automoto.ee foorumid

Täisversioon: Silindrite remontmõõdud
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Millised on k750 silindrite remontmõõdu astmed? Saaks tööl juba ise ära mõõta ja puurida.
Minu "targad" venekeelsed raamatud näitavad etK-750-el on kaks rem.mõõtu(kolm ainult M-67-36 el)1 rem. sil.78,20 kuni78,24 ja kolb 78,15-78,11. 2rem.silnder 78,50-78,54 ja kolb 78,45-78,41.
Tegelikult puurijad,hoonijad teavd täpselt mis mõõdus teha aga sul peavad kolvid kaasas olema.Üks õpetus veel,veel viimasel ajal K-mehed on kurtnud et need uued kolvid mis momendil venemaalt tulevad ja nii ilusasti läigivad on vist tehtud valest AL-st ja jooksevad kinni aga nsvl-i aegsed ei jookse.
Suurimad tänud. Esimesed kolm silindrit mis mõõtsin olid järgmised: 1. 78.06, 2. 78.1 ja 3. 78.08. Saab kõik veel esimesse mõõtu lasta.
Hästi mõõdad, sajandiku täpsusega! Ilusad mõõdud, mis Sa neist siis enam jämedamaks lased?Toungue
Ilmselt tahtsid oma ilusate mõõtudega öelda, et pole eelnevalt rem. mõõtu lastud ega väga kulunud?
Silindreid pole tõesti enne üle lasknud kuid kõik võimalused selleks on olemas ning täpse töö tegemine on mulle igapäevaseks leivaandjaks. Kolb igatahes kergelt loksus sees. Kas peaks siis veel orig. mõõdus kolbe kasutama?
Kas silinder ovaalne ei ole?
Ise pole ma täpse töö mees, aga "kolb kergelt loksus sees" on ka küllaltki palju fantaseerimist lubav termin. Minu postituse mõte oli, et töötamise käigus kulub silinder eri kohtadest erinevalt ja sealt saaks sajandikuga mõõtes vast igasuguseid mõõte. Kui aga mõõdud eri kohtadest suhteliseltToungue ühed, siis silinder alles kulumata ja "silindris", mitte "tünnis" ja ovaalne jne. küllaltki lihtsalt on nendest põhiasjadest kirjas ka Arseni Palu mitmetes mootorratta raamatutes. Kui tegeled sellise aparaadi korrastamisega, siis oleks kasulik need mõnedkümned leheküljed läbi lugeda. kindlasti ka kusagilnetis kirjas aga mina ei tea kus....Sealt saad lõtkudest ja mõõtudest ja põhitõdedest uurida .
Ovaalsus on ca 2 sajandikku esimesel ehk siis mõõdud on 78.06 ja 78.08
Sain nüüd vähe täpsema mõõteriista ning selle järgi on hülsi läbimõõt hülsi keskel 78.14 ja 78.17, karteripoolsel otsal 78.07 ja 78.06 ning silindripea poosel otsal 78.16 ja 78.15
(07-12-2009, 08:59 AM)Armex Kirjutas: [ -> ]Minu "targad" venekeelsed raamatud näitavad etK-750-el on kaks rem.mõõtu(kolm ainult M-67-36 el)1 rem. sil.78,20 kuni78,24 ja kolb 78,15-78,11. 2rem.silnder 78,50-78,54 ja kolb 78,45-78,41.
Tegelikult puurijad,hoonijad teavd täpselt mis mõõdus teha aga sul peavad kolvid kaasas olema.Üks õpetus veel,veel viimasel ajal K-mehed on kurtnud et need uued kolvid mis momendil venemaalt tulevad ja nii ilusasti läigivad on vist tehtud valest AL-st ja jooksevad kinni aga nsvl-i aegsed ei jookse.

Varuosa kolvid on tõesti valatud jumal teab millest ja paisumine tuleb endal kindlaks teha.
Vanade ettenähtud lõtkudega kokku pannes jookeb tõesti kinni.
Ja see pole ainult mootorrataste häda.
Proovimiseks võtta kolb 150* õlist ja proovida silindrisse.Edasi tegutseda vastavalt tulemusele.