automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kas tasub osta vanem bike tüüpi asi
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

PRIITO

Ma olen uurind neid 1985... aastate välismaa tsikleid (bike tüüpi) ja tahks vist ühe ikke soetada. Probleem seisneb selles, et ma ei tea ju palju nende (näit Honda, Suzuki, Yamaha) varuosad maksavad ja kas on nad ka töökindlamad, kui näiteks tšehhi jaff (638 seeria). Ma vaatasin just neid motodepoo saksast toodud masinaid: näit Honda CB 450, 1990 aasta masin. Kas ikkagi tasuks see ost ära. Praegu on mul 638 aga no mu arust on see tsikkel tehtud rohkem neile, kes rohkem remondivad kui sõidavad (ise putitasin terve suve, kuu aega sain korralikult sõita, ja putitada on veel). Need Hondad ja Yamahad paistavad ikkagi välimuse järgi päris töökindlad olevat, aga ma ei oska otsust langetada.

kolmpool

No ma ei saa aru, kuidas mõnele nii õnnetu Jawa on sattunud. VÕi siis on viga remontijas või sõidustilis. Üli hästi peab Jawa vastu minu kogemuste järgi(mis küll mudeliga 638 puuduvad).

sokk

Teoreetiliselt oleneb sellest, mis kubatuuriga ja kustkandist ostad. 250cc Saksamaa teedel on tõenäoliselt päris head vatti saanud. Suuremad kuubikud kindlasti kallimad, aga ehk elu jooksul vähem pöördeid teinud.
Aga üldiselt tundub mulle, et asi rohkem südametunnistuses kinni. Japsid on täiesti töötavad mootorid ja on Sinu enda asi, millal Sa mingi osa raatsid välja vahetada (enne kui miskit päris kokku jookseb). Näituseks ostsin 550cc Kawasaki, töötab ja sõidab, aga kahvel immitses ja see tähendas - õlitihend 200 kr. tk (vahetad ikka ju mõlemad), vahetad siis ka tolmutihendid, samuti 200 kr. tk.
Pluss spets õli ja oma töötunnid, aga see ju ei loe...Big Grin
Ühesõnaga - ratas sõitnuks ka seda kõike tegemata ikka edasi, aga ...
Lõppkokkuvõttes sama mis \"venelasega\", päris valmis sul kumbki vaevalt saab, ikka midagi leiad. Ja japsil on vidinad kallid. Küll aga peaks orig. vidin sellevõrra paremini toimima. Oma poolelioleva IZhi kõrvale jaapanlase ostmist ise veel ei kahetse (ehkki kohati veri ninast väljas).
P.S. Aga kui mitte nüüd, millal siis veel?

PRIITO

Aga mis sa selle all mõtlesid, et kui ei osta nüüd, siis millal veel- kas E Liitu? Üldiselt hakkan ma oma Jawat jälle remontima, sest kuu aega tagasi tekkis ikka mingi kapitaalne probleem ja enam ei käivitund isegi lükates, ja üks pütt lakkas jälle töötamast jne. Sada häda sellega. Aga ma kahtlustan ,et viga oli kontaktides, need olid ikka juba nii vanad ja kulund, et oli ainult aja küsimus, millal need üles lõplikult ütlevad. Peab vist need ka uued soetama ja geneka kaa, seal need traadid kulund. Ja uuel jaffil on ju see klapisüsteem siuke, et kui on külm mootor, siis hoiad klapi lahti, et saaks rohkem bentsu, ja kui soe mootor siis kinnisega. A ma sõitsin aint lühikesi otsi ja ei viitsind klappi alla lükata, polnd siis teine üldse äkiline, ja sõitsingi ka pikemaid vahemaid nii, et sai ikka palju kätte (bentsu). Siis hakkas bensiini silindrite vahelt välja ajama. Juhtmestik sai ka alles kevadel uus pandud, a jälle oli + juhe nii kõva pinge all olnud, et sulas pisut. Aga soovita siis mulle mõnd japsi, ma ise mõtlen Honda ja Kawasaki vahel valida, ja hinnaklass peaks ikka jääma 20000- 25000. Rohkem praegu ei raatsi.

sokk

Ei ei ei. Liidus ei ole küll küsimus. Lihtsalt et \"millal siis veel...\" tähendab seda, et kui sa midagi teha tahad ja hetkel seda õigeks pead - siis tee ära.
Konkreetset soovitust ratta kohta anda küll ei oska. See on sümbioos tagumikutundest ja sinu ilumeelest. Vaevalt, et keegi esimese pauguga oma lemmikrattale pihta on saanud. Ostad ühe ja sõidad aasta-paar, näed ju selle aja jooksul teisi rattaid ka. Pealegi võid ju \"liikuda\" aja jooksul enduro, klassiku ja bike\'i vahel. Asjad on ju muutumises.
Varuosade hindade vahes ei oska suurt sõna võtta, tegemist olen teinud vaid ühe ettevõttega. Aga juttude järgi tundub, et siin riigis on Yamahameestel teistest lihtsam elu. Et see firma nagu teeb oma tööd kõige paremini... Aga muidugi ei taha teisi solvata. Sõita saab ka ülejäänud ratastega.
Ise vaatad, mis meeldib ja millele hammas peale hakkab. Järjest suuremate mootorite poole jääd kiikama niikuinii...Wink

PRIITO

Ma siin hiljuti vaatasin mingilt tsehhi lehelt siukest pilti, kus jawa 638 oli endale peale saanud Honda CBRi gondlid (need vist istuvad sinna pea et ideaalselt) ja summutid olid ka mingist bike laadi asjalt võetud, ja tekkis kohe tunne, et miks mitte ise säendast asja ehitada, oleks ju äge, kui oleks mingi jawa, aga bike välimusega. Aga ma ei tea ju palju need gondlid ka plekivad ja kas nad sobivad ka ideaalselt, ei taha katsetama hakata nende rahadega siin.
A seda mai teandki, et Yamaha nüüd see tugev asi on, ma mõtsin, et Honda ikka. A enamus Yamahasid on ju mingis Harley stiilis kõik, mis ma näind olen müügil. No ei suuda ikka veel otsust teha, vist ikka panen esialgu Jawa alla veel mingid summad, et näha, kas viga oli vanades osades ja need saaks siis nagu välja vahetatud varsti. Vaatab.:keersilm