automoto.ee foorumid

Täisversioon: IZ-350 malm mootoriga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Loodan et seda teemat ei ole olnud .
Ostsin jälle laadalt aastaid tagasi malm karteriga mootori millel audi rõngad +DKW ja nüüd kui on plaanis mõned dkw-d liikuma panna tuli üllatus!!
DKW all on samasugune valukiri IZ-350-1,hing sai täi mõtlesin vanad varud üle läbi märkmiku ja tõin külapealt teise malmmootori,üllatus,üllatus kultuurikihit maha ja jälle DKW-IZ kurat kül teeb hinge täis.
Huvitav mootori nr jube suur(äkki venelaste suuruse hullustus peale sõda)
1403869.Uurisin ka DKW nr-e ei sobi.Esimene mootoril on numbrid halvasti loetavad.Nüüd ma ei tea kas see jutuke et ka saklane sõja lõpus tegi malm karteriga motikaid vastab tõele, sest miana teadsin mõlemat mootorit DKW-ena samuti eelmisad omanikud.
Targemad,mitte vanemad mehed(nagu mina) , tehke suu lahti.
Pole küll targem, aga küllap neid DKW-sid tehti malmkarterigaka. loe seda lehte, ka saksa keeles, seal on seda NZ teemat lahatud ja militaarvärgi rõhuga. Ega udmurdid seda malmkarterit ka omast peast ja oma vormide sisse ei valanud, vb koguni Saksamaalt ära veetud. Ei saanud täpselt aru kuidas need kirjad seal üksteise seljas on. Kui mõlemad kirjad, siis on ikka Iþevskis juba valatud. Neid Auto-unioni rõngaid ju varajaste IÞ-ide ja Moskvate küljes ikka oli.
http://www.dkw-nz.net/
Arno,kas me seda mootorit siis nüüd enam ehitagi valmis?
Äkki on poola päritolu.See viimane märkus loo autorile mõeldud.
OK. kirjas nii:EImene rida on rõngad
Siis selle allllllllll.DKW selle all
IZ-350 -1
Imelik see et sakslase viimastel DKW -del oli ju ka see - 1
Viidatud lingi lehel
http://www.dkw-nz.net/cms/front_content.php?idcat=74
on kirjas, et NZ350-1 hakati tootma 44 aprillis ametlikult mootorinr-st 1358201 aga on nähtud ka malmkarteriga mootorit nr 1354362. Armexi mootori nr läheb sinna DKW numeratsiooni hulka, siis oleks ikkagi nagu tegu Saksamaalt ära veetud karteriga, aga kuidas see IÞ-i jutt sinna on tekitatud???
(16-01-2010, 23:42 PM)Armex Kirjutas: [ -> ]OK. kirjas nii:EImene rida on rõngad
Siis selle allllllllll.DKW selle all
IZ-350 -1
Imelik see et sakslase viimastel DKW -del oli ju ka see - 1

Võib-olla on ikkagi NZ-350-1.
Malmkarteriga mootoreid venelased ei teinud. DKW läks malmkarterile üle 1944 aasta kevadel alates mootorinumbrist 1358201. Nii et number sobib.
OK.Aga kus russ sai selle nr. kuna mul on neid juba kaks tüksi mingite mõtletutete nr-.dega.Aga ma olen näinud ka IZ harki ja piduripedaali mis on proksit,aga nüüd usun et neid tehti nii kudas oli materjali tolleaegses NSVL-is.kuna tuli täita see viisaaataku plaan(parem kui siberisse minna)
Mul oli paar aastat tagasi üks IZ350, praegu on see vist ksf! Gaz67 käes. Poisikesed olid selle ühe külaonu käest saanud , tegid natuke remonti ja tahtsid rikkaks saada. Vabastasin nad sellest mõttest ja sain IZ-i endale. Mõned detailid olid seal küll ümberehitatud, aga huvitav oli see, et esikahvli reguleerpolt (see mis läheb ülevalt alla) oli Autounioni rõngastega.Keegi foorumlastest ostis selle ära, enam ei mäleta, kes. Esiporilaud oli vale ja selle asendasin originaaliga, vana jäi riiulile vedelema. Ja siis ühel päeval ksf! Onumeelis avastas , et see vale porikas on ju DKW oma. Selles asjas oli tal igatahes täiesti õigus. Kuna piduripedaali oli keevitatud, siis asendasin selle normaalsega, aga vana pedaali allservas oli ka justkui Autounioni rõngad, need jäid küll osaliselt keevituse alla, niiet väga kindel ei ole. Kõik see äratas kahtlust selle tsikli suhtes. Aga küsida ei ole enam kelleltki. Mootorit lähemalt ei uurinud. Ilmselt oli tegemist ühe väga varajase IZ350-ga
Kobisen kah natukeSmile
Vanaonu ostis endale ühe esimestest IZ-350-test mis üldse meie liiudvabariiki müügile jõudis, no vähemalt Pärnumaale küll. Kui sellel kunagi väntvõll kokku jooksis ja mootor lahti kisti siis olid väntvõllil samuti näha saksa templid. Pead ei anna kas olid rõngad või oli sisse löödud DKW. Nii täpselt ei mäleta, kuid terves küla mootorimeestes tekitas esimeseks hetkeks ilmnenud fakt üllatust. Pärast muidugi arvati, et esimesi rattaid pandi äkki kokku saksa tehase laovarudest. Kahjuks on nii ratas kui vanaonu tänaseks päevaks kadunud.
Aga see markeering IZ-350... see on igatpidi kontuurne ja teravalt näha? Osa N-tähest, ehk siis vasakpoolsemad kaks kriipsu ei pruugi olla ajajooksul "haihtunud" markeeringust?
Gruppenile peamiselt - vene "I"-täht on ka kahe pulgaga nagu ladina "N"-gi ju, ka kahe pulga vahel vene tähel kaldkriips nagu "N" tähel, teistpidi viltu ainultRolleyes
Joppantonio... nädalavahetus mõjus ajudele pehmendavaltRolleyesSad
Seda ei õnnestu millegagi isegi välja vabandada....
Ühes ajakirja Avtosport 1991 või 1992.aasta numbris on pildiline ülevaade ühe vene motokohtuniku tegevusest (nime kahjuks ei mäleta). Igatahes seal oli pilt 1946.aastast, mille allkiri väitis fotol olema ühe esimestest malmkarteriga IZ-350'st. Nii et täiesti on võimalik sellise jõuallika eksistents ka IZ'i mootorina.

