automoto.ee foorumid

Täisversioon: Mis mootor panna uaz 469 kerele?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Mis Mootori võiks panna uaz 469 kerele.hetkel mingi väga lahja mootor peal.
kuna mootoril ka kõva koormus taga siis kas oleks niva mootor sinna hea?
kui panna siis mingi diisel,jõudu rohkem ja küttekulu väiksem
Niva?

lada mootor on oluliselt jõuetum kui seal asetsev Volga mootor.[/align]
2,3 fordi disla.seda on ka varem pandud sinna.[/align]
(28-01-2010, 18:26 PM)swen17 Kirjutas: [ -> ]2,3 fordi disla.seda on ka varem pandud sinna.[/align]
Ford Escorti mootor olemas mul.kuid aeglustusega lada niva mootor ei tohiks jõuetu olla?
vahepeal arvasin et äkki sobib sinna volksvageni mootor.
1.8 TD vw golf 103 variandi.kuid kuda ma mootori külge panen kui esiveoga autol mootor teistpidi peal?
Alla kahe liitrist mootorit pole küll mõtet panna kuna lahjaks jääb eriti kui metsas sõita.Mul enda uazil peal 2,3 nissani diisel,maanteel sõita isegi 1,5t haagisega täitsa piisav aga metsas offroad jääb lahjaks.
(28-01-2010, 18:56 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]Alla kahe liitrist mootorit pole küll mõtet panna kuna lahjaks jääb eriti kui metsas sõita.Mul enda uazil peal 2,3 nissani diisel,maanteel sõita isegi 1,5t haagisega täitsa piisav aga metsas offroad jääb lahjaks.
aga 2.3 l mootor ju võtab kütust jubedalt?
(28-01-2010, 19:13 PM)saku777 Kirjutas: [ -> ]aga 2.3 l mootor ju võtab kütust jubedalt?

Mul maal kuuriall siiani vana Sierra 2,3diisel. Keskmine küttekulu oli kaheksa liitri kandis sajale. Maanteel sai kuue liitriga kenasti hakkama. Uaziku peal sõltub jub kõik ülekannetest ja muust, kuid arvestades, et see 2,3 on levinumaid asendusmootoreid neile siis ei tohiks orki lendamist karta.
Kusjuures alamõõdulise mootori paigaldamisega võib juhtuda, et kütusekulu on hulga suurem, kui üldse arvata oskaks. Ega see 1,6 Niva enda pealgi öko pole.
Võtab oluliselt vähem kui orginaal bensukas.9-10 sajale saab hakkama,5käiguse kasti puhul isegi vähem.Keegi tark pani kunagi uazile mosse mootori just selleks,et vähem kütet võtaks aga lõpptulemus see,et jõudu vähem ja kütusekulu suurem.
Käima ja vahekasti ning sildadesse lääne poolsünt õli sisse siis praeguse pakasega hoopis teine ja ökonoomsem minek.Roolikarbis veel tad sees ja rooli vääna nagu kännu juurikat külmaga.
(28-01-2010, 19:38 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]Võtab oluliselt vähem kui orginaal bensukas.9-10 sajale saab hakkama,5käiguse kasti puhul isegi vähem.Keegi tark pani kunagi uazile mosse mootori just selleks,et vähem kütet võtaks aga lõpptulemus see,et jõudu vähem ja kütusekulu suurem.
Käima ja vahekasti ning sildadesse lääne poolsünt õli sisse siis praeguse pakasega hoopis teine ja ökonoomsem minek.Roolikarbis veel tad sees ja rooli vääna nagu kännu juurikat külmaga.
rooli ehitan ümber silindri peale.või panen auto roolivõimu peale.
uazi peal võtab 2,3 d sierra mootor keskeltläbi 11 l 100 km kohta.omal järeleproovitud.minek hea ja jõudu ka on.
uaz i peal võtab 2,3 d sierra mootor keskeltläbi 11 l 100 km kohta.,jõudu on kiirust ka.omal läbi proovitud
(29-01-2010, 00:34 AM)wanamees Kirjutas: [ -> ]uazi peal võtab 2,3 d sierra mootor keskeltläbi 11 l 100 km kohta.omal järeleproovitud.minek hea ja jõudu ka on.
uaz i peal võtab 2,3 d sierra mootor keskeltläbi 11 l 100 km kohta.,jõudu on kiirust ka.omal läbi proovitud

tohoh.eks ma proovin mingi 2.0 mootori saada kuskilt ja korraliku offroad masina teha.
(29-01-2010, 09:25 AM)saku777 Kirjutas: [ -> ]
(29-01-2010, 00:34 AM)wanamees Kirjutas: [ -> ]uazi peal võtab 2,3 d sierra mootor keskeltläbi 11 l 100 km kohta.omal järeleproovitud.minek hea ja jõudu ka on.
uaz i peal võtab 2,3 d sierra mootor keskeltläbi 11 l 100 km kohta.,jõudu on kiirust ka.omal läbi proovitud

tohoh.eks ma proovin mingi 2.0 mootori saada kuskilt ja korraliku offroad masina teha.

Korralikku OFFROAD masinat uazizt ei tule. Paljud on seda proovinud.
Paned suurema väändega mootori ja suuremad rehvid, ei pea enam sillad vastu.
Asendad lääne sildadega, ei pea enam käigukast vastu jne jne
Lõpuks päädib asi et ostad stock Hiluxi või Kingcabi ja sõidad rahulikult, ilma et midagi puruneks.

