automoto.ee foorumid

Täisversioon: Voshod 3M taastamine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4
Vaatasin siin foorumis ringi ja nägin millega siin on hakkama saadud . Ikka hea tunne et inimesed ka vanu mootorrattaid ausees hoiavad ja neile uue elu annavad.Sai siin mõned nädalad tagasi ka toodud omale üks voshod.Kuna hind oli väga soodne ja masin peaaegu komplektne siis pikka mõtlemist ei olnud.Masin ise aastast 1989 ja dokumendid ka olemas tuleks rattale uus võimalus anda.Plaan selline et Ratas hoida väga originaali lähedane.Pilte hetkel veel ei ole aga need lähiajal.Nüüdseks korrastatud pidurid,värvitud esihark.Muret teeb see et bensiinipaagil selline lauge mõlk sees,äkki oskab keegi siin nõu anda kuidas seda välja võiks saada?.Mootoril on vanematüübi silinder,aga vaja oleks seda uuemat neljakandilist nagu originaalis on.Äkki oleks kellelgi siin müüa?Puudu on ka veel ketikaitse,see tuleb veel hankida.Küsimus veel selline et kas kuskil motopoodides oleks saada ka Voshoodi esihargile neid lõdvikuid-mul need ka pragudega ja katki.Jah praegu ratas oranzi värvi,aga plaan värvida ta hoopis roheliseks.Teab keegi mis värvitoonides neid üldse tehasest välja lasti?
tere mul tuli ka mõte isa voshod 2-m ära taastada dok küll kaudunud, aga äkki saab minginipiga arhiivist kätte. Endal oleks vaja korralike kroomvelgi ja tagumist poritiiba sest too on millegipärast läbi roostetanud.
Nüüdseks jälle natuke edasi jõutud.Puhastatud ja läbipestud said summutid ja sõelad.Edasi sai mootorit inspekteerima hakatud.Pestud puhtaks suuremast õlist ja mustusest tuli välja selline asi:mootorikarteripooled on erinevad,vasakpoolne on vist ikka voshodi enda oma aga parempoolne kuulub kovrovetsile-ime et kokku istuvad.Edasi sai eemaldatud silindripea ja silinder.Jälle ebameeldiv üllatus,kolvil väiksed praod sees.Õnneks mitte läbivad,aga sellise kolviga kokkupanna uuesti on iseenda lollitamine vist? Silindrihülsil olid ka miskid kriimud.Silindri pean ikka uue vaatama,sest praegune kuulub ka kovrovetsile.Plaan ratas ikka originaalilähedane hoida.Oskab keegi öelda kuipalju umbes võib maksta uus kolb ja silinder ja millisest poest neid saada võiks?
Nüüd siis pilt sellest kolvist
[attachment=31583]
Juppidest mis värvimisele[attachment=31584][attachment=31585][attachment=31586]
mootor mille karteripooled on erinevad[attachment=31587]
Olen väga arva näinud et erinevad karteripooled kokku sobivad aga juhuseid on.Omal kolm 3M-i üks "uus",läbisõit 1000km.Kõik kolm vabriku värvis aga üks on väga ära räsitud sobib ainult varuosadeks.Väevidest et
kõigil kolmel raam must ja muu paak,porikad,muud plekid :kollane,oranz ja pruunakas beez.
Aga väga tore kui ka niisugused mootorrataid tahetakse ka taastada,jõudu tööle.Soovitan ikka värvida originaal toonides ja mitte mingil juhul metllikuga,muidugi kui on ikka soov taastada originaaliks.
Plaan jah mitte metallikuga värvida,tahaks ikka sellisena nagu ta tehasest tuli.Äkki oleks eeskõneleja käest võimalik mõnda varuosa osta?
Lisaks veel mõne pildi ratta praegusest seisust[attachment=31619][attachment=31620][attachment=31621][attachment=31622][attachment=31623]
Tekkis selline küsimus-kas voshodil originaalis oli ka külgmine seisu jalg?
Karteripooled on mootoril erinevad ,minu jaoks pole see ase enam ammu uudis,
sisuliselt olen näinud,et on nii ühte kui teist pidi neid omavahel kokku sobitatud.
Voshod 3M minu teada originaalis külgmist seisujalga pole, vähemalt sellel,mis minul on seda pole olnud kunagi.
Siiski jõudu tegijale!
Tänud.Õnneks nüüd mootori mure lahendatud,sai soetatud uus ja originaal.
Oleks veel abi vaja.Kas voshodi uusi esimesi amorte ka veel kuskil müügil võiks olla,mul endal kroom sealt suht maas ja roostes on need ka.Sellised rikuvad ilusa välimuse ära,nii et tuleks asendada.[attachment=31636]
(01-12-2009, 11:37 AM)Jawahull Kirjutas: [ -> ]Tekkis selline küsimus-kas voshodil originaalis oli ka külgmine seisu jalg?
Oli, aga mitte 3M.il
Tekkis veel selline teema et voshodil juba vist sünnistsaati ajab leegitorude vahelt õli välja.Sai pandud kinnitusmutri alla veel vaskseib aga suurt tolku pole.Kas keegi on veel sellise teemaga kokku puutunud ja mis lahendusi oleks välja pakkuda?
(02-12-2009, 14:51 PM)Jawahull Kirjutas: [ -> ]Tekkis veel selline teema et voshodil juba vist sünnistsaati ajab leegitorude vahelt õli välja.Sai pandud kinnitusmutri alla veel vaskseib aga suurt tolku pole.Kas keegi on veel sellise teemaga kokku puutunud ja mis lahendusi oleks välja pakkuda?

