automoto.ee foorumid

Täisversioon: Paadimootor
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Ega tegelikult identifitseerida ei olegi vaja, teada on , et see on "Tðaika" paadimootor. Küll aga huvitaks , millal selline mootor valmistati ja mootori andmeid ka ei tea. Väidetavalt peaks olema tegu Saksamaalt sõjakahjude kompensatsiooniks saadud "Junkersi" litsentsi alusel ehitatud mootoriga. Ilmselt siis kopeeriti lihtsalt ja mingit litsentsi ei olnud. Igasugune info sellise mootori kohta oodatud.
[attachment=31362]

rohkem pilte siin:
http://album.ee/album/433433/50204405
Põhimõtteliselt olen nõus mootori vahetama vanatehnika vastu. Või ka kaasaegse kuni 5kW töökorras paadimootori vastu
Keegi midagi vastanud ei ole, ilmselt ei ole keegi sellise mootoriga kokku puutunud. Leidsin mõned andmed sellelt lehelt :
http://dic.academic.ru/dic.nsf/ruwiki/365022
Lühidalt : 2hj, tootmine umbes 1955-60 (kuigi mõned allikad väidavad, et neid mootoreid toodeti umbes 1948-1955),väike-seeria-tootmine
Aga siin on üks selline müüa:
http://www.onlinerostov.ru/fl/avto/drugoe/#reflink227 - 1958. aasta väljalase, reeversiga. Minu mootor ei ole reeversiga, ilmselt siis natuke erinev.

Aga siin veel natuke huvitavat:
С круговым румпелем это Чайка, aka ЛМ-20. 1.8 лошади. В девичестве Бритиш Анзани Пилот. Выпускался в городе Щербаков. Ныне Рыбинск. С 48 по 56-ой годы.
Eesti keeles siis - ümmarguse rooliga(käepidet ei ole, ümber mootori on võru , mida kasutatakse roolina) on Tðaika ehk LM-20, 1,8 hj. Algselt British Anzani Pilot, toodeti Ðerbakovi linnas (praegune Rõbinsk) 1948-1956.a.
Googeldades British Anzani Pilot tuleb tõesti palju huvitavat väga sarnase mootori kohta.