automoto.ee foorumid

Täisversioon: F&S rumm
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Veel kord rummujuttu,mida tõotab tulla veelgi.
Tähelepanu all oleks siis ülesvõttel olev F&S kaubamärki kandev suurem rumm - väiksem on sama firma tavapärane jalgratta esiratta rumm,mille iva võrdlusmomendis. Suurem rumm mahutab 36 kodarat,kaetud kroomiga,kasutamata. Jalgratta kohta suur mis suur.Väiksem mootorratas?Aga kuidas jääb sel puhul esipiduriga? Samas ei usu ,et rumm pärineb ajast,mil mootorratastel esipidur puudus - sellele viitavad kroomkate , F&S logo kujundus , määrdenipli teostus. Arvan,et asi pärineb 30-ndate lõpust. Õhku jääb küsimus,millise tehnika tarbeks valmistati selliseid rumme?

[Pilt: 2mzyz2q.jpg]

[Pilt: 14sz0cm.jpg]

[Pilt: egzc6q.jpg]
Peenem ja väiksem rumm - tavaline jalgratas. Kirjadega "FuS", nagu pildil, olid rummud sõjajärgsetel reparatsiooniratastel (Diamant, Mifa, Simson, ca 1947-53), kuid ka sõjaeelsed olid mõõtudelt samasugused.

Jämedam rumm - kaubaveojalgrattad (ees jämedam ja väiksem ratas). Ja ka mootorjalgrattad, nt JLO mootoriga 26" jämedamate kummidega. Sachsi 98 ccm mootoritega isenditel selliseid rumme ei kasutatud, neil olid tavaliselt veel suuremad ja piduriga.
Tere.Vanaisa jalgrattal oli orginaalis just peenem rumm.Jalgratas oli BALTIK.
kas Royalil pole plaanis Baltik jalgrattast pilti ülesse seada?