automoto.ee foorumid

Täisversioon: Mootor käivitub soojalt halvasti
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Lgp foorumlased, palun andke hüva nõu, millest võib olla tingitud mootori kehv käivitumine soojalt ning ka see, et kui sõidu aeg vajutan siduri alla, siis kukuvad pöörded korraks nõnda madalale, et bens otsesissepritsega mootor ähvardab välja surra hirmsalt vibreerides, kuid siiski suudab jääda tööle õigetel pööretel. Külmalt käivitub nagu naksti, kuid soojalt võid jääda starterit ringi ajama, selline tunne nagu ei saakski kütet peale, käivitub vaevaliselt, kui aga gaasi anda, siis käivitub koheselt. Töötava mootoriga on veel see probleem, et kui laps põhja vajutada, siis enne kõik kerge nõks kui hakkab tirimine peale ning sama on ka aeglustamisega, võtan jala gaasilt ning kõik väike nõka läbi enne kui hakkab käiguga pidurdamine. Millest on need tingitud?
Oleks kergem vastata kui teaks millisest masinast jutt käib.
Need nõksud ilmselt kas pooltelgede või käigukasti lõtkud mis tekivad kulumis tagajärgedel.
Soojast peast halb käivitus võib olla kütuse filtrite, või andurite probleem, oleneb mis masinaga tegu.
Opel astra G 98a, filtrid ja õlid vahetatud 1 a tagasi. Probleem esines juba enne seda.
Kas autol on kuskil seal mootori ligiduses nn peapump? Kui jah siis võib ju see läbi olla. Tuttaval oli sama jama. Külmalt läks käima, soojalt ei.
Mootor töötab muidu nagu kellavärk, külmana läheb poolest pöördest käima, ei mingit vahele jätmist. Küünlad on vahetatud 0,5a tagasi, kütusepump on korras, paak on korras, küünlajuhtmed on korras-samuti vahetatud, süütejaotur on korras. Peale käivitumist ei sure mootor kunagi välja, panen käima ning siis töötab vaikselt ja täpselt omas mahlas ettenähtud tühikäigu pööretel.

Peapump on tõesti mootori ligiduses, kuid pump on täiesti korras, sest kui mootor käib ebaühtlaselt, siis on asi pumbas, kuid mootor töötab iseenesest nagu kellavärk - väga hästi hoitud ja hooldatud ning ainult olen ainult korralikku kütust kasutanud.
Küttepumbal pidi esimene simmer ära minema ja siis ilmneb sama jama. Muud ei oska öelda.
Käisin paar päeva tagasi diagnostikas (taaskord), ei leitud ühtegi viga, nende arvates on auto täiesti korras. Ei suuda enam nuputada milles asi. Kas keegi ei oska aidata? Tühikäigumootor on korras, kütusepump on korras, egr on korras jne. Kas hammasrihmas võib asi olla ehk on valesti peale pandud?
Kas gaasipedaal on elektriline ? Elektrilise puhul on võimalik, et pedaali potekas jukerdab.
Mis mootoriga tegu?
Mitu kw ja mis aasta G astra.Mitu liitrit ka.Pane kirja

Kui eco mootor on teema nats teine.
Ise sattusin sellise häda otsa, et karterituul oli opelil umbes ja see lämmatas mootorit.Võta õhutoru trosseli küljest lahti kui sul ikk abensiin ja vaata klapi seisukorda.Kui on must see seal ja torud nõgised , plögaga koos ootab sind mahukas töö

Siis ei tea kas mõni vaakumvooli vms


Ja kõige parem nali, kui Sul ka jahutusvedelik kaob siis see kas ajab soojana halli anduri lolliks, jagajakaanes, süütepooliga mingi jama , kas üldse sul tehti seisva mootoriga diagnostika või töötavaga kuidas sellega?.Ja eriti hea pähkel on kuidas trosselklapist satub jahutusvedelik silindritesse.

