automoto.ee foorumid

Täisversioon: iidne Gauja raam....
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Leidsin ühe vana talu juures tuuseldades hekialt vist 50-ndatest Gauja raami.
Hetkel on raamilt vana värv eemaldatud ja
otsin orig esiharki,istet,kraani,esiratast,lenksu.
Tahaks ta võimalikult originaalilähedaselt kokku panna.
Smile
Gauja on selle isendi nimi. Viimases
Tehnikamaailmas on sellest rattast juttu.
Vast sel põhjusel pakuti sellesügisesel
Kurtnha laadal ikka paljusid Gaujasid ja
nende jäänuseid (raame). 1960tel oli tegemist
muide igapäevase ja väga levinud
liiklusvahendiga.

Mootor oli sel jah muide D4 peal... ja
raam ja sõlmed paljud jalgratta omad.
Rattad vaid 26x2\" mõõduga aga tagumise ratta
hammasrattas käis poltidega kodarare küljes
nagu tavalisele meestekale pandud mootorigi
korral. Esikahvel oli vaid vedrustusega.


Parimat,

Valdo
kas keegi pilte võiks netti riputada ?
Tsitaat:Esikahvel oli vaid vedrustusega.

kas see on selline nagu tavaline meesteka kahvel, mille ülaosas on u 10cm vedrud (kahvlist tagapool, harudega paralleelselt)?
paigutasin sellise kunagi oma desna kokkupandavale jalgrattale Smile sobis ilma komplikatsioonideta, st. midagi lõigata või lõhkuda ei olnud vaja.
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: s-teet

kas see on selline nagu tavaline meesteka kahvel, mille ülaosas on u 10cm vedrud (kahvlist tagapool, harudega paralleelselt)?
jah.
Mul üks sõber parasjagu ehitab seda. Aparaat on tõesti lihtne ja alustuseks igati paras.

unic

Mul on selline esihark pandud vanale naistekale.Sobib tõesti ideaalselt.
Omal kah selline esihark üle. Kellel väga vaja siis minult saab.
Oh... miks peab Riia ja Husqvarna tehase
toodangust ristsugutise tegema? Stiilne
jalgratas tuli küll välja, aga
originaalsusest on asi kaugel.

Foto järgi otsustades on raam Riia oma,
esikahvel Gauja oma, aga nt leistang ja
ketikaitse 1937. aasta tüüpmudeli
naisterahva Husqvarna omad. Muid detaile ja
nende päritolu ei tuvasta fotolt üheselt.

Mina eelistaksin kõik need vehiiklid algsena
taastada (oman neid kõiki reeglina vähemalt
ühes eksemplaris + osad).


Parimat,

Valdo

unic

Teoreetiliselt võib Sull ju õigus olla Valdo.
Aga ma polegi üritanud mingit originaali taastada, selleks pole piisavalt algmaterjali (musta numbert ju taotlema ei lähe ja ARK jalgratta ümberehitamisele piiranguid ei pane).Wink
Juppide suhtes oli Sul peaaegu õigus.
Porilauad, tagaratas ja pakiraam on rattalt \"Crown\" lenksade tootjat ei tea.
To: Unic

Kui leistangi otstes on plekist katted, mille
vahel on puidust või kummist käepidemed, siis
selline ehitusviis on omane 1930te aastate
rootslastele. Oman ise palju sääraseid
isendeid ja samas pole ma näinud teiste
maade tootjaid sama võtet kasutamas.

Parimat,

Valdo

unic

To: Valdo
Lenkste otstes on tõesti plekist katetega puitotsad. Leidsin nad hoopis teiselt pööningult kui ketikaitse ja ei osanud detaile seostada.
Parimat,

Unic [/quote]
kas kellelgil ei ole müüa seda jalgratast husqvarnat, oleksin sellest väga huvitatatud.
Kui väga huvitatud oled siis v6iks ehk Soome poole vaadata. 20-100 euro vahel kasutatud rataste hinnad enamasti k6iguvad ja vahel v6id päris vanadele ka trehvata. Just kirbuturud, kui Soomes tuttavaid siis nende tutvusringkond jne.
Terv
B.
Sry OT veidi
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: matiz
kas kellelgil ei ole müüa seda jalgratast husqvarnat, oleksin sellest väga huvitatatud.

On pakkuda Rootsi meestekas \" Monark\" firmalt.
kas neid vanasid jalgrattaid saab kusagilt netist ka vaadata.
milline on see jalgratas \"monark\" ja kas sellest saakas ka pildi üles panna.
Pilti kahjuks ei ole ja nii pea teha kah ei saa. Ratas on sõidukorras, kui kummid täis pumbata. Originaalid ei ole pedaalid, kummid, vist ka käepidemed, sadula nahk iste peaks õige olema aga sadula alt vedrud on puudu, esiporikas on mitmest kohast needitud, ketikaitse on puudu. Asub Tartu lähistel. Hinnaks 500.- Ka vahetus võimalus on olemas.
terv.
eile hakkasid autoturul tln-s silma vanad jalgratta (võrri) rattad, millel rumm oli koos trummelpiduriga ja rummu üks serv oli kõrgem, st võimalik ketihammasratast panna. kummid olid kohati pragunenud, täpsustada ei oska. müüjal polnud nende hinna suhtes kindlat poliitikat. algul rabas 100 eeku paari eest, siis oli valmis tingima kah. kui kellelgi vaja läheb, annan mehe täpsema kirjelduse. kui ei lähe, siis ärge pahandage, ei tea sellistest midagi ja järsku on tavaline saast.

lihtsalt hakkasid silma.
Teema jälle võrridele: maal on siis üks igati naljakas sõiduriist, millel on küll tugevad nõukogudeaegsed mõjutused, kuid siiski. Ise ei mäleta täpselt milline ta välja nägi ja kuna ta maal on siis ei saa ju midagi täpsemalt uurida.
Üritan seda riistapuud siis kirjeldada. Ta oli ümara kujundusega, tagumine poritiib raami osa, ees eelpool kirjeldatud hark, taga amordid ja ühel küljel istme all raami osana võtmekarp. Vist oli ka plastmassist bena paak, pleki all, mis samuti osa raamist nagu. Jutt tuli nüüd küll veidi segane, kuid siiski.

Ega ei tea keegi mis masinaga tegu on?

Ette tänades Lauri
Tagaporitiib raami osa... arvatavasti on
tegemist Riia esimeste kahekäiguliste
mopeedidega, kas Riga 2 või Riga 3. Mina
oman 1965. aasta Riga 3-e, varustatud
mootoriga S-51. Riga 2-l (1964) oli peal
mootor S-50 (oman osi).


Parimat,

Valdo
Lehti: 1 2