automoto.ee foorumid

Täisversioon: Plokikaane tihendi korduvkasutus tsiklil
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere.
Mul selline mure et võtsin 4T 2sil tsiklil pea maha vahetasin kolvirõngad ja peal sai klapitööd tehtud. Nüüd siis dilemma ees kas nüüd tellida uus tihend ca 800eeku +2-3nädalat tarnet või korduv kasutada vana?
Tihend visuaalsel vaatlusel on OK, ei mingeid lõhesid jms. Küsimus kui kriitiline on vana tihendi korduvkasutusse võtta?
Tegemist on siiski 2sil tsikliga mille pea suht lühike, sisetunne ütleb et võiks ju tagasi alla panna vana...
Kuid siit teine küss, millist hermeetikut kasutada lisaks?
Kuskil vene foorumis lipsas läbi soovitus vase sisaldusega hermeetikut
kasutada. Kas meil siin sarnaseid olluseid ka müüakse kusagil või mida vanad kalad soovitavad kasutada?
Suht enese petmine.

UUed poldid jne
Mis poldid tsiklil? Tegemist ju alumiiniumiga
Need poldid nö pole vahetatavad, Kaan tõmmatakse kinni mutritega...
Tegemist yamaha TDM 850
Kas mootor õhk või vesijahutus?
Kui läheb sama kaas sama mootori peale ja enne pidas, siis miks ei peaks uuesti pidama jääma?
Hermeetikut võib kasutada aga ainult nii õhukese kihina et midagi õlikanalitesse
ei satuks. Bmw 2,5L mootorisse sai erineva kraadiga nukke tehtud ja proovitud
ja kaas käis vähemalt 10 korda maha samade poltide ja tihendiga.
Vastupidiselt kõigi spetside arvamusele ei olnud pidamisega mingeid probleeme
ja sõidab see masin senini.
Ilma kaane lihvimiseta pole veel probleeme pidamisega olnud.Lihvitud kaanele
peab uue tihendi panema.
Mõte jääb samaks.

Olulised sõlmed ei ole koht, kus masinate juures kokku hoida.
(16-12-2009, 18:02 PM)2715 Kirjutas: [ -> ]Kas mootor õhk või vesijahutus?
Kui läheb sama kaas sama mootori peale ja enne pidas, siis miks ei peaks uuesti pidama jääma?
Hermeetikut võib kasutada aga ainult nii õhukese kihina et midagi õlikanalitesse
ei satuks. Bmw 2,5L mootorisse sai erineva kraadiga nukke tehtud ja proovitud
ja kaas käis vähemalt 10 korda maha samade poltide ja tihendiga.
Vastupidiselt kõigi spetside arvamusele ei olnud pidamisega mingeid probleeme
ja sõidab see masin senini.
Ilma kaane lihvimiseta pole veel probleeme pidamisega olnud.Lihvitud kaanele
peab uue tihendi panema.

Tsikkel on vesijahutusega.
Enne lahti võtmist pidas kaan ilusti ja lihvitud pead ka pole. Mingit propellerdumist pole kaanel. Selge see et et hermeetikut ikka õhukese kihina õlikanalitest kaarega ümber. Aga on ehk midagi soovitada millist nö hermeetikut kasutada? Või suht suvaline mida müüakse bensujaamades mis peab kõrget temperatuuri?
Korralik hermets on 1/3 kuni 1/2 tihendi hinnast
(16-12-2009, 19:50 PM)MägiAivar2 Kirjutas: [ -> ]Korralik hermets on 1/3 kuni 1/2 tihendi hinnast

Tere tulnud viited kust osta koralikku "hermetsi" ja võiks ka siiski ütelda mis nimi tüüp jms sellel Hermetsil on? Küll ma kalkuleerin ise...
Mitte ilmaasjata ei ole manuaalides ja õpetustes kirjas: kui silindrikaan lahti võetakse, siis see pannakse kokku uue tihendiga. Lihtne. Miks küll kiputakse koguaja leidma miskeid *kergemaid teid* ja pärast vingutakse, et kui fekaal ikka see või teine mootor/masin on. Ja seda juttu, et bemari 6-e silindriline kaas sirgeks jääb 10 korda kokkulahti võttes ilma lihvimata... nooh, hea et ise usud.

Hermeetik EI lahenda tihendiprobleeme, vaid lükkab neid edasi pisut, et probleem saaks tulla tagasi ja teha palju rohkem kahju.
(16-12-2009, 23:54 PM)Qubik Kirjutas: [ -> ]Mitte ilmaasjata ei ole manuaalides ja õpetustes kirjas: kui silindrikaan lahti võetakse, siis see pannakse kokku uue tihendiga. Lihtne. Miks küll kiputakse koguaja leidma miskeid *kergemaid teid* ja pärast vingutakse, et kui fekaal ikka see või teine mootor/masin on. Ja seda juttu, et bemari 6-e silindriline kaas sirgeks jääb 10 korda kokkulahti võttes ilma lihvimata... nooh, hea et ise usud.