Malmkarteriga tulid teadaolevalt ka sõjaaegsed RT125'd.

Kaasvõitleja miilits on meenutanud üht Tallinna lähedal elutsenud IZ-i, mis kandis samuti DKW märke.

A.
Mul on üks Tagadi laadalt ostetud Iz-350 mootor, mille lahtivõtmisel leidsin sealt Autounioni märgi ja detailinumbriga käivitussektori. Seda enam ei mäleta kas ka võllil samad märgid olid.
Esimese mootori ostsin laadalt pika toomase käest DKW pähe viimase üle eile samuti lootes et on DKW aga ega eikahetsa ka on IZ võiDKW vähemalt ei läinult EMEX-sse. Ikka jäb küsimus kas saklane tegi malm mootored või ainul venelane sest minu silm ei ole näinud ühtegi DKW mõõtorit malmist
lugesin teemat ja tuli ka tahtmine kirjutada.minu käest on ka läbi käinud iz 350 kus oli komplektsest rattast puudu ainult tagaratas.pilte kahjuks temast pole ja raaminumbrit ka ei mäleta aga see on küll meeles,et ainukene koht kus oli kirja iz kirjas oli pirkal.ülejäänud kõikidel detailidel oli siis audi rõngad.kui õigesti mäletan siis oli isegi karteril audi rõngad ja karter oli alumints
Sakslane tegi alates 1944.aastast malmmootoreid alumiiniumi puudumise tõttu.

Kevadel oli ju Nõos Jaani üritusel üks selline väljas.

[Pilt: laat7.jpg]

A.
Poisid. teema malm ja veel kord malm.
Kas kasutaja Armex pilte ka kõnealusest mootorist/mootoritest lisab,mis selles teemas peamiselt aruteluks on? Oleks huvitav näha fotot kus Izhi ja DKW märk kõrvuti.
(17-01-2010, 17:08 PM)Armex Kirjutas: [ -> ]Esimese mootori ostsin laadalt pika toomase käest DKW pähe viimase üle eile samuti lootes et on DKW aga ega eikahetsa ka on IZ võiDKW vähemalt ei läinult EMEX-sse. Ikka jäb küsimus kas saklane tegi malm mootored või ainul venelane sest minu silm ei ole näinud ühtegi DKW mõõtorit malmist

Küsimus on hoopis selles, kas venelane tegi malmist kartereid ? Sakslaste puhul pole vaja kahelda, selle on teadlased ammu välja selgitanud ja püütakse ka Sulle seda teadmist külge pookida! Ksf! postitatud pildil narvalase DKW ongi malmkarteriga, vaid raam on vale, muu on originaalis enamuses (kuigi mõni Ksf! kipub kergemeelselt mõnes asjas kahtlema).
Sinu karteril (siis vähemalt ühel) on DKW - le sobiv number, seega ei tohiks olla vene toodanguga tegu. Võiks olla valmis DKW osadega, mis veeti koos tehasega venemaale. Isegi venemaal DKW-vormide järgi tehtud karteriga ei saaks loogika järgi tegu olla, milleks jätkata DKW mootori numeratsiooni. Auto-unioni märgid varajastel DKW ja 125 ccm masinate detailidel on suhteliselt levinud, tegu kas jällegi valmisdetailidega või vanade DKW vormide kasutamisega (valudetailide puhul). Muudel detailidel, kuhu on märk löödud templina, ei tohiks venemaal valmistamisega mingit tegu olla, vaid saksa detailid.
Nagu me teame, kasutasid sakslased ka NSU 251 OSL mootori ja käigukasti karteri valmistamisel lõpus alumiiniumi asemel malmi (näit. Ksf! Lutheri Saksast ostetud karter, mis ka meil näitusel oli). Kuigi Kolmanda Riigi ajaloo spetsialistid väidavad, et seal valmistati kuni 8 maini 45 veel massiliselt alumiiniumist aiaredeleid (eks neid oleks malmist ka sitem teha olnudToungue), oli sakslastel ikkagi materjaliga näpud põhjas, venelasel peale sõda poleks tohtinud sellist probleemi olla eriti....
83 esimest nn. "IZ-350" koostati teatavasti sajaprotsendiliselt DKW Zschopau tehase laost minemaveetud valmisosadest, edaspidi ilmusid sellel rattal järk-järgult Izevskis valmistatud osad (vastavalt sellele millised DKW originaalosad hetkel otsa lõppesid). Arvatavasti võis Auto-Unioni rõngaslogoga osi kohata enamikul algusaasta(te)st pärinevatel "kolmesajaviiekümnetel". Osanumbrid ja tähistused võisid osaliselt olla ülelöödud või DKW number Izevski lisandustega.
Lehti: 1 2