eks tuli leida optimaalne.
nt suurega tahtsin sõita 35-ga, mis oleks minu arvates olnud parim (kuna järelveetaval pidurid polnud taha ühendatud) - aga just sellel kiirusel vibras liialt ja 40 oli juba hea.
aeg teeb oma korrektiive, ja kõige jaoks just seda aega ei jää.
seepärast, kuna sel aastal suur loom vaid ühe korra sõitnud, ja pole mahti tegeleda, otsin kas ostjat või mingit enda jaoks huvitavat vahetuskaupa:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?...rhash=ad2f
lähipäevil veereb see auto oma uue omaniku juurde valka, palju sihtotstarbelisemasse kasutusse kui ta meie juures viimasel ajal sai. oli üks huvitav projekt, aga eks peabki uute jaoks ruumi tegema...
Kui uuel omanikul peaks olema huvi oma masina tjuunimiseks siis siin on mõningaid häid ja halvemaid mõtteid Smile
https://www.youtube.com/watch?v=MpEkB4iRSdY
Lehti: 1 2