automoto.ee foorumid

Täisversioon: 1 tobe algaja küsimus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
on k750 m mootor ja siis nimelt kui käigukast sealt 4 poldist lahti keerata kas ta siis litsalt tuleb ära?? kas seal on mingi sein vahel et karteri õli välja ei voola ja siis 2 küsimus et käiguvahetuskang- mul on see nagu väljaspoolt nagu kinni keevitatud kas see on originaal???? või kuidas selle käiguvahetuskangi juures oleva simmerling ää vahetada?? antud juhul peaks käigukasti lahti võtma ja teoorias peaks ta seestpoolt kuidagi ää käima või mis lugu on???

Metslane

Ära üldse pabista, keera mutrid lahti ja võta küljest. Seda, et õli kuskilt välja peaks tulema pole vaja karta.See käiguvahetuse hoova keevituse värk on täiesti normaalne nähtus.Kui kasti laiali võtad, peaks see suhteliselt lihtsalt eemalduma. Käigukasti tagasi asetamisega peaksid jälgima, et siduri tõukuri varras ilusasti oma neljakandilise otsaga nuuditagusesse pesasse sobiks. Jõudu tööle........!
aga mida peab tegema et silinder kätte saada just klappidega????

Metslane

No, see ju suht lihtne. Vaja võtta 14 ja 17 võti ja lihtsalt silinder mootoriploki küljest lahti kruvida. Klapid saad omakorda pärast silindrist välja õngitseda, eemaldades silindripea ja need poolkuud mis klappi vedru taga kinni hoiavad!
palun rääkige lähemalt kurtna laadast kas see 5 oktoobril e järgmine nädala vahetus?? mis kell avatakse??? kas kõik on letis või peab tuttavaid olema et tsikkli juppe saada???on hinnad normaalsed jne
Kurtna laat on toimunud juba üle 10 aasta
oktoobri ja mai esimesel pühapäeval.
Vaikimisi tavaks on kujunenud, et kell 8
saab asi alguse ning siis lähevad mitmed
parimad palad ka müüki (vähemalt on
varasematel aastatel nii mõnigi vidin mul
siis silme eest ära ostetud). Mõistlik oleks
kohal olla veidi enne 8-t, nt pool 8, sest
Kurtna laadsel suurel üritusel võtab nt ka
parkimine aega. Samas - viimased
kraamikoormad sõidutatakse kohale ja
laotatakse laiali kuskil kella 10-11 ajal.
Mõistlik on seega seal nii kaua ringi
jalutada.

Nagu laadal (kus on palju erinevaid müüjaid)
ikka, on kaupa igasuguses hinnas ja
kvaliteedis. Olen kohanud hirmodavaid asju,
olen kohanud tohutuid kirvehindu. Samuti on
iga laat teistest erinev ja ka see, mida seal
külluslikult pakutakse ja mida on vähe. Nt
asja, mille järele on ühel laadal nõudlust,
võidakse järgmine kord massiliselt kaasa
võtta ja vastupidi. Tule kohale ja vaata,
sest keegi ei tea ennustada, milliseks
kujuneb laat sel sügisel.

Loomulikult kui ma tulen oma kola müüma, on
mul kõik \"letis\". Samas - paljus kasutatakse
Kurtna laata oma tuttavatega kola vahetamiseks,
kus tehing on eelnevalt kokku lepitud - st
jubin võetakse sinna kaasa ja ta on mõeldud
kindla inimese jaoks. Siit tekibki vast
see arvamus, et kola liigub osalt leti alt.


Parimat,

Valdo
Käguvahetuskang kinnitub originaalis võllile kiiluga. Kuna võlli soon on ilmselt rikutud on keegi tark kangi võllikülge kinni keevitanud. Ei kujuta seda muidugi ette, sest võll on terasest kang aga alumiiniumist. Millise keevitusega neid liidetakse? Pole selle ala spetsialist.

