30-12-2009, 00:34 AM
Veel kord rummujuttu,mida tõotab tulla veelgi.
Tähelepanu all oleks siis ülesvõttel olev F&S kaubamärki kandev suurem rumm - väiksem on sama firma tavapärane jalgratta esiratta rumm,mille iva võrdlusmomendis. Suurem rumm mahutab 36 kodarat,kaetud kroomiga,kasutamata. Jalgratta kohta suur mis suur.Väiksem mootorratas?Aga kuidas jääb sel puhul esipiduriga? Samas ei usu ,et rumm pärineb ajast,mil mootorratastel esipidur puudus - sellele viitavad kroomkate , F&S logo kujundus , määrdenipli teostus. Arvan,et asi pärineb 30-ndate lõpust. Õhku jääb küsimus,millise tehnika tarbeks valmistati selliseid rumme?
Tähelepanu all oleks siis ülesvõttel olev F&S kaubamärki kandev suurem rumm - väiksem on sama firma tavapärane jalgratta esiratta rumm,mille iva võrdlusmomendis. Suurem rumm mahutab 36 kodarat,kaetud kroomiga,kasutamata. Jalgratta kohta suur mis suur.Väiksem mootorratas?Aga kuidas jääb sel puhul esipiduriga? Samas ei usu ,et rumm pärineb ajast,mil mootorratastel esipidur puudus - sellele viitavad kroomkate , F&S logo kujundus , määrdenipli teostus. Arvan,et asi pärineb 30-ndate lõpust. Õhku jääb küsimus,millise tehnika tarbeks valmistati selliseid rumme?