Opel on vahel unistuste auto, kui tahad garaazhi naise eest varjudaBig Grin
Kõik torud puhtad ja korras, kontrollitud. Täpsemalt: Opel Astra G 1998 1.8l bens manuaal X18XE1 ecotec. Jahutusvedelik ei kao kuhugi. Kas viga võiks olla hammasrihma väheke vales asendis?
võib olla küll kui paar hammast valesti on.Aga kontrolli üle see.Muidu kas on hammasrihma vahetatud tal?
Hammasrihm sai vahetatud 129 000 km pealt ning nüüdseks on ees u 162 000 km. Tean, et need ecoteci mootorid on äärmiselt rihma ja õli tundlikud, nõnda tehti mulle Opelaasis selgeks. Mina sain selle auto natuke peale seda, kui rihm oli vahetatud, nüüd olen muudkui ringi uhanud, väheke veermikku kontrollinud jne.
Väntvõlli asendi andur annab sama tulemuse, natuke enne töölepingu lõppemist hakkab soojalt streikima.

Dad.
(22-10-2009, 06:39 AM)dad Kirjutas: [ -> ]Väntvõlli asendi andur annab sama tulemuse, natuke enne töölepingu lõppemist hakkab soojalt streikima.

Dad.

Toetaks ka seda arvamust. Ühe fordiga oli kunagi sama lugu
Tänan kõikidele, kes on viitsinud asja süveneda. Järgmise kuu alguses lasen teha hammasrihma ja rullikute vahetuse ning peale seda palun vahetada väntvõlli anduri, vaatame kas siis ikka jamab. Hoian teid kõiki kindlasti kursis jooksvalt.
Kõige lihtsam lase teha diagnostika.

Kui on väntvõlli andur või nuka oma siis mis puudutab mootorit on sul "Check engine" tuli armatuuris, see kollane.Kui see põleb siis on jutt pisut teine seal
Diagnostikast sa ei pääse nagunii.(Seda saad ka ise lihtsalt seal teha, kuna juhtsüsteemis on tal funktsioon olemas, aga selle peab üle kontrollima)selle viimase väite.

Lase mõõta kõike seal töörezhiimil, see annab ka sulle süüte välja seal jne.

Kas check engine põleb või ei põle armatuuris?
Ja kui ei põle kontrolli kas ta üldse põleb?
Keerad süüte sisse ja peab põlema seal ja 3 seki pärast peale käivitamist kustuma.

Esialgu ära rihma kallale tuiska.Samas vaata autodatast hooldus välpa õli ja rihm mis talle ette on nähtud.Minu mäletamist mööda oli õli 15 000 järel ja rihm oli kas sama või *2*3samapalju.Ei mäleta enam peast
algul ei saanud aru mis kütusega tegu kuna käis sõna läbi et kütuse pump.
Arvasin et tegu diisel mootoriga.
Omal selline kogemus üpris samasugune 190 MB-ga.
Hakkas ka sitalt käima minema sooja mootoriga ja ajas musta ka natuke tagant (mb 190 E).
Käisin diagnostikas ei mäleta enam seda firmat aga kuskil Pärnu mnt. see oli (Tallinnas) seal tegi täis diagnosti ja helistas et auto teoreetiliselt korras aga praktiliselt ei tööta.
Siis hakkas üks haaval juhtmeid mootoriküljest kiskuma ja avastas et juhe lahti selle anduri küljest mis annab ajule informatsiooni mootori temperatuurist(silmaga nähes oli juhe ilusti anduri küljes aga siiski ei andnud ühendust).
Viga peituski selles et aju arvas et kõva pakane ja ladus aga bensiini peale.
Külmast peale käivitus ja käis nagu kella värk, nagu soojaks läks andis käivitada ja bensiini võttis ka nagu ZIL.
(24-10-2009, 18:57 PM)MägiAivar2 Kirjutas: [ -> ]Kõige lihtsam lase teha diagnostika.