Asbestnööri leegika ümber.
Tänan igatahes nõuande eest,aga asbestnööri vist väga haruldane saada kuskilt.
(02-12-2009, 22:35 PM)Jawahull Kirjutas: [ -> ]Tänan igatahes nõuande eest,aga asbestnööri vist väga haruldane saada kuskilt.
Kuskil ikka on, osta.ee's on vahest üleval olnud ja mõne vana tehnikamehe käest saab ka seda. Ise olen näinud seda asbesti suht suures põimitud paelas
http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...id=3439869
(02-12-2009, 22:35 PM)Jawahull Kirjutas: [ -> ]Tänan igatahes nõuande eest,aga asbestnööri vist väga haruldane saada kuskilt.

Ehituspoed > kaminauksetihendusnöör. Pole küll enam asbest.
Suured tänud.Ehk saab kuidagi pidama
Teadjamatele selline küsimus,kas ülevaatusel kontrollitakse tsiklil ka ketikaitsme olemasolu?
Nüüdseks siis Pärnust õnnekombel väga hea kompressiooniga ja komplektne mootor soetatud.Müüa andis kaasa veel igati kõlbulikud summutajad ja leegikad.Sai mootor peale pandud ja laibarauad värvitud.Käima veel ei hakka ajama sest puudu veel õhupuhasti(kui kellelgi pakkuda siis andke julgelt teada).
Uuematel Voshod 3M-del oli küljejalg (mul oli 1991 a oma ja sel oli), aga sinu omal vist mitte. Üks õhupuhasti peaks mul üle olema küll. Nädala lõpus saan järgi vaadata kas "svamm" ka sees on. Kätte saaks Pärnust või siis saab ka pakiga saata. Sul see "kummivooliku" tükk on omal olemas, mis õhupuhasti ja karburaatori vahel käib? Kas on veel mingeid juppe vaja?
Tjah oleks vaja küll ka seda kummi mis õhupuhasti ja karbussi vahel käib.Siis oleks vaja tagumist tuld.Muidugi võib pakkuda kõikke juppe.Suur tänu.Pärnusse saaks ma küll juppidele järgi tulla.
Ketikaitset oleks ka hädasti vaja
Lehti: 1 2 3 4