automoto.ee foorumid

Täisversioon: Hiina mootorite teh.tingimused 2010a.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Teen ettepaneku vaadata üle 2010a. Hiina mootorite tehnilised tingimused.
Panen kirja mõned põhjused :

1. Hiinlased - nii soolod kui ka korvid on osutunud peale 1-st. hooaega kõvasti aeglasemaks kui kui soolo ja korvide säärekad.

2. Puudub areng mootorite edasi arendamisel kui seda originaal ``seaneeru`` (sumbutajat) muuta ei tohi ja ehitus fantaasiad jäävad nägemata !

3. 80cc (66cm3) korvid võiks ikka olla oma nime väärilised ja jõuda ka 2 meest vabalt vedada ja seal hulgas ka pealt vaatajatele silmailu pakkuda.
Hiinlaste korvid peaks käima vähemalt samal tasemel kui sääru korvid, kuid tänaseni nähtud tulemused on viletsad ja varsti osavõtjad tüdinevad või loobuvad.
Kui pill minna ei jõua, siis ei ole ka võistlushasarti ja sõidurõõmu !

4. Plekist sumbutaja ehk siis koonuste kokku keeramine ja keevitamine ei käi isegi algajatele üle jõu, kuid mootori tööle mõjub kõvasti ja toob kohe välja ka seespool tehtud muudatused !

5. Hea uuendus on või (oleks) superfinaal, kus rajale läheks iga soolo klassi 3 esimest. Praeguse lahendusena ei paku ju soolo Hiinlane säärudele mingit konkurentsi ja säärud sõidavad uhkes üksinduses. ( igav ja mõtetu !)

6. Järgnevad muudatused tooks juurde uusi tegijaid ja tagasi tegijad, kes tänase taseme juures ei vaevugi seda ette võtma, kuna tase on nõrk !


Muudatused puudutaksid ainult mootorit ja võiksid olla järgmised:


1. 50cm3. soolo Hiinlasel võiks olla lubatud ainult sumbutajat muuta ja (või) ise ehitada. Ülejäänud peaks vastama tehase detailidele, st., süüde, silinder, silindripea, karbuss, õhupuhasti ( sisselaske kollektori juba oli lubatud asjade nimekirjas, kuna ei mahu raami paljudele tüüpidele )
Mootori väljanägemine pole oluline, peaasi et on tehase detailid + uus sumbutaja !

2. Korvid 80cc - võiks olla lubatud samuti sumbutaja vahetus ja sisselaskesüteemi ümber ehitus st. sisselaske kollektor või klapp, karbuss ja loomulikult ka õhupuhasti.
Nõutav tehase silinder, kubatuur kuni 66cm3 , kolb kuni 47mm.
Tehase silinder välistab ka vesijahutuse.
Mootori detailide paigutus pole oluline, peaasi et on tehase detailid + uus sumbutaja !


Avaldage arvamust !
Saku Sääruklubis ka teema arutusel.
Kui see klapp ka korvidele tuleb siis läheb jamaks, muidu võiks vaba veel olla sisselaske kollektor, karburaator ja õhupuhasti.
(31-12-2009, 00:02 AM)süüteküünal Kirjutas: [ -> ]Kui see klapp ka korvidele tuleb siis läheb jamaks.

Täiesti nõus. Kui kõik vabaks lasta, siis muutub ka see klass inseneride ja mehaanikute võiduajamiseks ning tänu sellele kannatab ala kandepind. Piisab täiesti sellest, kui summuti vabaks lasta. Ka mootori sisene "järgiaitamine" pole ju keelatud.
OK ! Need olid esialgsed mõtted.
Teil on õigus, klapp võiks tõesti mängust välja, kuid sisselaske kollektor, karburaator ja õhupuhasti ?
Originaal karbuss on 66cm.-le üsna väetike.
Ilma klapite oleks ehitus lihtsam ja rohkem osalejatele vastuvõetavam küll.
Soolol ainult sumbutaja muutusega on vist enamus ühelmeelel.
(31-12-2009, 12:06 PM)priidu Kirjutas: [ -> ]Teil on õigus, klapp võiks tõesti mängust välja, kuid sisselaske kollektor, karburaator ja õhupuhasti ?
Originaal karbuss on 66cm.-le üsna väetike.

