automoto.ee foorumid

Täisversioon: Delta ei lähe käima~!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Paugub siis ainult topkaga / võtab ka tule üles / , seda ka siis kui leegikat all pole.Säde on hea, küünal märg.
Palun loe hoolikalt läbi siinse foorumi varasemad selleteemalised postitused. Kuue tegevusaastaga on sääraseid veaotsinguteemasid kogunenud väga palju.

Soovitan tähelepanu pöörata järgmistele asjaoludele:

a) kas väntvõlli aluse ruumi hermeetilisusega - eelkõige aga väntvõlli kaelustihenditega ehk simmerlingidega - on kõik korras, et kahetaktilisele omane põlemissegu liigutamine väntvõllialuse ruumi abil saaks toimida nii nagu peab?

b) kas süüteseaded (asend ÜSS suhtes, kontaktivahe, kondensaatori korrasolek) on OK?

c) kas küünal on korras (mark õige, isloaator puhas, läbilööke pole, sodist puhastatud, kontaktivahe õige)?

d) kas silindri hermeetilisus (peegelpinnad koosmõjus kolvirõngastega, tihendid) on piisav?

e) kas segu ei ole äkitsi liiga rikas, st kas karburaatori reguleeringud vastavad tehasesätingutele?

Alles siis, kui oled varasemaid postitusi tudeerinud ja eelnimetet nüansid läbi uurinud ja ikka pole sellest abi, oleks mõistlik siia foorumisse aktiivse postitusega pöörduda, kirjeldades Sinu sõiduki olukorra nüansse veidi detailsemalt, et keegi oskaks nende põhjal Sind aidata.

Jõudu tööle!
ah eks see masin ootab soojemad ilmad ära siis , siis panen uued tihendid ,simmerid ja küllab ka silinder läheb vahetusse , ja peab ka silindripea tikkpoldid ära vahetama
tahtsin küsida kuidas tikkpolti keeratakse pesasse kinni
Variant 1: tikkpoldi keerajaga. See läheb poldile kaela ja ekstsentrikuga pigistab poldi kinni.
Variant 2: keerad kaks mutrit omavahel poldile kinni ja siis ülemisest mutrist keerad polti kinni.
Variant 3: mida ei soovita, lukustuvate näpitsatega. Keerme vigastamine.