automoto.ee foorumid

Täisversioon: moskva väärtus!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
tervist!
küsiks,et palju on piltidel näidatud moskva reaalne turuhind! sellises seisukorras nagu piltidel näha!käima läheb ja töötab ka!
lihtsalt tahaks ratta hetke reaalset turuhinda teada!

[Pilt: large_19135105_RZtb.jpg]

[Pilt: large_19135007_Ao7i.jpg]

[Pilt: large_19135039_BRfO.jpg]

[Pilt: large_19135065_knIC.jpg]
Oh... VÄGA raske küsimus.

Esiteks ei ole sellistel isenditel reaalset õiglast turuhinda. Sellest saab rääkida siis, kui on olemas arvukas müüjas- ja ostjaskond. Kui neid pole või kui need omavahel kokku ei satu, saab rääkida juhuslikest ühe tehingu hindadest, mis võivad varieeruda VÄGA suurtes piirides, isegi mitmekümnekordselt. Nagu ikka niðituru kaupade juures.

Kui näiteks müüjal oleks müügiga kiire ja ta paneks selle osta.ee-sse nädalasele oksjonile, siis selgub ehk kiire ja madal hind. Tõenäoliselt ostab sel juhul keegi huviline ta lihtsalt soodsa hinna tõttu "tagataskusse".

Kui aga müüjal ei ole müügiga kiire ja ta soovib kõrget hinda, siis võib jääda kuudeks või isegi aastateks isendit müüma. Nende isikute ring on üsna väike, kes on selle isendi reaalsed ostjad vähegi kõrgema hinna eest. Lihtsalt enamikel seesugustel isikutel on säärane isend juba olemas ja kõrge hinnaga teist samasugust igaks juhuks tagavaraks ei soetata.

Selle ratta reaalne müügihind, millega tehing ka toimuda võiks on... ütleme paarist tuhandest 10-20 tuhandeni. Paari tuhadega leiaks see vast üsna kiiresti ostja, st see oleks selle isendi likviidne hind. Üle 20 tuhande... ma kardan, et võib ostjat pikka aega oodata. On juhus, kas ja millal selline ostja tuleb. Masu aeg ja Moskvaid on vorbitud ikkagi lähiminevikus ülimasslademetes. Tean konkreetset juhust mõned aastad tagasi (ei avalda osapooli ja üsikasju!), kus sellest rattast palju paremas korras sama ajastu Moskva vahetas omanikku... ca 3000 krooni eest.

Kui rääkida nüüd ka konkreetsest rattast, siis signaal ja süütepool on ilmselgelt kohe valed. Nt täiseboniit-signaal C-35 on asi, mille otsa iga päev ka ei komista. Muid valesid asju kohe mürinal silma ei paista, kuid pole ka detailfotosid. See ratas ei ole ka Moskva päris esimene modifikatsioon - päris esimestel oli paagil värvitud embleem punase viisnurgaga ja kirjaga "Moskva". Pressitud kirjaga variant on mõned aastad hilisem ja neid liigub veidi rohkem (minul on nt varasem 1948.a. isend enam-vähem korralikus tehasevärvis olemas).
tänud vastamast!