Jällegi sama teema. Kui kõik need asjad vabaks lasta, kaob ju ära mõiste "igamehe võidusõit" ehk siis lahtiseletatult pole enam tegemist alaga, kus osalemiseks ei pea olema rahakott "puuga seljas" ja/või omama teadmisi/oskusi forsseerimise vallas.
Minu arusaamist mööda on ju asja mõte selles, et iga vähegi võidusõidu pisikut omav isik on hea tahtmise korral võimeline selle alaga tegelema. Ning "hiinakas" on ju vene D seeria mootoriga võrreldes, üks äärmiselt töökindel aparaat. Seda just tänu kontaktivabale süütele ning karburaatorile. Kui nüüd hakata ka "hiinakaid" hullupööra tuunima, siis kannatab kindlasti ka töökindlus.
Samas on tuunijatele ju täiesti väljund olemas, vene mootoriga korvide näol.
P.S. Kas oled näinud vahetatud summutiga ning seest "järgiaidatud" hiina korvi ning klapiga ja vesipeaga D seeria korvi koos rajal? Mina küll ei julgeks väita, et hiinakas millegi poolest alla jääb.
Esimese postitusega kirjutasingi, et hiinlased on osutunud säärudest aeglastemaks ( seal hulgas ka mina ise ) ja sellepärast pakkusingi välja variandid ja küsisin sellele lahkelt arutelu ja se on ka tulnud.

Kui Hiina korvide tase tõuseks sumpsi muutmisega säärude tasemele, oleks hea ja lisaks asjale vürtsi juurde.

Selgubki see et üldsuse huvi oleks lubada vahetusse ainult sumbutja ja seda nii soolos kui korvides. ( seda ma kuulda tahtsingi) ja see on vist tegelikult kõiki rahuldav.

Kuid selle jutuajamise peale võiks ju teha ühe talve ilma lustisõidu päeva ja saaks need asjad täpselt paika panna.

Pakun välja et võiks kas või eeloleval nädala vahetuse päeval kuskil natuke möllata ! Kuidas irus võimalused on ?

Kaugel see kevad ikka enam on.

Priidu
50 66 507
Summuti muutuse osas olen poolt.
Kui midagi veel lubada, siis karburaator ja õhupuhasti ning seda ainult korvidel, aga kindlasti lõõri suuruse piiranguga. Õhufiltri osas võib ju kasvõi sellise tingimuse kirja panna, et ei tohi olla lahtine, kasutama peab kattega õhufiltrit.
Siis kui karburaator ja õhupuhasti vabaks lastakse, siis võiks ka juba sisselaske kollektor ka vaba olla.
Selle aasta tingimustega tutvuge www.sakusaaruklubi.ee
Praeguste andmete järgi muutuseid ei tee.Eesmärk ei olegi ainult vene võrrile ära teha (loll arvamus teil),asi selles ,et vene võrre tulevikus asendada ja saada juurde uusi huvilisi.Kiirus ei pea olema korvidel 100km.h. vaid eesmärk on ikka selles,et veaks ära kahte meest (veab hästi) ja kõigil võrdsed tingimused.Kui ei meeldi on klass OPEN teie jaoks.
arvamusi võib avaldada foorumis.
www.sakusaaruklubi.ee
Ärge lõhkuge klasse ära hiinaks on ( 50cc) omaette klass. Kui ostan hiina mootori ja panen kuskile raamile siis saan võistelda. Kui ma pean vaatama millise sumbsi ja ei tea mida veel vaja aretada siis küll ei viitsi ei taha või midagi taolist selles sarjas osaleda. Sama ju ka korviga see et lasti 80cc sumbutaja ära muuta kust saab sumbsi jooniseid kust saab sumpsi miks? nad on eraldiarvestatav klass mis sest et sõidavad koos venepäritoluga korvidega. Sumbsid muutsite vabaks äkki aitab.
Ei tee praegu mingeid muudatusi rohkem.