automoto.ee foorumid

Täisversioon: Keevitus VDU 505 või 506
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Oskab keegi öelda, mis vahe on vene VDU 505 ja VDU 506 keevitusel?
VDU 505 või 506 kohta ei oska öelda aga alaldi VDU-504 on türistoridega,võimaldab keevitusvoolu ja pinget sujuvalt reguleerida, tunnusjooned on langevad või jäigad, s.t. et peaks olema võimalik keevitada nii käpaga kui ka traadiga. Omaette küsimus on muidugi vene elektroonika mis vanasti oli küllaltki kapriisne.
Mis neil vahet, ei ole mina sotti saanud. Pm. teevad mõlemad sama asja.
Aga võid ise uurida:
http://www.google.ee/search?q=%D0%B2%D0%...=firefox-a
http://www.google.ee/search?q=%D0%B2%D0%...=firefox-a
Mõlemad venelastel vist tänase päevani tootmises.
Ise oman 506-te. Selle raha eest on keevitust küll. Statsionaarse masinana päris asja eest. Koormatavus suht suur, parameetrid antakse 60% juures. Puuduseks suured gabariidid ja kaal.Ühele sellisele sai isegi "Telwini" traadivedaja külge pandud.
On üks aga. Peakaitse peab suur olema. Alla 25A ei mängi välja. Trafo sisselülituse voolupiik on nii tugev, et B25 karaga automaadi lööb välja. C25-ga saab tööle.

Edit: uurisin enda antud linke pidi natuke.Toungue
Ja tuvastasin kolm põhilist erinevust:
*Max vool 505=315A vs.506=600A
*Mõningane erinevus juhtseadmetes
*Erineb voolu reguleerimise meetod: 505-l kasutatakse magnetðunte, 506-l on regull elektrooniline, türistoridel