automoto.ee foorumid

Täisversioon: k-750 silindrid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kuidas saaks kõige paremini silindrid ribide vahelt puhtaks roostest ja mustusest et saaks hiljem ära värvida? http://fotoalbum.ee/photos/Mehike/62185187
Nende silindrite värvimine küll mootorile hea pole.
Puhastada ikka liiva-või haavliprits,K-750 el on silindrid värvitud musta kuumuskindla värviga.
(11-12-2009, 20:50 PM)2715 Kirjutas: [ -> ]Nende silindrite värvimine küll mootorile hea pole.

???

Õige on silindrid liivapritsiga puhastada ning kuumuskindla värviga mustaks värvida.
Värvituna on küll ilus ja puha, kuid silinder kuumeneb üle ja siis tekivad siin teises teemas mainitud kolbide kinnijooksmised ja mõrad klapipesade vahele.
Sai ka kevadel tehtud kliendile mootor ja klient 2 nädala pärast tagasi jutuga,
et sai 10 päeva sõita ja mootor laiali.
Kuna tavaliselt tihe mootor jookseb kinni juba esimeste sõitudega, siis uurides
selguski et oli ainult silindrid ära värvinud.
(11-12-2009, 21:49 PM)2715 Kirjutas: [ -> ]Värvituna on küll ilus ja puha, kuid silinder kuumeneb üle ja siis tekivad siin teises teemas mainitud kolbide kinnijooksmised ja mõrad ...
See jutt on küll täielik jura. Kolbide kinnijooksmised värvitud silindritest küll ei tule, kui just seespoolt ei värvi. Toungue
(11-12-2009, 21:49 PM)2715 Kirjutas: [ -> ]Värvituna on küll ilus ja puha, kuid silinder kuumeneb üle ja siis tekivad siin teises teemas mainitud kolbide kinnijooksmised ja mõrad klapipesade vahele.
Sai ka kevadel tehtud kliendile mootor ja klient 2 nädala pärast tagasi jutuga,
et sai 10 päeva sõita ja mootor laiali.
Kuna tavaliselt tihe mootor jookseb kinni juba esimeste sõitudega, siis uurides
selguski et oli ainult silindrid ära värvinud.
Oma kogemustest võin öelda et värvi pärast küll kinni ei jookse,kui värvi asemel pole pritspahtel või mõni muu sodi.Kuid mitmed mehed on kurtnud et uud kolvid mis venest nüüd tuleva ja ilusti läigivad(vist tehtud toobi AL-ist) paisuvad nii kõvasti et mootor jookseb ala kinni.Viimati oli Valga meestel halvad kogemused nende kolvidega.
Võibolla soolol pole see kuumenemine nii tõsine, kuid korviga ja kiirema ülekandega on suvel ülekuumenemise oht väga suur.
Kolvi temperatuur pidi minema üle 170c, sest sel temperatuuril vajus kolb veel
oma raskusega läbi silindri.
Muidugi värvikiht oli kah pisut paks.
Kui ilmtingimata vaja siis lasta peale mingi õhuke kiht alumiinvärvi.
Puhtaks saab hästi terasharja või liivapritsiga.
Kui silindrid juba maas, siis õli lekkimise ja tolmu mootorisse sattumise vältimiseks võiks kas panna hermeetikuga või teha uued õlikindlast kummist
tihendid klapivedrude alla ja asendada väntvõlli vilttihend sk tihendiga.
Kanalite portimise vajadusest saab sisse vaadates ja katsudes ka pime aru.
Värvimine hea küll pole kui seda olen isegi teinud õhuke kiht ei tee talle veel midagi aga ega ma ei jäta ka neid silindreid rooste ju õudsalt nõme vaadata hiljem tööjuures liivapritsi küll pole on kuuliprits aga sellega ei taha see rikkuks silindri seest poolt jällegi ära kuid plaanis läbi puurida ja remont mõõdus kolvid sisse panna!
(12-12-2009, 00:19 AM)2715 Kirjutas: [ -> ]...
Kui ilmtingimata vaja siis lasta peale mingi õhuke kiht alumiinvärvi.
...
Jah on ilmtingimata vaja, kui tsikkel sõitmiseks ette nähtud. Muidu paistab silinder ikka rõve välja. Ja see ei pea olema alumiiniumvärv.
Kui ei värvi, siis oleks kogu silinder selline, nagu mõne ribi vahelt. Sinna pole värv pihustist korralikult jõudnud ja oma osa mängib ka kinnine süvend. Sinna jääb vahel vesi sisse.
[attachment=31721]