Metslane

See parempoolne käsilülituse kang on tõepoolest kiiluga ja alumiiniumist, kuid nende kahe ühendamine keevisliitega on suht küsitava väärtusega!
ma siiski räägin sellest käiguvaahetus kangist mis on k750 m-il ja ta on täitsa rauast kohe ja ma ei tahaks uskuda et ta ebaoriginaal on aga ma ei tea kah pole ise näinud ühtegi

Raibe

Kahtlen, et ta sul millegi muu oma on. Siiski, kätte saab ta seestpoolt mutri ärakeeramisega. Samas on ta võibolla läbi plaadi mille saad maha keerata ilma kasti maha keeramata. 10 võtmega. Sedasi on sul turvalisem. Kuna paistab, et tegu on algajaga siis kasti lahti võtmine oleks sullle paras õppetund. Soovin sulle selleks ettevõtmiseks tugevat närvi.
mainitud plaat on seal kangi juures???? nu mul seda igaljuhul pole ja peab vist käigukasti lahti võtma siiski sest see õli mis seal varem oli noo see oli klimpis ja see simmerling on seal ikka totaalselt läbi

Metslane

No, siis võib sul olla tegemist dnepri kastiga, sest K käigukastidel(nii vanadel kui uuematel) on võimalik väljapoolt kaan koos hoovaga eemaldada.Kui seal mutrit hooval ees ei ole on ta tõepoolest kinni keevitatud, ja selle tulemusel kujuneb tihendi vahetamine natuke probleemsemaks.
kui sul on ilma selle käiguvaheti juures oleva kaaneta (mõlemal pool K-kastidel) kast siis on kindlalt dnepri kastiga tegu - neid sellepärast nii ise kokku pandud kuna k-l ei ole tagurpidi käiku olemas. Dnepril saad selle terasest jalaga vahetuse pedaali kätte nii, et võtad käigukastil otsakaane maha (enne pead ka kardaani hargi lahti päästma) ja sealt on võlliga ühel joonel üks mutter kasti põhjas ja selle keerad lahti ja tõmbad hoova välja, käiguvahetus plaadi lükkaja koos vedruga lendab seljuhul ainult paigast ära aga nende tagasipanek pole keeruline. ja dnepri kasti puhul jälgi veel seda et tagurpidi käigu hammakas läheks õiget pidi tagasi - see käib otsa kaane küljes ja kaane eemaldamisel enamsti kukub välja (see hammakas asub täpselt kardaani otsa ja siduri võlli vahel üleval ääres).
ma nüüd ei saa aru kas dnepr ongi k750 m??? silindripeade järgi on õige vastus k750m ja nüüd äkki käigukast dnepr???

Metslane

Jutt võib tunduda küllaltki segane, kuid käigukastid on vene neljataktilistel universaalsed, mis tähendab, et neid saab omavahel suhteliselt edukalt asendada.Võibolla on eelmine omanik seda nippi ka sinu ratta juures kasutanud?
selguse hetk - õige vastus on k750m dnepri käigukastiga
Mul on ka hetkel Dnepri kast küljes. Istub nagu rusikas silmaauku.
Kast on muidugi hea - tagurpidikäik! Kui sellega ära harjud ei taha vana tagasi pannagi. Aga kahjuks peab.
Panen ühe pildi kah, sealt vale kast näha.
mul täpselt samasugune lahendus. kuule ega sul mingeid varuosi müüa pole????
Ega konkreetset müügiplaani pole. Aga mis sind täpsemalt huvitab?
Mul jupid mööda küla laiali, peaks natuke inventeerima.
põhjusmõtteliselt oleks siis seda õigeid karburaatoreid tarvissiis nooh hetkel oleks vaja ka pikka sadulat õigemini kas saab üldse antud isendile millel üksikud sadulad pikka sadulat peale panna??? nuuh siis oleks vaja veel uusi kolbe ja sõrmi aga neid vaja vist poest osta. muideks mis tondi poe telefoni nr on. infotelefonid ei tia. siis oleks veel vaja sirgeid velgi ja tagulampi ja igast kraami. KUS SA ÜLDSE ASUD???
Lehti: 1 2