Loe www.4x4.ee ja veendu et Niva ja Uazi ehitamine on mõtetu raharaiskamine kui soovid nö. OFFROAD masinat ehitada.
tohoh.eks ma proovin mingi 2.0 mootori saada kuskilt ja korraliku offroad masina teha.
[/quote]

2,0 mootor on mänguasi offroad uazile,mudas arvestatakse küttekulu mitte X liitrit 100le vaid X liitrit tunnis.Samuraist saad hea kerge offroad masina.
mudasse ja veealla uputamiseks ei taha mingit uut asja osta.vana veidi kõrgemaks,võimalisel ka tugevamad sillad,kui lõpuks hakkab nii minema et kõik jupid aint lähvad,siis lükkan zilile russi mootori peale ning siis kärutan sellega.
Et ainult Uazi sillad suurema rehviga ei kesta ei pea küll paika.
Sildade ja kastide kestvus oleneb 75% kasutajast ja 25% remondi ja hoolduse
kvaliteedist.
Mõni inimene saab jagu ka sellistest sildadest mida mujal peetakse purunematuks.Teine aga sõidab Nivaga, mille ülekandeid loetakse üheks lihtsamini purunevaks terve aasta võistlustel ja ei kaeba.
Offroadi autole diisli panek rikub selle auto läbivuse ära.
Põhjuseks liiga kitsas tööpöötete vahemik ja sellest on ka enamus võistlejaid aru saanud.Uazile oleks soodsaim valik Zmz-53 või 66.Esiteks annab see parima töömahu ja kaalu suhte.Teiseks mahub peale ilma suuremate ümberehitusteta ja kolmandaks läheb kasti otsa.
peale väikest täiustamist saab arvestatava jõu alates 1500 pöördest kuni 6000
pöördeni.Ehk siis tööpöördeid poole rohkem diislist ja käiku praktiliselt polegi vaja vahetada.
(28-01-2010, 18:31 PM)saku777 Kirjutas: [ -> ]
(28-01-2010, 18:26 PM)swen17 Kirjutas: [ -> ]2,3 fordi disla.seda on ka varem pandud sinna.[/align]
Ford Escorti mootor olemas mul.kuid aeglustusega lada niva mootor ei tohiks jõuetu olla?
vahepeal arvasin et äkki sobib sinna volksvageni mootor.
1.8 TD vw golf 103 variandi.kuid kuda ma mootori külge panen kui esiveoga autol mootor teistpidi peal?
Seesama nn. golfi mootor on audil õigetpidi peal. Diiselmootori eelis on see , et ta ei karda vett ja niiskust . Kyttekulu on väiksem , jõudu on madala pöördel rohkem. Ja eeldatavasti see uaz teele ei lähe , siis võib sinna paaki ka odavamat kütust panna.

Ma ka vahest m6tlen , et teeks , teeks ja teeks , kui oleks , aga plaaniks see ka jääb tavaliselt.
Uaz peale istuvad kõik diislid mõnel rohkem ümberehitamist mõnel vähem.Pesukoti mootor pidavat koos sidurikojaga ilusti minema ainult mingi vaheplaat käigukasti ja sidurikoja vahele teha vaja.Ise olen 2 erinevat projekti edukalt lõpuni viinud.Nissani 2,3d mootoriga oli asi lihtne,sidurikoda ise valmistada,väntvõllis olev tugipuksi treis treial õigesse mõõtu ja gazi käimakasti võlli ots läks ilusti sisse.Uazi siduriketas oli välismõõdult 5mm suurem kui nissani oma ja treial treis selle üleliigse maha.Teise tegin läinud sügisel lastele põlluralliks.Mootor 2,2d izusu,tollel on väntvõlli otsas tugilaager gaziga ühes mõõdus,sidurikoda taas ise valmistada.Kõige suurem peavalu oli siduriketas,uazi oma ei mahu sinna mingi valemiga ja jäi 2 varjanti kas ketas teha või võll ümber treida-freesida.Läksin lihtsama vastupanu teed ja lammutasin uazi ketta ja mingi lääne sõiduauto ketta laiali.Uazi kettalt võtsin südamiku ja treisin pisut peenemaks,et mahuks lääne ketta südamiku asemele ja punktisin uazi südamiku ja lääne ketta välisosa omavahel kokku,seni on pidanud õnneks vastu.Lisaks tuli veel karteri põhi ümber disainida kuna kardaan jäi ette.
Kui hakkad mingit mootorit ostma siis oleks mõtekas mingi kaubiku pealt see vaadata,sest kahtlen kas sõiduauto sidur kannatab selle mudaralli välja.uaz tühimass diiselmootoriga on 1,6t lisaks mudas on veel korralik koormus.
Niiet edu otsustamisel.
kui see fordi diisel kombineerida villise enda kastiga, kas siis käigud liialt lühikeseks ei jää? eriti ntx gaz69l millel 3 käiku on?
loogiliselt võttes,kui jõuab.siis nädala lõpuks saab mootorile hääle sisse.eks siis vaatan mis veel teha.
ja kütuse pealt ei ole midagi.tellin tavaliselt saurixist 1 tonni kaupa kütet.liiter tuleb odavam.
Lehti: 1 2