Hermeetik EI lahenda tihendiprobleeme, vaid lükkab neid edasi pisut, et probleem saaks tulla tagasi ja teha palju rohkem kahju.
Ma ei vaidle vaid räägin oma kogemustest.
Oli M-401 siis M-408 ja M-412,VAZ-d jne. nendest esimesel sai kull ühe tihendiga vähemalt 10-12 korda tagasi pandud,sest kusagil ei saanud uut,teiste
M-listega 3-5korda sest neid vahest harva said kusakilt ja tihti kui juhtus tihend ära minema küsiti sõbra-tutava käest" uus"(kasutatud tihend) ja sõit käis järgmise mootori remondini(klapid,rõngad või saaled.
Isegi MTZ tratorile(nagu teate surve üle 3 korra suurem)on tulnud vana tihend tagasi panna kui vana tihend oli korralik sai määritud grafiit määrdega kokku(et kinni ei jääks plokile) ja mootor kokku.
Mõned aastad tagasi sai ka lääne tsklile(4sil.)vanatihend tagas pandud.
Igalühel oma asi misteeb,raamatu tõed ei pea ka alati paika,sest tihti kirjutab raamatu" professor "kes reaalsest elust suurt midagi eitea kellel ei ole mingit praktigat peale valemite ja arvestuste mis ta teeb kirjutuslaua taga,nüüd arvutis aga reaalne elu on midagi muud kui x+x=2x
PS.olgu mootor 4-6 või 12 silindriline vahet pole tähtis pingutuse järjekord ning pigutuse tugevus,
See on lihtsalt minu mitmekümmne aasta kogemus.
Nagu eelpool kirjutati,pane natuke grafiit määret ja kokku.Silikonid ei sobi hästi.Tähendab sobivad, aga need maksavad palju ja igast poest seda ei saa ka.
OK
Suuremad tänud, ei hakka ma ootama uut tihendit ja lappan silindrid kokku vana tihendiga. Eks näis mis välja kukub, samas sai vene foorumites ringi kolatud ja seal räägiti ka et sellel tsiklil tihend kannatab korduv kasutust.
(16-12-2009, 16:57 PM)eerikkarts Kirjutas: [ -> ]Kuid siit teine küss, millist hermeetikut kasutada lisaks?
Kuskil vene foorumis lipsas läbi soovitus vase sisaldusega hermeetikut
kasutada. Kas meil siin sarnaseid olluseid ka müüakse kusagil või mida vanad kalad soovitavad kasutada?

igaks-juhuks toon välja - "Armex" ja "uko" jutus olev viide grafiitmäärdele vastab just selle küsimuse: nn lisamögina mõte tihendil on, et tihend hiljem ka kaane-ploki küljest irduks. Tänapäevased tihendid omavad vastavat pinnatöötlust tehasest - need ei vaja grafiitmäärdega määrimist, aga ega väike määrimine ka halba tee, kuna pahatihti tuleb neid ikka tükikaupa eemaldada.

hermeetikute otstarve peaks aga üldiselt seostuma tihendamise-kleepimisega: neid topitakse küll plokikaanetihendi külge-veerde, aga nende kasutuskohaks võiksid jääda siiski pigem muud tihendid.
(17-12-2009, 00:40 AM)Armex Kirjutas: [ -> ][quote='Qubik' pid='238692' dateline='1260996861']


Igalühel oma asi misteeb,raamatu tõed ei pea ka alati paika,sest tihti kirjutab raamatu" professor "kes reaalsest elust suurt midagi eitea kellel ei ole mingit praktigat peale valemite ja arvestuste mis ta teeb kirjutuslaua taga,nüüd arvutis aga reaalne elu on midagi muud kui x+x=2x
PS.olgu mootor 4-6 või 12 silindriline vahet pole tähtis pingutuse järjekord ning pigutuse tugevus,
See on lihtsalt minu mitmekümmne aasta kogemus.

Professoritega pole sellel tihendivahetuse põhimõttell midagi pistmist. See põhimõte on ikka selleks, et garanteerida korralik tihendus. Ühekordset süstalt saab samuti mitu korda kasutadaToungue ja vedelgaasiballoonil ei vaheta "kavalpea" samuti tihendit iga kord..
Kasutame kondoomi ka mitu korda, küll nii ja pahupidi.ProfessoridWink

Kui tahad hästi teha siis ikka hästi.
Paned äkki täpsemad andmed kirja.Mine tea, äkki kellegil olemas see tihend uuena ja seisab ja kogub tolmu.Ära iial ytle iial.

Tihtilugu ei saa vana tihendit terves tykis kätte.
Pigem on teema see , et kui tehakse kuskilmujal ja täpselt raamatu järgi , siis antakse garantii. Ise teed , siis seda vaja pole.