Kui on väntvõlli andur või nuka oma siis mis puudutab mootorit on sul "Check engine" tuli armatuuris, see kollane.Kui see põleb siis on jutt pisut teine seal
Diagnostikast sa ei pääse nagunii.(Seda saad ka ise lihtsalt seal teha, kuna juhtsüsteemis on tal funktsioon olemas, aga selle peab üle kontrollima)selle viimase väite.

Lase mõõta kõike seal töörezhiimil, see annab ka sulle süüte välja seal jne.

Kas check engine põleb või ei põle armatuuris?
Ja kui ei põle kontrolli kas ta üldse põleb?
Keerad süüte sisse ja peab põlema seal ja 3 seki pärast peale käivitamist kustuma.

Esialgu ära rihma kallale tuiska.Samas vaata autodatast hooldus välpa õli ja rihm mis talle ette on nähtud.Minu mäletamist mööda oli õli 15 000 järel ja rihm oli kas sama või *2*3samapalju.Ei mäleta enam peast



Käisin Opelaasis paar päeva tagasi diagnostikas, vaadati nii töötava mootoriga, kui ka mitte töötava ning kõik andurid töötavad, sest diagn ei näidanud mitte ühtegi viga. Samas arvasid nad, et viga võib olla EGR klapis, kuid seda ma katekooriliselt ei usu, siis peaks mootor käivituma kehvalt ka külmast peast, kuid just vastupidi, külmast läheb poolest pöördest, aga soojalt ning leigelt läheb mõnikord raskelt st käiad jupp aega.

Käisin ka teises kohas diagnostikas, seal täpselt sama tulemus, kõik on korras. Sinna Pärnu mnt Tuudurisse pole veel läinud.

Kas diagnostika näitab koheselt ära kui mõni andur töötab sandisti või kehvalt või diagnostika näitab alles siis vea kui andur on konkreetselt peetis?

"check engine" tuli on muidu töökorras, pannes võtme süüteasendisse, aga peale mootori käivitumist kustub nõuetekohaselt ära.
(25-10-2009, 08:47 AM)foxhorn Kirjutas: [ -> ]Samas arvasid nad, et viga võib olla EGR klapis, kuid seda ma katekooriliselt ei usu, siis peaks mootor käivituma kehvalt ka külmast peast, kuid just vastupidi, külmast läheb poolest pöördest, aga soojalt ning leigelt läheb mõnikord raskelt st käiad jupp aega.

Kas oled EGR-i maha võtnud, et "seda kategooriliselt ei usu". Kui jah, siis muidugi. Kui ei, siis vaata igaks juhuks järgi. Sinna koguneb uskumatu kogus paksu sitta, mida annab ikka puhtaks kaapida.

P.S. Puhastamiseks tuleb sisselaskekollektor maha võtta.
Nõnda nüüd asjaga siis nii kaugel, et käisin reede hommikul Pärnu mnt Bosch diagnostikas, taaskord täiesti puhtalt läbi ning kõik andurid töötavad korralikult. Pöördusin lõunal Ascarisse, suunati meistri jutule (kes pidavat tundma Opeleid väga hästi), natuke ootamist ning saabuski, juba minu jutu põhjal ütles koheselt probleemiks tühikäigumootor. Tegi proovisõidu, piilus kapoti alla ning oli täiesti kindel, et tegu on tühikäigumootori veaga, sest see on mehaaniline ning arvatavasti on klapp ja vedru väsinud. Uuris koheselt välja uue hinna 5300 eek ning soovitas otsida lammutustest ehk leian kasutatud tunduvamalt soodsamalt. Mitte mingit raha minult ei võetud, öeldi, et see oli käkitegu. Imelik on see, et Opelaasis lasin puhastada ja kontrollida tühikäigumootorit ning nende sõnul on asi täiesti töökorras ja nagu uus ning nemad soovitasid mul osta uue EGR klapi nendelt hinnaga 2200 eek + töö raha ning miskit veel. Hakkan ostima tühikäigumootorit.
Lehti: 1 2