automoto.ee foorumid

Täisversioon: mure VW Golfiga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!
Mul on mure VW Golf III-ga. Probleem selles, et vahepeal jääb autol justkui gaas peale. Kui sõites võtta jalg gaasipedaalilt ära, tuleb kiirust ikkagi juurde, nagu hoiaks gaasi peal. Kui käiku vahetama hakata, siis vaba käigu peal lööb autol pöörded lakke ning siis pole teha muud, kui süüde välja keerata ning minna kapoti alt gaasipedaali juurde minevat juhet sikutama. Siiani on see juhtme sikutamine küll aidanud aga siiski sooviks saada auto korda, sest pikemaid sõite küll ei julge eriti praegu ette võtta. Kui kellelgi on vähegi kogemusi sarnase asjada, palun aidake.
Ette tänades, Laura Smile
(17-11-2009, 23:22 PM)Laura19 Kirjutas: [ -> ]Tere!
Mul on mure VW Golf III-ga. Probleem selles, et vahepeal jääb autol justkui gaas peale. Kui sõites võtta jalg gaasipedaalilt ära, tuleb kiirust ikkagi juurde, nagu hoiaks gaasi peal. Kui käiku vahetama hakata, siis vaba käigu peal lööb autol pöörded lakke ning siis pole teha muud, kui süüde välja keerata ning minna kapoti alt gaasipedaali juurde minevat juhet sikutama. Siiani on see juhtme sikutamine küll aidanud aga siiski sooviks saada auto korda, sest pikemaid sõite küll ei julge eriti praegu ette võtta. Kui kellelgi on vähegi kogemusi sarnase asjada, palun aidake.
Ette tänades, Laura Smile

Soovitaksin pöörduda oma murega siia: http://foorum.vwklubi.ee
Samas anna ka mootori tehnilised andmed ja väljalaskeaasta, neid mootori variante on mitmeid.
võimsus: 66kW
mootori maht: 1.8l
väljalaskeaasta: 1992
Ilmselt see "juhe" mida sa tömbad on gaasitross ja viga selles et puudub vedru mis teda tagasi tömbab.
Kui just gaasi vajutamine ka raske pole, millisel juhul viga vast trossis endas.
Aga kuna sa sellest asjast suurt ei jaga siis pead vea leidmiseks/körvaldamiseks anyway kuhugi remondikohta pöörduma, niiet palju abi siit vast ei saa.
Kui see aitab, siis tundub odav viga olevatSmile
Pedaali juures juhe viitab nn resotaaile.Pedaali andur siis??
(17-11-2009, 23:22 PM)Laura19 Kirjutas: [ -> ]Mul on mure VW Golf III-ga. Probleem selles, et vahepeal jääb autol justkui gaas peale. Kui sõites võtta jalg gaasipedaalilt ära, tuleb kiirust ikkagi juurde, nagu hoiaks gaasi peal. Kui käiku vahetama hakata, siis vaba käigu peal lööb autol pöörded lakke ning siis pole teha muud, kui süüde välja keerata ning minna kapoti alt gaasipedaali juurde minevat juhet sikutama. Siiani on see juhtme sikutamine küll aidanud aga siiski sooviks saada auto korda, sest pikemaid sõite küll ei julge eriti praegu ette võtta. Kui kellelgi on vähegi kogemusi sarnase asjada, palun aidake.

See "juhe", mida Sa kapoti alt sikutama pead, on gaasitross, mida Sa kesta seest tagasi tõmbad.

Selline gaas-jääb-peale sümptom on tüüpiline kulunud ja kesta sisse kinnijäävale trossile, mida ükski vedru enam tagasi ei suuda tuua. Siin pole muud teha, kui riknenud tross vahetada, parandada seal midagi ei anna. Auto väljalaske aastaarvu jm spetsiifika järgi vast oskavad paljud siin foorumis soovitada, kust soodsalt Golfile uue trossi saab - igal remondimehel on selle trossi vahetus 10-15 minuti küsimus.
Suure tõenäosusega sel masinal seal mingit reostaati ega juhet pole, vaid on gaasitross, mis täpselt nagu Valdo kirjeldas kõrisse kinni jääb.
Uus tross näiteks http://www.autoosad.ee/ lehel 129kr. Vahetamises midagi keerulist pole, hakkama peaks saama iga kodanik, kel pisut loogilist mõtlemist ja elementaarsed tööriistad.
Teeninduses teha laskmine ka variant- tööraha ei tohiks naljalt 100 kr ületada.
Gaasi trossi võid ise korda teha, või lasta seda teha töökojas-esinduses.

Gaasi torossiks on tavaliselt 2-3 mm jämedune ja 1-2 meetri pikkune trossi jupp, mille otstesse on joodetud tina plönn - kogu gaasitross on 1cm jämeduse kõri sees.

Tavaliselt on tross hakanud hargnema ja lahti tulnud peened trossi kiud ei lase trossil kõris liikuda.

Kui ise tahad trossi vahetust proovida, siis mõõda nihikuga ära gaasitrossi läbimõõt (1.5 mm, 2 mm, 2.5 mm, 3 mm) ja osta ehituspoe raua osakonnast 2 meetrit torssi 10 eek eest - seejärel tee trossi otsad jootevedelikuga kokku (muidu ei jää tina hästi trossi külge kinni), ning jooda trossi otsad tinaga kokku (nii ei hakka trossi otsad narmendama ja hiljem saad suurema tinaplönni juurde joota).

Nüüd võid autolt gaasitrossi otsad lahti võtta (pedaali küljest ja mootori küljest) ja gaasitrossi koos kõriga tuppa tuua.
Seejärel võtad trossi kõrist välja (näed, et kuskilt on tross narmendama hakanud) ja paned uue trossi kõrisse.
Nüüd paned trossi otstesse paar mutrit (et saavutada sama kujuga gaasitrossi otsa) ja joodad mutrid trossi otsa külge kinni (enne lõikad trossi õige pikkuse peale).

Seejärel paned korda tehtud gaasitrossi autosse tagasi (kinnitad mootori ja gaasipedaali külge).

Kui sa ise trossi joota ei viitsi, siis saab auto varuosade poest osta uue gaasi trossi mõnesaja eek eest.

Kui sa ise trossi vahetada ei viitsi, siis suvalises töökojas vahetatakse gaasitross mõne minutiga saja eek eest ära (mõnes eriti nurgataguses töökojas lapiku viinapudeli eest) - esindustes on auto tootja ette andnud gaasitrossi vahetuse aja (mis on tihti jaburalt pikk, näiteks pool tundi või tund) ja sa maksad vahetuse eest mitusada eek.
Teema autori nime järgi kaldun arvama, et ta siiski ise seda vahetama ei hakka. Õpetused on alati teretulnud. Mõni kaasfoorumlane vahetaks kindlasti ka ilusate silmade eest ära.Big Grin
(18-11-2009, 11:18 AM)heikson Kirjutas: [ -> ]Teema autori nime järgi kaldun arvama, et ta siiski ise seda vahetama ei hakka. Õpetused on alati teretulnud. Mõni kaasfoorumlane vahetaks kindlasti ka ilusate silmade eest ära.Big Grin

Oleks neiu oma asukohta täpsustanud, oleks suure tõenäosusega juba mõni vabatahtlik...Wink Kui läheduses oleks, aitaks ehk isegi...Smile
Mulle tundub, et tüdrukute ei tasuks tühisis suhtlusportaaleis mingeid mõtetuid Rainereid õtsida..Big Grin